2021-01-21, 08:51
Medlem
Varför kan man inte googla fram bilder på Karin?? Google blurrar allt
Citera
2021-01-21, 09:49
Medlem
Jag vill verkligen inte sabotera en bra tråd genom att ägna mig åt tjafsande, men rätt skall vara rätt och när en skribent förnekar innebörden av vad den tidigare skrivit, då ser jag skäl att reagera.
Man bör kunna stå för vad man postat

Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
På sätt och vis är det mer synd om Karins barn än Johanna Möllers barn. JMs barn har iallafall lite fler släktingar omkring sig som kan stötta dom. Karins barn har väl nästan bara HOL och det är väl bra, men har ju varken mormor eller mostrar. Tycker det är bra om media försöker att inte hänga ut Karin alltför mycket.
Notera det fetade. Så skrev du.

Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Jaså, det är vad du, 2britter, har kommit fram till när du har funderat färdigt på din kammare?

Så du anser att när sex barn, genom ett bestialiskt beställningsmord förlorar sin morfar, då är det inte så mycket att bry sig om?!
Notera det fetade. Så skrev jag.

Citat:
Ja just det, jag sitter här på min lilla lilla kammare. Var sitter du då? Sitter du på ett slott? Jag har inte alls skrivet det du påstår att Johannas barn är inga att bry sig om. Jag skrev bara att dom barnen har fler vuxna släktingar som kan stötta dom nu. Karins barn har bara HOL, vilket i och för sig är bra att dom iallafall har en stabil person.
Det var så jag skrev. Du verkar ha dålig läsförståelse.
Nej, snälla 2britter, du skrev att det egentligen var mer synd om Karins barn (se ovan).
Vill du inte längre kännas vid den din "analys" må det vara hänt, men var snäll och anklaga inte mig för vantolkning om du plötsligt insett det horribla du "kommit fram till".
Jag vidhåller: När barn genom mord förlorat en morfar är det totalt irreparabelt.
Det är ett faktum.
Citera
2021-01-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejaaaaaaa123456
För den som har pengar (eller för den delen: guld) finns ju alltid möjlighet att kontakta Google och be dem om "anonymiseringshjälp".
Säger inte att Karin, genom ombud, har gjort detta men möjligheten finns som sagt.

Google betjänar dem som kan betala och det kan de i lugn och ro fortsätta med.
Citera
2021-01-21, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag har precis läst aktbilaga 68 och det är ju samma dravel som vanligt. Ett ständigt upprepande av hälsoskäl.

Reagerade på en sak. Karin påstår att hon skakar så mycket och skrev med skakig handstil från början. Men så blev Karin tydligen väldigt ivrig i sitt oändliga upprepande av symptom och skador och glömde att skriva skakigt.
Stor skillnad på handstilen på första sidan och sidan två. Hennes handstil blir bättre och bättre för varje sida.
Vill inte utan att kunnat observera KL gå i diskussion rörande hennes skakningar, men att du (och även jag) noterar att de tenderar att avta under skrivandet.
En grov gissning: KL kanske har en sorts intentionstremor? Alltså att när hon börjar skriva har hon en högre muskulär spänning, men som sen när hon blivit "varm i kläderna" succesivt avtar och handstilen "normaliseras"

Vi skall inte glömma att Karin Lilja sannolikt har druckit kopiösa mängder med alkohol under lång tid och jag gissar därför att hon bl a uppvisar skador på lillhjärnan med tecken som t ex 'cerebellär ataxi'.

Karin Lilja har, genom bl a sitt drickande, inte bara åstadkommit svåra juridiska skador (fått 14 års fängelse), utan också sociala och medicinska sådana. Förlorat vårdnaden. Förlorat hälsa. Tragiskt.
Citera
2021-01-21, 11:10
Medlem
Citat:
Jag vill verkligen inte sabotera en bra tråd genom att ägna mig åt tjafsande, men rätt skall vara rätt och när en skribent förnekar innebörden av vad den tidigare skrivit, då ser jag skäl att reagera.
Man bör kunna stå för vad man postat

Notera det fetade. Så skrev du.

Notera det fetade. Så skrev jag.

Nej, snälla 2britter, du skrev att det egentligen var mer synd om Karins barn (se ovan).
Vill du inte längre kännas vid den din "analys" må det vara hänt, men var snäll och anklaga inte mig för vantolkning om du plötsligt insett det horribla du "kommit fram till".
Jag vidhåller: När barn genom mord förlorat en morfar är det totalt irreparabelt.
Det är ett faktum.
Ja det är synd om JMs barn också. Men dom har fler vuxna släktingar som nu kan stötta dom. Det har inte Karins barn. Och när ens mamma har fallit så djupt kan det nog kännas även om hon fortfarande lever. Skulle nog kännas skämmigt om man tänker sig in i saken. Det förstår media också. Därför ligger dom lite lågt.
Citera
2021-01-21, 12:45
Medlem
Citat:
Ja det är synd om JMs barn också. Men dom har fler vuxna släktingar som nu kan stötta dom. Det har inte Karins barn. Och när ens mamma har fallit så djupt kan det nog kännas även om hon fortfarande lever. Skulle nog kännas skämmigt om man tänker sig in i saken. Det förstår media också. Därför ligger dom lite lågt.
Så du fortsätter på den inslagna vägen, dvs med att hävda att det är mer synd om Karins barn än om Johanna Möllers barn?
Att du inte kan ge dig? För mig fullständigt obegripligt!

Jag har påpekat för dig att JM:s barn, genom mord, förlorat sin morfar. Det är belagt!
Jag avstod från att tidigare påpeka att JM:s två yngsta barn förlorat sin pappa, Ak* Paas*la genom drunkning alt dränkning.
JM dömdes i tingsrätten för att ha mördat sina två yngsta barns pappa, men tyvärr höll det inte i hovrätten.

Citat:
"Skulle nog kännas skämmigt om man tänker sig in i saken"

Så nu har du tänkt dig in i saken?
Och ändå fortsätter du ömka Karins barn mer än Johannas?
Avslutar nu mina försök att föra en vettig diskussion med dig.
Citera
2021-01-21, 13:39
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
För den som har pengar (eller för den delen: guld) finns ju alltid möjlighet att kontakta Google och be dem om "anonymiseringshjälp".
Säger inte att Karin, genom ombud, har gjort detta men möjligheten finns som sagt.

Google betjänar dem som kan betala och det kan de i lugn och ro fortsätta med.

Och det är precis så det ska vara.
Citera
2021-01-21, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Och det är precis så det ska vara.
Och?
Uppfattade du det som att jag i mitt inlägg företrädde en annan uppfattning?
Citera
2021-01-21, 15:12
Medlem
Citat:
Så du fortsätter på den inslagna vägen, dvs med att hävda att det är mer synd om Karins barn än om Johanna Möllers barn?
Att du inte kan ge dig? För mig fullständigt obegripligt!

Jag har påpekat för dig att JM:s barn, genom mord, förlorat sin morfar. Det är belagt!
Jag avstod från att tidigare påpeka att JM:s två yngsta barn förlorat sin pappa, Ak* Paas*la genom drunkning alt dränkning.
JM dömdes i tingsrätten för att ha mördat sina två yngsta barns pappa, men tyvärr höll det inte i hovrätten.

Citat:
"Skulle nog kännas skämmigt om man tänker sig in i saken"

Så nu har du tänkt dig in i saken?
Och ändå fortsätter du ömka Karins barn mer än Johannas?
Avslutar nu mina försök att föra en vettig diskussion med dig.
Jag vet allting om ärendet Johanna Möller, och lyssnade på rättegångarna också. Och det är klart att det JM gjorde var ännu värre. Jag menar bara att i nuläget borde JMs barn ha mer stöttning eftersom hon har fler släktingar kvar.
Men du har rätt i detta att vi skriver inget mer om det här nu.
Citera
2021-01-21, 15:52
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejaaaaaaa123456

även dockgogo går inte. Tydligen en skygg kvinna som varit offline länge.
Citera
2021-01-21, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
även dockgogo går inte. Tydligen en skygg kvinna som varit offline länge.
Vill inte säga emot dig, men så särskilt skygg verkar hon inte ha varit, åtminstone inte när man tar del av rapporter om berusning på offentlig plats.
På sitt sätt har väl Karin Lilja varit en veritabel "krogkoryfé" och nog lär det väl finnas en hel del folk som smygtagit bilder på denna kvinna när hon uppträtt berusat, utmanande och stökigt, tror du inte det?
Citera
2021-01-21, 18:45
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Vill inte säga emot dig, men så särskilt skygg verkar hon inte ha varit, åtminstone inte när man tar del av rapporter om berusning på offentlig plats.
På sitt sätt har väl Karin Lilja varit en veritabel "krogkoryfé" och nog lär det väl finnas en hel del folk som smygtagit bilder på denna kvinna när hon uppträtt berusat, utmanande och stökigt, tror du inte det?

Borde vara det. Även kvällspressen har bilder men vägrar publicera dom opixlade. Oklart varför. Hon är ju dömd. Något fel är det ju på henne och tex Johanna Möller kunde de ju visa bilder på så att alla kunde bilda sig en egen uppfattning om hur en kvinnlig psykopat ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in