2021-01-21, 14:38
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Ja.
Det var nog meningen att du skulle definiera det.
Du använder det nämligen helt malplacerat.
Citera
2021-01-21, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Kan någon snälla skjuta honom? Jävla kvinnoförnedrande clown!

En flicka i bikini eller annat är inte något sexuellt laddat: det är typer som Vlad som sexualiserar det.

Ni som tycker att det är något fel med småflickor i korta shorts borde söka vård omgående.

Det är hellugnt. Att flörta med kameran och åma runt som minderårig är det inte.
Det är ju lite det som är poängen i hela jävla videon.
Citera
2021-01-21, 14:42
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Det är upp till fädrarna att uppfostra sina söner till att ha en vettig kvinnosyn. Flickor och kvinnor ska inte sexualiseras och objektiferas och deras värde som människor ska inte definieras utifrån deras sexualitet eller utseende. Patrask som inte kan hålla klockspelet och fimsarna i styr bör låsas in. Man kan inte ha sådana avarter springandes omkring fritt i samhället då de utgör en fara för allmänheten.
Du är som en papegoja som upprepar vad du lärt dig utan att förstå vare sig vad du säger eller sammanhanget.
Har du sett filmen? I så fall undrar jag om du har svårt att förstå svenskt tal?
Har du svårt att läsa av kroppsspråk.
Din tolkning av situationen är helt sjuk eftersom den inte har något med verkligheten att göra.
Eller så trollar du bara.
Citera
2021-01-21, 14:44
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
titta på videon först tack.
Jag har sett videon. Kvinnor här i tråden framstår som hysteriska. Så upptagna av sina känslor att de inte kan tolka vad som sker utan agerar från ett tillstånd av paranoia.
Citera
2021-01-21, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du börjar greppa något nu .. Ja, det är fel.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHA wow.
Får se vad som hade hänt om alla killar slutade med det idag.
Stackars, stackars brudar
Endast extrema hycklare och tjejer som aldrig kallats snygga som skulle tycka det var bra.
Du verkar vara forumets mest extremfeminist-hjärntvättade cuck.
Citera
2021-01-21, 14:51
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
"För flickans egen skull", det brukar låta så. Precis som när Lennart Bladh skulle lära unga tjejer att "bejaka sin sexualitet", men det var inte så att han själv fick ut något utav det utan det var en helt altruistisk handling. Yeah, right.

Vissa frågor kommer upp, så som;
-Vem är HAN att bedöma detta? En 30-årig man sitter och kollar igenom 100-tals TikTok-videor på unga tjejer och betygsätter vad som är "okej". Skaver inte det jävligt mycket?
-Varför tar han på sig den här rollen? Han är väl inte ens en far?
-Varför väljer han inte istället att promota tex tjej-jourer som just hjälper till med att bland annat vara mer försiktiga på nätet?

Nä, detta bidrar ju ingenting till det som du hävdar.

Det handlar i slutändan om att Vlad vill ha klick, och att han kanske är lite pervers också.
Som jag sa paranoia.

Det bidrar till den här diskussionen. Den gick tydligen inte att föras på hans kanal då feminister hotar oliktänkande med smutskampanjer.

Vloggaren kommenterar det han ser. Det förekommer oavsett om han kommenterar det eller inte.
Att du vill misstänkliggöra vloggaren talar både om egna problem hos dig men också att du är med i en masspsykos.

I verkliga livet får tjejer dåligt rykte och drar till sig fel män pga deras oförstånd.
Tjej jouren har sin målgrupp. Här gäller det att stämma i bäcken.
Nej jag tror inte han är en altruist men han reagerar sunt.

Problemet är att ni i masspsykosen inte känner igen sund manlighet när ni ser den utan projicerar era egna känslomässiga problem på alla män.
Det är sjukt.
Föräldrar vet inte vad barnen gör och engagerar sig inte.
Citera
2021-01-21, 14:56
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var tjejerna han rankade - jo. Han klassar dem utifrån hur de skall bete sig för att vara fina flickor som gör pappa stolt -- till syndare.

Nej, hade han ett fadersperspektiv så hade han inte sett dem som sexobjekt.

Det är du som inte fattar.
Vad du begär är att män ska se på kvinnor på samma sätt som heterosexulla kvinnor ser på kvinnor nämligen totalt avsexualiserat.
De här flickorna framställer sig själva som objekt. De använder sina attribut för att väcka åtrå.
Givetvis har de inte full kontroll på vad de gör, eller ens förstår vad de gör. Därför agerar ingen frisk man på deras inbjudande beteende. Just eftersom de är barn. Den här mannen sitter inte och runkar, han blir inte upphetsad han reagerar på att det är fel. Han vrider sig ju som en mask.

Men den här mannen liksom alla män som inte är asexuella biologiska varelser. Något du är totalt oförstående inför. Likdom barnen. De behöver bli medvetna om hur män ser på dem. De tror att de är åtråvärda på ett estetiskt plan men förstår inte att de härmar signaler som säger att de känner lust

Den här mannen kan skilja på rätt och fel. Han har spärrar därför dreglar han inte. Men alla har inte det tabut, det är en del av verkligjeten helt oavsett om du gillar det eller inte.

Du och andra kvinnor behöver bearbeta era upplevelser. Just nu sitter ni fast i era trauman och generaliserar om alla män.
Ni ser inte klart. Verklighetsuppfattningen är skev. Ni projicerar ert trauma på alla situationer.

Det är en kränkning. Bra män ska inte straffas för vad dåliga män gör. Det är sjukt.
Senast redigerad av Gertrud1 2021-01-21 kl. 15:06.
Citera
2021-01-21, 15:02
Medlem
hedinos avatar
Vad var problemet ? Var la inte en tjej under 18 wtf ?

* Edit : Kanske någon 16 åring med riktigt stora bröst för åldern, men asså lägg ner..
Citera
2021-01-21, 15:05
Medlem
Houslers avatar
Bara det att du provoceras av mitt inlägg, nämligen att det enda rimliga är att lägga ansvaret på vuxna män bevisar att du har fel. Kroppspråket ligger i betraktarens öga. Det blir vad du tolkar det till. Antingen beter du dig som en jävla boys will be bajs eller så beter du dig som en ansvarsfull man. Tror tyvärr du tillhör den första kategorin din inceltönt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Du är som en papegoja som upprepar vad du lärt dig utan att förstå vare sig vad du säger eller sammanhanget.
Har du sett filmen? I så fall undrar jag om du har svårt att förstå svenskt tal?
Din tolkning av situationen är helt sjuk eftersom den inte har något med verkligheten att göra.
Citera
2021-01-21, 15:06
Medlem
Houslers avatar
Och ja jag har sett filmen. Han tog ju bort den men länk finns i början av tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Citera
2021-01-21, 15:08
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Såg lite på den videon inatt och det enda jag frågade mig själv var hur kommer man ens på idéen? TikTok är väl en app främst för barn och ungdomar och den här snubben är väl typ 30 eller?
Citera
2021-01-21, 15:10
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Bara det att du provoceras av mitt inlägg, nämligen att det enda rimliga är att lägga ansvaret på vuxna män bevisar att du har fel. Kroppspråket ligger i betraktarens öga. Det blir vad du tolkar det till. Antingen beter du dig som en jävla boys will be bajs eller så beter du dig som en ansvarsfull man. Tror tyvärr du tillhör den första kategorin din inceltönt.
Vi är alla biologiska varelser.
Ditt manshat funkar inte på mig jag är en vuxen kvinna som misste oskulden för länge sen.

Även om jag varit man hade ditt personangrepp och din hatretorik inte varit giltiga argument i en saklig diskussion.

Vloggaren betedde sig som en ansvarsfull man men du hatar alla män. Både de som har en sexualitet och de som inte har en. Både de som uttrycker den och de som inte uttrycker den.

För dig är detta bara ett tillfälle att hata. Trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in