Citat:
Ursprungligen postat av
u_n_me
Vad fan gnäller folk över???? De VILL ju bli bedömda. Det är ett fritt val att hora ut sig på Tiktok och de får förmodligen alla de likes de vill ha, vilket är målet. Är så trött på människor som blir kränkta för andra. Det är felet med dagens PK Sverige. Låtsas ni att det är helt oskyldigt att tjejer lägger ut sådana här videos och att de bara vill visa hur bra de lärt sig de olika danserna? (Som har lika avancerad koreografi som en mora träsklåt) eller skulle ni bli lika kränkta om han satt och bedömde tjejer från porrsidor?
Samma sak bara olika nivåer av nakenhet.
Sedan att Tiktok är det sämsta som kommit från Kina i knapp ledning framför Covid-19 är en annan sak men använd inte skiten då.....
Nästa människa jag stöter på som påstår sig vara kränkt ska jag fan slå rakt i ansiktet. Nästan så att jag blir kränkt.
Det du skrev stämmer så himla mycket!
Det är självklart inte okej det han gjorde men för i helvete, föräldrarna får väl hålla koll på sina barn och vad fan de håller på med. Dagens 12-16 åringar är nog de värsta som någonsin har växt upp.
De har tyvärr blivit helt överkörda med allt dåligt som har påverkat deras uppväxt på ett otroligt negativt sätt.
Jag hatar dock Filip Dikmen. Det han gör är extremt fult och skabbigt. Den idioten gör ju allt detta för att han själv ska tjäna på det.
Måste någon göra bort sig för att folk ska uppmärksamma ett sådant här problem?
Tydligen så är det så. Vlad är offentlig och tyvärr så gick det inte som han trodde.
Hans föräldrar är inte heller stolta över vad han gjort och det är den kritiken som känns mest.
Han får sota för detta och hoppas att gud vägleder han till att inte begå sånna här misstag i framtiden.
Pout m