2021-01-20, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
När åker den första ur programmet?
De enda som sticker ut är Yoga Dan och Asiat Lily, resten tycker jag är färglösa.
Vilket skratt på Steffen, undra om han är homosexuell 😃

Nån mer än jag, förresten, som tycker smeknamnet DiLeva skulle passa på Steffen?
Citera
2021-01-20, 20:15
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Där gick Märys plan i stöpet. Hon blev inte av med Linnea. Vem ska hon nu övertala Selle att sätta som förstekämpe? Tror inte att det finns mycket hopp om att Selle lyckas skaffa lite balls och väljer själv.
Sa hon inte att hon hellre hade velat att Selle valde någon annan som gårdskämpe? Typ Lily eller vad hon nu sa
Citera
2021-01-20, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Sa hon inte att hon hellre hade velat att Selle valde någon annan som gårdskämpe? Typ Lily eller vad hon nu sa
Spel för gallerierna. Hon vill inte erkänna att hon låg bakom. Linnea är ju både kunnig, händig och ser stark ut - lång, med bra räckvidd - så hon måste ju ses som det största hotet av de andra tjejerna. Nu har hon dessutom slagit Törpet i en tävling så hon har visat vad hon går för. Kan tänka mig att Märy skar tänder i hemlighet utanför kameran. Och hon har ju lite tänder att skära med.
Citera
2021-01-20, 20:32
Avslutad
Citat:
Linnea och Torpar-Jesus är nog mina favoriter just nu! De känns minst reality-TV, som de man helst hade hängt med privat.
Håller med, de kändes sköna. Erik fick plus i kanten för att han medvetet odlar relationen till Anknäbben av taktiska skäl. Det kanske blir han som blir årets Mastermind?
Citera
2021-01-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrBollocks
Nån mer än jag, förresten, som tycker smeknamnet DiLeva skulle passa på Steffen?
Skogs Di Leva kanske, han bodde ensam i ett torp.
Citera
2021-01-20, 20:47
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Jag tänker på Jo-Bo när jag hör Henrik prata. Ni som vet ni vet 😉

Jo, Bo!
Bo, ko!
Citera
2021-01-20, 20:48
Avslutad
Erik har pattar?
Citera
2021-01-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Spel för gallerierna. Hon vill inte erkänna att hon låg bakom. Linnea är ju både kunnig, händig och ser stark ut - lång, med bra räckvidd - så hon måste ju ses som det största hotet av de andra tjejerna. Nu har hon dessutom slagit Törpet i en tävling så hon har visat vad hon går för. Kan tänka mig att Märy skar tänder i hemlighet utanför kameran. Och hon har ju lite tänder att skära med.
Gunilla persson/ mary styr
hon är beräknande och kollar upp de andra genom olika typer av tester.
Med list styrde hon upp första valet- ville bli vald-men nej gick inte som hon ville då.. Dan valde dessutom inte henne som husfru i storbondestugan-
tiger- lilly schasades bortfrån surdegen- tiger-lilly visade ingen vilja, gav upp, gick sin väg
Mary/gunilla persson tog över och insåg att tiger-lilly inte har så stark vilja.
Mary fick se att Philip var stark men också Dan fick mala-och visade än mera styrka.
Mary fanns bakom beslutet att Linnea skulle väljas till kämpe, men Linnea visade sig vara stark i spiktävlingen och kom tillbaka.
Den där mary har en förmåga att testa av de andra deltagarnas styrkor.
Hon påminner om Jens, men är dessutom listigare. Verkar dessutom skapa sociala relationer med de flesta.
Citera
2021-01-20, 22:10
Medlem
Amors avatar
Citat:
Linnea och Torpar-Jesus är nog mina favoriter just nu! De känns minst reality-TV, som de man helst hade hängt med privat.
Äh ingen är nåt speciellt, känns typ som trista kollegor på ett trist jobb allihop.

Är nästan så sövande så att det blir roligt denna säsong. Cred till klipparna som försöker koka soppa på denna spik, kan inte vara lätt.
Citera
2021-01-20, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Gunilla persson/ mary styr
hon är beräknande och kollar upp de andra genom olika typer av tester.
Med list styrde hon upp första valet- ville bli vald-men nej gick inte som hon ville då.. Dan valde dessutom inte henne som husfru i storbondestugan-
tiger- lilly schasades bortfrån surdegen- tiger-lilly visade ingen vilja, gav upp, gick sin väg
Mary/gunilla persson tog över och insåg att tiger-lilly inte har så stark vilja.
Mary fick se att Philip var stark men också Dan fick mala-och visade än mera styrka.
Mary fanns bakom beslutet att Linnea skulle väljas till kämpe, men Linnea visade sig vara stark i spiktävlingen och kom tillbaka.
Den där mary har en förmåga att testa av de andra deltagarnas styrkor.
Hon påminner om Jens, men är dessutom listigare. Verkar dessutom skapa sociala relationer med de flesta.
Jag tror du är inne på nåt. Hon har själv sagt att hon är grymt tävlingsinriktad och jag tror som du att hon har tävlat från sekund 1 på Farmen.

Hon har snackat i synkar om att Dag eller Lily skulle sättas som gårdskämpe men det tror jag i själva verket betyder att hon tycker de är ofarliga. Hon vill nog få ut Henrik, Daniel o Linnea - de som Selle nämnde som starka kort. Undrar var han fått det ifrån? Jag håller med om att Märy är väldigt listig. Hon talar via ombud, precis som Jens förra året.

Linnea satt som gårdskämpe men kom tillbaks. Då kan man gissa att nån av Henrik eller Daniel bör vara på tur som förstekämpe. Kan tänka mig att Selle själv är sugen på att ta nån av dem eftersom han själv sitter säkert och inte kan utses till andrekämpe.
Citera
2021-01-20, 22:34
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Äh ingen är nåt speciellt, känns typ som trista kollegor på ett trist jobb allihop.

Är nästan så sövande så att det blir roligt denna säsong. Cred till klipparna som försöker koka soppa på denna spik, kan inte vara lätt.
Mjo men ännu är det tidigt. Får hoppas på ordentliga intriger längre fram, till skillnad från förra säsongen. Tyvärr verkar de ha castat alldeles för snälla människor återigen, men i hopklippet i början av första avsnittet syntes det att det ändå kommer bli en del tjafs.

Saknar personligheter som Ewonne och bråk som dessa:

https://m.youtube.com/watch?v=NA_uIm_a8w8

https://m.youtube.com/watch?v=LBfAfdrn8sA

https://m.youtube.com/watch?v=XqEiIlzisTY

https://m.youtube.com/watch?v=7XUFKRyyUw8
Senast redigerad av BaronVonHelsing 2021-01-20 kl. 22:42.
Citera
2021-01-20, 22:37
Medlem
HVIT.s avatar
Kineshoran är ju både ful, äcklig och allmänt oduglig! Kräks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in