2021-01-18, 09:21
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Vissa saker VILL man inte förstå.
GW brukar slå ifrån sig när det kommer till den frågan. Han vill bara leta upp boven. Inte förstå.

Men åter till boven då. Han är den som vet var kroppen fanns/finns. Varför ska massa människor letar och undra när han redan har svaret? (Jag vet. Han vill vara lite hemlig.) Med okonventionella metoder kan man få honom att prata. Man betalar en mena lite pengar så kan han fixa det. Inget jag rekommenderar.
Men kanske är det på gång?

Har du helt missat hans program? Där går han igenom lika scenarion osv hur allt kunnat skett så nej han slår inte från sig det.
Citera
2021-01-18, 09:44
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Har du helt missat hans program? Där går han igenom lika scenarion osv hur allt kunnat skett så nej han slår inte från sig det.
Nej. jag har inte missat hans program. GW går igenom scenarior ..hur allt kunnat gå till. Ja.
Då vet man hur det gått till.
Men inte varför. Inte motiven. Inte något om hur GM tänkte. De frågorna får han men hoppar över. Som när man undrade om Karin i juristsaken. Så slår han ifrån sig med att säga att hon var "skogstokig". Han är ingen psykolog, ingen psykiater.
Frågan som många ställer sig här hur GM i detta fallet fungerar. Hans motiv, hans psyke helt enkelt. Finns många gissningar här om det.
Citera
2021-01-19, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Nej. jag har inte missat hans program. GW går igenom scenarior ..hur allt kunnat gå till. Ja.
Då vet man hur det gått till.
Men inte varför. Inte motiven. Inte något om hur GM tänkte. De frågorna får han men hoppar över. Som när man undrade om Karin i juristsaken. Så slår han ifrån sig med att säga att hon var "skogstokig". Han är ingen psykolog, ingen psykiater.
Frågan som många ställer sig här hur GM i detta fallet fungerar. Hans motiv, hans psyke helt enkelt. Finns många gissningar här om det.
I vilket fängelse befinner sig Tishko nu? Har väl stått i tråden förstås, men jag har glömt bort det.
Citera
2021-01-19, 21:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
I vilket fängelse befinner sig Tishko nu? Har väl stått i tråden förstås, men jag har glömt bort det.
Är det inte Kumla?
Citera
2021-01-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är det inte Kumla?
Regeln brukar vara att man sitter 6 veckor på Kumla för utvärdering efter att domen vunnit laga kraft. Därefter beslutas om placeringsort. Jag kan inte läsa mig till nånstans på nätet var han skall avtjäna straffet.
Citera
2021-01-19, 22:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Regeln brukar vara att man sitter 6 veckor på Kumla för utvärdering efter att domen vunnit laga kraft. Därefter beslutas om placeringsort. Jag kan inte läsa mig till nånstans på nätet var han skall avtjäna straffet.
Just det så är det. Nej det kunde jag inte heller hitta något om.
Citera
2021-01-20, 00:36
Medlem
Trädde domen i kraft i samband med HD's avslag?
Citera
2021-01-20, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Trädde domen i kraft i samband med HD's avslag?
Svar: Ja på din fråga.
Citera
2021-01-20, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jmhorse
"Hej!

Jag efterlyser min syster Wilma Andersson, hon är 17 år gammal. Polisen är kontaktad.

Hon har sedan i torsdags vart spårlöst borta. Hennes telefon är avstängd. Familj och anhöriga är mycket oroliga då detta inte är likt Wilma. Hon har aldrig tidigare gjort detta.

Hon har haft sin boende plats i Uddevalla.

Wilma är 165cm lång ca märkt hår med blonda slingar, smal kroppsbyggnad, klädsel okänd.

Om du vet något kontakta polisen direkt"

Så skriver Wilmas syster på facebook. Är det någon som vet något?

-----------------------------------------

Stämningsansökan: (FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.

Förundersökning: (FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.

och

(FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.

Samma FUP i båda länkarna, men olika nerladdningssidor.

Diverse SMS:

(FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.

Sammanfattning sön kväll 24/11 finns där --> (FB) 17åriga Wilma Andersson försvunnen sedan 13/14 november

Länk till karta: (FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.

Länk till Tingsrättens dom (FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.

Länk till Rättspsykiatriskt utlåtande (FB) Wilma Andersson 17 Uddevalla försvunnen 13/14 nov. 2019. Sammanfattning i trådstart.

/ Moderator

e så fascinerad i hur folk kan vilja ge såna här uppmärksamhet! hon Benita-kopian ska tydligen släppa en video inatt om Wilma. https://youtu.be/W68Du5LCw9o
ingen aning om vad som komma skall men tycker vi ska slakta den här tjejen direkt ifall hon försöker göra det politiskt på något sätt!!! följer det här aset på instagram å älskade videon om Madeleine men är nyfiken på hur hon kan göa en video om Wilma respektfullt! ska tyddligen publiceras om några timmarr!
Citera
2021-01-20, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
e så fascinerad i hur folk kan vilja ge såna här uppmärksamhet! hon Benita-kopian ska tydligen släppa en video inatt om Wilma. https://youtu.be/W68Du5LCw9o
ingen aning om vad som komma skall men tycker vi ska slakta den här tjejen direkt ifall hon försöker göra det politiskt på något sätt!!! följer det här aset på instagram å älskade videon om Madeleine men är nyfiken på hur hon kan göa en video om Wilma respektfullt! ska tyddligen publiceras om några timmarr!

jag blir faktiskt genuint äcklad av den här tjejens videos, hon är alltid på offrets sida och skiter i laglig fakta!!!! snart får vi se hur fult hon vinklar Wilmas mord!
Citera
2021-01-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Svar: Ja på din fråga.
Till tisdag nästa vecka så borde de gått 6 veckor från det att HD's avslagen, om jag räknat rätt.
Citera
2021-01-20, 19:49
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
Jag tycker hon gjorde det väldigt bra iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in