Hej! Amanda från RS här!
Alltså, även fast man inte fått några omdömen så kan man vara seriös och en bra tjej, jag har inte fått ett enda omdöme men är ändå rätt poppis.
Har du eller någon här något tips om hur jag kan få mina kunder att lämna omdömen?
De flesta vill ju av naturliga skäl vara anonyma och kanske inte lämna spår på sidor?
Kram Amanda
det går ju skriva recentioner på den sida du annonserar på
Hej! Amanda från RS här!
Alltså, även fast man inte fått några omdömen så kan man vara seriös och en bra tjej, jag har inte fått ett enda omdöme men är ändå rätt poppis.
Har du eller någon här något tips om hur jag kan få mina kunder att lämna omdömen?
De flesta vill ju av naturliga skäl vara anonyma och kanske inte lämna spår på sidor?
Kram Amanda
Du kan väl bara be kunden skriva några rader om du fått honom nöjd
Något åt det hållet! Ett av de o sedda kortet , vill inte ha någon som liknar en pundare eller ett offer för trafick. Så jag höjer ett varningens finger