Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Men dra åt helvete! Där kommer ju du igen, som på beställning. Det är ju du som jagar efter mig i olika trådar (ca 2 st) . Du hackar vad jag än skriver så din agenda är både tydlig och övertydlig.
Ägna dig åt fallet/fallen i stället och låt andra skriva vad DE vill.
Anser att en person som beter sig som KL inte har alla hästar hemma.
Ang det fetade:
Visserligen bad jag ödmjukt dig om en diagnos rörande kombon 'helt livsfarlig' resp 'noll självinsikt' men lite mer stringent borde du väl kunna vara än att "diagnoslanda" i ett lakoniskt "KL inte har alla hästar hemma"?
Att Karin Lilja inte har ordning på sina hästar, det har vi kunnat konstatera sen tråden startades och många har också kunnat berätta om hur hennes beteende har sett ut innan hon började iscensätta sina mordplaner.
Att påpeka att Karin Lilja inte har alla hästar hemma är en eufemism.
Däremot: De hästar hon de facto
har hemma, de där höga [juridiska] hästarna, dem sätter hon ju sig gärna på och från dem kritiserar hon utredare och åklagare.
Jag hade trott att du åtminstone skulle landa i att Karin Lilja uppvisar megalomani.
OffT: För övrigt finns det inget skäl för dig att svära och domdera i tråden och bete dig otrevligt. Jag ställde dig några frågor och om du inte kan svara på dem, kan du väl bara meddela det?