2021-01-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tastas
Du ska se att det finns betydligt fler av dem än av avarterna på flashback.

Du verkar... upprörd?
Citera
2021-01-18, 22:38
Medlem
tastass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Du verkar... upprörd?

Inte då, mest lite småroad över sterotyperna i den här tråden
Citera
2021-01-18, 22:46
Medlem
zannazezzs avatar
Ja Anna är så.. tråkig. Kunde dom inte ta någon annan programledare eller förlåta Paolo?

Dag verkar bra! Var så roligt när han blev så glad varje gång han lyckades sätta spiken.
Men tycker det ska vara mer olika personligheter. Typ som 2018 (?) då det blev bråk och alla mobbad stackars Dee.
Citera
2021-01-19, 02:04
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
När släpps avsnitten på cmore?
Citera
2021-01-19, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Usel casting av deltagare, alla är alldeles för vanliga. Det händer ju ingenting i programmet.

Var är surtanterna, surgubbarna, de med aggressionsproblem och andra sociala störningar? De som gjort programmet värt att se alla år.

Är det pga meetoo eller något annat politiskt korrekt skäl som man numera har med så strömlinjeformade personer?
uppskattar du inte att se programmet där relativt välfungerande mänskor deltar?
fattar inte att ni vill se psykisk ohälsa blomma ut i tv skärmen.
Sjäkv vill jag se hur normala mänskor tar sig an uppgifterna i en helt främmande miljö, jag vill verkligen inte se dårskaper och psykiskt labila personer,lattja runt i ett program som faktiskt är en övning överlevnad. Men jag tror att en del bekvämligheter har årets deltagare, bekvämligheter som är nya för årets deltagare.
Men en surtant har dykt upp-värmlands Helena, hon svär som en flåbuse och lär börja gnälla snart-hon kanske inbillar sig att hon är cool om hon svär..
Och den andra damen som också hamnat på Torpet, är redan igång med sitt gnäll.
Hon är inte nöjd med de två torpar-grabbarna,
så vänta bara det kommer säkert att bli som du vill- gnäll, skrik, gråt och klagan.
DE där två torpar damerna är ingen bra krydda alls på torpet. Usch.
Två klassiska torgmadammer -är dessa två.
Citera
2021-01-19, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Kanske blir sista säsongen av Farmen detta, programmet har förlorat hela sin själ.

Finns väl ingen som kollar på Farmen för att det är intressant med liv på en gård. Finns andra program att se på för att fylla det behovet.
nej vi är många fler som börjat titta på Farmen, vi som inte sett så många tidigare omgångar.
Vi nytillkomna tittare kommer inte att tolerera att psykiskt sjuka personer gör bort sig -
lyteskomik är inte alls kul
Nu ställs krav på de ansvariga inom tv, det är de normala mänskor som ska visas i tv-
(sjuka individerna bör tillfriskna och mogna innan de kan delta i ett program som kräver en hel del anpassning och mognad)
Att du uppfattar gränslöst beteende som rolig underhållning, är ett bevis för att toleransen mot galenskap har blivit normalt. Hua...
Om Mobbning och aggressiva utfall ses som underhållning i ett familje program så är det ett klart tecken på ett sjukt samhälle, där all gränsöverskridande beteende tycks bli det normala.
se -den tunna blå linjen -om poliserna i Malmö
så förstår du-
Citera
2021-01-19, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Lily är så konstig. ”Slag under bältet”. Vad menas ens? Om det finns ett rationellt sätt att reagera på så reagerar hon på det motsatta sättet. Typ som att det första hon sa i programmet var ”jag vill inte lära mig om farmlivet”, och att hon bölade av hemlängtan efter ett par dagar.

”Det här är vår sommar”. Nej, barnsligt agerande!
tiger-lily är gåtfull liten kvinna, hon är extremt gullig med sin sin lilla hatt, solhatt i spöregnet
hon är verkligen en personlighet- om hon blivit storbonde hade hon fått skärpa till sig, tror hon har annan sida än den visar upp. Hon vill visa att hon inte kunde hålla ordning på hönan, och skriker på hjälp när tuppen drog iväg-
nye storbonden borde valt henne att kinesa med i storbondestugan-
garanterad underhållning .Kul och annorlunda tjej den där nagelprofessorn-tiger-lily.
Citera
2021-01-19, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Lily är så konstig. ”Slag under bältet”. Vad menas ens? Om det finns ett rationellt sätt att reagera på så reagerar hon på det motsatta sättet. Typ som att det första hon sa i programmet var ”jag vill inte lära mig om farmlivet”, och att hon bölade av hemlängtan efter ett par dagar.

”Det här är vår sommar”. Nej, barnsligt agerande!
liltiger-lily är ju poetisk i allt hon säger-
det här är vår sommar-
hon har förmåga att dramatisera...från ingenting.
Hennes dyblöta solhatt i spöregnet -och hennes surmulna kommentar om de nya utmanarna- det
kan bara betyda att hon inte vill ha konkurrens, tiger-lilly vill ta plats och bli vinnaren
vi får se vad hon klarar av.
Citera
2021-01-19, 05:18
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
liltiger-lily är ju poetisk i allt hon säger-
det här är vår sommar-
hon har förmåga att dramatisera...från ingenting.
Hennes dyblöta solhatt i spöregnet -och hennes surmulna kommentar om de nya utmanarna- det
kan bara betyda att hon inte vill ha konkurrens, tiger-lilly vill ta plats och bli vinnaren
vi får se vad hon klarar av.

Om du trycker på ”citera +” så kan du citera flera inlägg på samma gång så slipper vi se fyra inlägg i rad av dina värdelösa tankar. Desto färre desto bättre.
Citera
2021-01-19, 08:00
Medlem
NiccoJs avatar
Blir en riktig flopp det här, krävs slagsmål o knullande som kvällstidningarna blåser upp för att få fart på tittarsiffrorna. Spänningen i ifall Hans Vincent godkänner bytet av tak på dasset räcker helt enkelt inte.
Citera
2021-01-19, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Blir en riktig flopp det här, krävs slagsmål o knullande som kvällstidningarna blåser upp för att få fart på tittarsiffrorna. Spänningen i ifall Hans Vincent godkänner bytet av tak på dasset räcker helt enkelt inte.
Serien har överlevt rätt många säsonger utan slagsmål och knullande så det vore konstigt om det skulle ha blivit ett krav i år.
Citera
2021-01-19, 09:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
uppskattar du inte att se programmet där relativt välfungerande mänskor deltar?
fattar inte att ni vill se psykisk ohälsa blomma ut i tv skärmen.
Sjäkv vill jag se hur normala mänskor tar sig an uppgifterna i en helt främmande miljö, jag vill verkligen inte se dårskaper och psykiskt labila personer,lattja runt i ett program som faktiskt är en övning överlevnad. Men jag tror att en del bekvämligheter har årets deltagare, bekvämligheter som är nya för årets deltagare.
Men en surtant har dykt upp-värmlands Helena, hon svär som en flåbuse och lär börja gnälla snart-hon kanske inbillar sig att hon är cool om hon svär..
Och den andra damen som också hamnat på Torpet, är redan igång med sitt gnäll.
Hon är inte nöjd med de två torpar-grabbarna,
så vänta bara det kommer säkert att bli som du vill- gnäll, skrik, gråt och klagan.
DE där två torpar damerna är ingen bra krydda alls på torpet. Usch.
Två klassiska torgmadammer -är dessa två.
Måste hålla med dig i detta, fattar inte varför så många tycks gå igång på att se mobbing och psykisk ohälsa i TV. Kolla Dawkins på Youtube om ni måste se sånt, så kollar vi andra som vill se normala människor farma, pakta och tävla på Farmen.

Ang Torpet säger jag bara "gölv" och "fölk" så har jag sagt nog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in