2021-01-19, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barkarrow
Visst var han det men nu har nog klockan passerat 23.22

Menar du att man inte går 50m på 30sek...

Eller du drev lite
Citera
2021-01-19, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draifos
En personsökare är ganska liten, i så fall hade han ju fått plats med fickpluntan där i väskan också. Det kanske var det han fipplade med där uppe på David Bagares gata sedan, han kanske helt enkelt tyckte att han behövde en stänkare.
Ja, ha ha för att lugna nerverna
Citera
2021-01-19, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Menar du att man inte går 50m på 30sek...

Eller du drev lite
Ja för att hinna med måste han i princip skjuta direkt, det hinns inte med en ordväxling som stegras upp.
Citera
2021-01-19, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Instämmer.

Inlägget var kamouflerat som att vara objektivt och "vetenskapligt".

Alla dessa privata tolkningar av ord, meningar utan någon som helst uppbackning utav indicier eller fakta är tröttsam.

Just det att uttrycka en känsla eller egen tolkning är inte fel i sig men påstå inte då att det är fakta.

Det finns inget belägg för att SE hade ett vapen på sig. Varför då påstå det?

Erkänn istället att det inte finns något bevis eller indikation på det.
Kom inte skriv som att det är fakta utan en egen spekulation.

Det var SE som påstod det i sin sista reportage...Att om nu någon har vapen på sig o blir kränkt...!

Han menade lite på att SE gjorde en bekännelse .

O tänk om det var exakt en bekännelse ?

Inte helt omöjligt att på detta sätt ville SE göra sin bekännelse...

Inte helt ovanligt att GM gör det på ett subtilt sätt...

Eller skriver brev till Polisen o berättade exakt hur det gick till !
Citera
2021-01-19, 01:44
Medlem
Citat:
Ja för att hinna med måste han i princip skjuta direkt, det hinns inte med en ordväxling som stegras upp.

Jaha då missuppfattade du mig...

Jag menar att SE försöker prata med Palme på vägen ...o då liksom blir kränkt att inte bara att Palme snäser utan inte ens stannar till eller ens bemödar sig att ge honom en blick...
Citera
2021-01-19, 01:56
Medlem
Citat:
Jaha då missuppfattade du mig...

Jag menar att SE försöker prata med Palme på vägen ...o då liksom blir kränkt att inte bara att Palme snäser utan inte ens stannar till eller ens bemödar sig att ge honom en blick...
Ok men om jag återkommer till signalementet på GM. Jag har flera ggr skrivit att det lutar mer åt att GM hade en trekvarts lång parkas liknande blå täckjacka och en stickad mössa med nån sorts skärm. Många vittnen kan nog missta den blå färgen på jackan för en mörk fladdrande rock pga dålig belysning.

LJ säger blå täckjacka o keps. Han ser GM snett bakifrån o ser nog skärmen. De som ser GM bakifrån pratar om stickad mössa. Ingen annan än LJ pratar om keps egentligen.
Citera
2021-01-19, 02:03
Medlem
Citat:
Ok men om jag återkommer till signalementet på GM. Jag har flera ggr skrivit att det lutar mer åt att GM hade en trekvarts lång parkas liknande blå täckjacka och en stickad mössa med nån sorts skärm. Många vittnen kan nog missta den blå färgen på jackan för en mörk fladdrande rock pga dålig belysning.

LJ säger blå täckjacka o keps. Han ser GM snett bakifrån o ser nog skärmen. De som ser GM bakifrån pratar om stickad mössa. Ingen annan än LJ pratar om keps egentligen.

När det gäller SE så ägde han både keps o den mössa med öronlappar..

Jag vet faktiskt inte vad han hade på sig just den natten...

Blå täckjacka tja inte omöjligt såklart men då är det någon annan o då har jag inga teorier. .

Jag tror på SE på typ 35-40%

Övriga delar såklart på övriga 60%

Så har GM blå täckjacka så är jag såklart lost...Så min teori om min sannolika GM så har han mörk rock
Citera
2021-01-19, 02:10
Medlem
Citat:
När det gäller SE så ägde han både keps o den mössa med öronlappar..

Jag vet faktiskt inte vad han hade på sig just den natten...

Blå täckjacka tja inte omöjligt såklart men då är det någon annan o då har jag inga teorier. .

Jag tror på SE på typ 35-40%

Övriga delar såklart på övriga 60%

Så har GM blå täckjacka så är jag såklart lost...Så min teori om min sannolika GM så har han mörk rock
Bra att du tog in det där med blå täckjacka Om du bara tror på SE 35-40 % så är du nog öppen för andra teorier. Jag trodde att du nästan var säker på att SE är GM.
Citera
2021-01-19, 02:16
Medlem
Citat:
Bra att du tog in det där med blå täckjacka Om du bara tror på SE 35-40 % så är du nog öppen för andra teorier. Jag trodde att du nästan var säker på att SE är GM.

Min 2a är CA som iofs också bygger på vit kränkt man

3a ligger Polis/stay behind/ SÄPO

Jag tog tillfället i akt nu o googlade den vägen som SE påstår sig ha sprungit när han skulle jaga polis/GM

Han springer rakt ner till barakerna o vänder till lundmakare gatan o sen höger till Apelbergsgatan sen tillbaka till brottsplatsen...

Den är ju bara knäpp o fyller överhuvudtaget ingen poäng !!
Citera
2021-01-19, 02:20
Medlem
Citat:
Min 2a är CA som iofs också bygger på vit kränkt man

3a ligger Polis/stay behind/ SÄPO

Jag tog tillfället i akt nu o googlade den vägen som SE påstår sig ha sprungit när han skulle jaga polis/GM

Han springer rakt ner till barakerna o vänder till lundmakare gatan o sen höger till Apelbergsgatan sen tillbaka till brottsplatsen...

Den är ju bara knäpp o fyller överhuvudtaget ingen poäng !!
Apelbergsgatan? Jag har för mig att han säger att han går tillbaka på den högra sidan om barackerna.
Citera
2021-01-19, 02:27
Medlem
Citat:
Apelbergsgatan? Jag har för mig att han säger att han går tillbaka på den högra sidan om barackerna.

Ok någon skrev idag lundmakare gatan o då kan han ju bara springa runt kvarteret...

Men om du läst att han sprang som ett skott o sen vände vid barackerna o gick tillbaka så är det kanske ännu konstigare...

Ibland har vi pratat om att han vill spela viktig men just den grejen med att det är bara han o GM som springer i gränden är det konstigaste. .

Den påstådda löpturen tycker jag inte handlar om att han vill spela viktig utan den känns jävligt konstig...

Dessutom att han vill visa upp när han springer är så märklig att jag faktiskt lite tror att om han blir misstänkt som springande GM så har han planterat även en springande vittne....

Så om du har 1% på SE så måste du hålla med mig lite här..
Citera
2021-01-19, 02:36
Medlem
Citat:
Ok någon skrev idag lundmakare gatan o då kan han ju bara springa runt kvarteret...

Men om du läst att han sprang som ett skott o sen vände vid barackerna o gick tillbaka så är det kanske ännu konstigare...

Ibland har vi pratat om att han vill spela viktig men just den grejen med att det är bara han o GM som springer i gränden är det konstigaste. .

Den påstådda löpturen tycker jag inte handlar om att han vill spela viktig utan den känns jävligt konstig...

Dessutom att han vill visa upp när han springer är så märklig att jag faktiskt lite tror att om han blir misstänkt som springande GM så har han planterat även en springande vittne....

Så om du har 1% på SE så måste du hålla med mig lite här..
Nja, 0,2% har jag. Han går väl tillbaka för att han inte ser några poliser. Språngmarschen i sig behöver inte vara så märklig. Däremot känns det som att han vill visa hur snabbt han kan springa i rapport. Det blir faktiskt lite komiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in