2021-01-18, 13:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Efter att ha använt "Dark by sinewave" sjukt länge så har jag känt att det blev lite för mörkt.
Kände för att byta tema, så gick in och testade. Döm om min förvåning när alla tre teman är exakt likadana. Skriande vitt, kritvitt, ingenting mer än vitt och förstås svart text.

Undrar vad det beror på, att alla tre ser likadana ut? Det brukade vara en gråvit klassiker, en ljusblå och en sand/offwhite förut.

Nu är bara dark kvar. Vad har hänt?
Citera
2021-01-18, 13:44
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Efter att ha använt "Dark by sinewave" sjukt länge så har jag känt att det blev lite för mörkt.
Kände för att byta tema, så gick in och testade. Döm om min förvåning när alla tre teman är exakt likadana. Skriande vitt, kritvitt, ingenting mer än vitt och förstås svart text.

Undrar vad det beror på, att alla tre ser likadana ut? Det brukade vara en gråvit klassiker, en ljusblå och en sand/offwhite förut.

Nu är bara dark kvar. Vad har hänt?

Jag gick in och testade nu, och det gick utmärkt att byta mellan olika teman och alla fungerade och såg olika ut (Clean och SFW är ju dock samma, med undantag för att loggan är borta i SFW). Vilken webbläsare kör du?
Senast redigerad av Stygotius 2021-01-18 kl. 13:46.
Citera
2021-01-18, 13:56
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Jag gick in och testade nu, och det gick utmärkt att byta mellan olika teman och alla fungerade och såg olika ut (Clean och SFW är ju dock samma, med undantag för att loggan är borta i SFW). Vilken webbläsare kör du?

Såg du en gråaktig och en ljusare ljusblå bland teman, och den sandfärgade som jag är ute efter?
För det ser inte jag. Allt blir likadant vitt.

Jag kör Firefox på Android platta.
Citera
2021-01-18, 14:08
Medlem
Citat:
Såg du en gråaktig och en ljusare ljusblå bland teman, och den sandfärgade som jag är ute efter?

Nä, de teman du syftar på finns inte för mig heller.

Förr fanns det fler. Bland annat blått, träfärgat och det där 1:a apriltemat. Ingen aning om när de försvann. Dessa fanns under skiftnyckeln i listen ovanför. Har inte ens tänkt på det men verktyget finns inte längre. Man måste in i redigera alternativ.
Citera
2021-01-18, 14:09
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:

Den som heter "Standard" ger ett grått/sandfärgat tema - det temat som är om du inte är inloggad.

Clean ger ett väldigt vitt tema. SFW är samma tema som Clean, fast utan loggan/kattan.

Dark vet du ju hur det ser ut.
Citera
2021-01-18, 14:31
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Den som heter "Standard" ger ett grått/sandfärgat tema - det temat som är om du inte är inloggad.

Clean ger ett väldigt vitt tema. SFW är samma tema som Clean, fast utan loggan/kattan.

Dark vet du ju hur det ser ut.
Ah! Tack. Nu har jag listat ut det. Det är förhandsgranskningen som fallerar för mig.
Ser normalt ut på forumet, men inte i förhandsgranskningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in