Citat:
Ursprungligen postat av
Maduro
Som sagt, jag vill inte dissa dig, du ska ju få första exet av boken och allt!
Att vara pragmatisk är ingen diagnos och ett tips så här vänner emellan är att googla det.
Vet inte om du trollar men superduperkortfattat:
Utländska intressen ligger bakom valfusket men också bakom en väldigt stor del korrumperade människor på betydande positioner. Detta är klart främst demokrater men även republikaner.
Det som vi foliehattar tror är att militären i samarbete med Trump känt till det planerade valfusket och att man förberett sig för att kunna samla bevis och ta ner de inblandade och de som ligger bakom - Djupa staten.
Ingen vet hur det kommer att ske men många gissar på att militären kommer att ta över makten och att när bevisning, strider etc lugnat sig återställs Trump som president.
Och det är klart extremt mycket mer komplext än så här men om det stämmer att du bara läst MSM så förstår jag att du inte har någon aning.
Jag vet inte var jag läste det men en teori är också att Trump kliver av helt efter detta om han inte redan gjort det eftersom han lyckats och att att man håller ett nytt val under våren. Någon menade att han redan klivit av och överlämnat makten till militären. Det har också spekulerats i att Flynn skulle kunna efterträda Trump. Spekuleras också i att Pompeo kanske ställer upp 2024. Oavsett vad så verkar dessa mer än dugliga. Lite annan nivå än en lågintelligent svetsare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fittahora
Än mer anmärkningsvärt är dom uppgifter om att vägspärrar med id-kontroll inrättas för all trafik ut ur träsket.
Ser väldigt bra ut för min teori.
Intressant. Biden ska installeras digitalt på onsdag och nu id-kontrollerar man bilar på väg ut från DC. Finns inget att se här.
Citat:
Ursprungligen postat av
DonaldTrummp
Om detta händer och jag bara följer MSM så menar du att jag missar det och inte kommer att förstå att det hänt? Det är här min pragmatik kommer in, jag har inte speciellt bråttom. Det som sker det sker. Stämmer inte kartan med verkligheten så litar jag på verkligheten. Spännande med parallella världar men jag är nöjd med min och funderar inte på något byte.
Mike Pence
Har du hört talas om New World Order och The Great Reset?