2021-01-17, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
I Q #3850 ställde Q frågeställningen:
Citat:
How do you introduce evidence legally?
I militära domstolar råder fri bevisprövning. Det är högst relevant eftersom det civila rättsystemet har visat sig vara korrupt bortom all räddning.
Q var bara till för att få fler att rösta för Trump, till dennes 2nd term.
Tyvärr så räknade Q inte med att Trump skulle fucka upp hanteringen med Corona.
Citera
2021-01-17, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Om det blir en militärkupp, varför är det inte en utrensning med fördel Biden? Eller någon helt annan?

Jag menar, om vi struntar i orimligheten med militärkupp och bara fokuserar på vem den genomförs till fördel för. Varför skulle den genomförs till Trumps fördel?

Med tanke på Bidens korruption som pågått i ca 40 år (kanske längre) samt politikers korruption över lag så tippar jag på att militären hade stöttat Trump, ut med det gamla korrupta och in med det nya, plus att Biden är pedofil.
Citera
2021-01-17, 09:26
Medlem
Thuriazs avatar
Jag läste nånstans att man inte skulle uppdatera webbläsare och os mm för att nåt slags censurfilter ska då va aktiverat. jag har därför avstått att uppdatera chrome fast en röd test lyst i högra hörnet med "uppdatera nu" eller liknande. lämnade datorn och nu var chrome nedstängt och uppdateratexten borta =/ nån som varit med om samma?
Citera
2021-01-17, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonLarsson
Med tanke på Bidens korruption som pågått i ca 40 år (kanske längre) samt politikers korruption över lag så tippar jag på att militären hade stöttat Trump, ut med det gamla korrupta och in med det nya, plus att Biden är pedofil.

Så din argumentation är att Biden är mer korrupt än Trump? Vad baserar du det på?
Citera
2021-01-17, 11:33
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
I Q #3850 ställde Q frågeställningen:
Citat:
How do you introduce evidence legally?
I militära domstolar råder fri bevisprövning. Det är högst relevant eftersom det civila rättsystemet har visat sig vara korrupt bortom all räddning.
Statliga och federala benådningar bör inte vara giltiga om militären tar över rättsskipningen.
Citera
2021-01-17, 12:11
Medlem
Citat:
Då är Donald J Trump också pedofil.
Citera
2021-01-17, 12:12
Medlem
Citat:
Statliga och federala benådningar bör inte vara giltiga om militären tar över rättsskipningen.
Hur går det då med de som Trump benådat?
Räknas de som statliga, federala eller något annat?
Citera
2021-01-17, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuriaz
Jag läste nånstans att man inte skulle uppdatera webbläsare och os mm för att nåt slags censurfilter ska då va aktiverat. jag har därför avstått att uppdatera chrome fast en röd test lyst i högra hörnet med "uppdatera nu" eller liknande. lämnade datorn och nu var chrome nedstängt och uppdateratexten borta =/ nån som varit med om samma?
Lol du tror nån bryr sig om ditt porrsurfande. Annars tycker jag du ska se upp med det röda skinnet runt falukorven, tydligen nya istället för chemtrails.

Synd att Q inte kunde leverera, känns som politiker kommer bli än mer isolerad. Behöver nån som synar makten utöver MSM.
Citera
2021-01-17, 15:07
Medlem
Giant Squids avatar
Nu är det inte långt kvar innan crecendot. I Qs frånvaro "död?" så har det blivit total meltdown bland Qs followers där det bara blir galnare och galnare.
Hur kommer uppvaknandet bli på torsdag? Kommer folk ta livet av sig, man blir lite orolig.

Citat:
Joe Biden is really John F. Kennedy Jnr in a CGI mask and Donald Trump is a billion-year-old intergalactic being made of pure starlight who plans to introduce a cure for all disease in his second term.

“Sources tell me Space Force will cut feed from inauguration and initiate GBS, allowing Trump to announce crimes against humanity committed by attendees to world.

Hardcore QAnon adherents believe that almost every dead celebrity is actually still alive, having faked their deaths to work undercover to help Mr Trump

Mr Trump, the ancient starlight being, is part of a Galactic Council, and invented healing pods using alien technology he obtained while travelling through time.
https://www.news.com.au/world/north-america/joe-biden-is-actually-john-f-kennedy-jr-in-a-mask-say-qanon-conspiracy-theorists/news-story/526fa75a9fb542039cdd6007065d314d
Citera
2021-01-17, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Så din argumentation är att Biden är mer korrupt än Trump? Vad baserar du det på?

Har du missat något dom senaste åren? Har du missat alla affärer han och hans son har haft för sig? Har du missat att Biden pressade (om jag inte mins fel) Ukraina att sparka en utredare som utredde hans son?
Citera
2021-01-17, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Då är Donald J Trump också pedofil.

Starkt argument, baserat på vad? Filmbevis? Luktar han barn i håret? Tafsar han på dom? Nä juste, det var ju Biden!

Och om Trump nu skulle vara pedofil så hoppas jag att han får ett välförtjänt dödstraff som alla pedofiler förtjänar, men om han kan hjälpa mänskligheten att avsätta den nuvarande makten i världen och skapar en friare värld så är jag bered att förlåta honom. Hellre tusentals pedofiler döda än en pedofil i fängelse.
Citera
2021-01-17, 16:08
Medlem
Citat:
Starkt argument, baserat på vad? Filmbevis? Luktar han barn i håret? Tafsar han på dom? Nä juste, det var ju Biden!

Och om Trump nu skulle vara pedofil så hoppas jag att han får ett välförtjänt dödstraff som alla pedofiler förtjänar, men om han kan hjälpa mänskligheten att avsätta den nuvarande makten i världen och skapar en friare värld så är jag bered att förlåta honom. Hellre tusentals pedofiler döda än en pedofil i fängelse.
Trump och en friare värld?
Säg emot han och få MAGA's efter dig.
Håll inte med han och få MAGA's efter dig.
Nej, det är inte en friare värld.
Q var också bra på att få sina följare att spamma de som Q inte tyckte var bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in