2021-01-16, 19:36
Medlem
Faukess avatar
Jag spekulerar bara nu, men den mörkhyade gentlemannen kommer gå till final ihop med antagligen en kvinna eller någon annan av utländsk härkomst. Allt för att passa in i den svenska tidsandan.
Jag har inget emot honom dock, han verkar vara en glad och skön prick.
Citera
2021-01-16, 19:40
Avstängd
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Jag måste säga att jag inte kan förstå hur man kan ställa upp i farmen (eller motsvarande). Ibland översköljs jag av grov ångest när jag tänker på något pinsamt jag gjort. Men sen lugnar jag mig själv med att ingen har det filmat/ingen minns det/ingen tänker på det längre/ingen bryr sig.

Men tanken på att det finns inspelat, liggandes på youtube/TV4! Jag hade aldrig klarat av det!
Det kanske säger mer om mig möjligtvis. Men hade dött av skam, skämts ihjäl!

Dessa människor har ett obotligt bekräftelsebehov.
Citera
2021-01-16, 19:49
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faukes
Jag spekulerar bara nu, men den mörkhyade gentlemannen kommer gå till final ihop med antagligen en kvinna eller någon annan av utländsk härkomst. Allt för att passa in i den svenska tidsandan.
Jag har inget emot honom dock, han verkar vara en glad och skön prick.

Inkvotering sker bara vid urval av deltagare till Farmen. Det är tävlingmoment där man sällan ser läggmatcher, men du tror ju vad du vill.

Vinnare finns redan utlagt, att veta förtar hela nöjet med program.
Senast redigerad av lums 2021-01-16 kl. 19:51.
Citera
2021-01-16, 22:06
Medlem
dialektikers avatar
Mmm vad sexig, sympatisk och trevlig den svarta killen är. En riktig godbit.
Citera
2021-01-16, 22:11
Medlem
EdKempers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizaveta.Yepanchin
Jag måste säga att jag inte kan förstå hur man kan ställa upp i farmen (eller motsvarande). Ibland översköljs jag av grov ångest när jag tänker på något pinsamt jag gjort. Men sen lugnar jag mig själv med att ingen har det filmat/ingen minns det/ingen tänker på det längre/ingen bryr sig.

Men tanken på att det finns inspelat, liggandes på youtube/TV4! Jag hade aldrig klarat av det!
Det kanske säger mer om mig möjligtvis. Men hade dött av skam, skämts ihjäl!
Precis min tanke också. Måste säga att man blir förvånad av hur lite människor bryr sig om sin persona. Jag skulle även må dåligt av att min familj skulle se mig bete mig illa, gud vet hur man förändras av att sitta inspärrad på Farmen med en massa människor man annars aldrig skulle umgåtts med. Man blir nog ganska så fjärmad från verkligheten i den där bubblan, och gör konstiga saker..
Citera
2021-01-16, 22:18
Medlem
dialektikers avatar
Men sömnpiller annars. Vad bekvämt de har det från början. Inga roliga, udda typer alls heller.
Citera
2021-01-17, 11:26
Medlem
När släpps söndagsavsnittet på cmore?
Citera
2021-01-17, 12:48
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Glömde svara på ett inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Va har Paolo slutat?
Synd.
Ja, han fick blixtsnabbt kicken från alla sina affärsengagemang - har väl aldrig sett Sverige reagera så snabb o så starkt nånsin.
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Går ju inte ha en torsk till programledare för ett lekprogram på tv på bästa familjetid!
Tycker att många dömde Paulo hårt o ville helst se honom lynchad, springande nerför Kungsträdgårdsgatan iklädd endast tjära o fjädrar men nog finns det fog för att de som dömde hårdast också rannsakar o funderar över hur samhället ser på prostitution. Jag tycker också att man bör beakta att det finns kvinnor som gör det mesta o går hur långt som helst för att nå framgång, pengar, status- tex genom att sälja sin kropp.

Jag menar, om man verkligen menade allvar med att vi inte accepterar prostitution i nån som helst form, så skulle det även va olagligt att sälja sin kropp – inte bara att köpa den men helt klart är det starka underliggande krafter som vill upprätthålla möjligheten att köpa sex oavsett om det handlar om en dyrare eskort lr en billigare variant typ gatflicka.

Se på hur det finns kvinnor inom branschen som premieras på olika sätt o tom lyfts i media o får poäng för sin person men faktum kvarstår det är något väldigt tragiskt fel hos den kvinna som väljer att sälja sin kropp men samhället svarar med att signalera; ”vad gör väl det när det ändå är männen som får vara syndabockar o bära skammen o det är ändå ett lågt pris att betala för att säkra tillgången på köpefitta. ”

Att från grunden o från barnsben stärka kvinnor så att de inser sitt värde o aldrig behöver komma på tanken att jaga uppskattning o bekräftelse genom att sälja sex, det har ingen hittills tänkt på . Det är enbart kvinnors osäkerhet som hela tiden stärks o det gör ingen bättre värld.

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu vet jag inte hur mycket farmarna tänker på sådant men de mer ”världsvana” Paradise Hotell/Ex on the beach-deltagarna brukar be andra att publicera saker på Instagram, en del bilder mm är förberedda innan. Han Dag har ändå runt 50k följare på Instagram så känns inte helt orimligt att han fixat klipp som andra lagt upp.
Inte kollat på Farmen ännu så vet inte heller vem Dag är men nog kan det va så att han kanske fifflat lite för att vinna cred.

Tom jag som inte är ett skit insatt i Instagram vet att det är hur lätt som helst att köpa likes o följare - finns ju flera såna nätsidor som tom är svenska o som säljer likes för bara några ören, inte ens en krona, per likes.

Haha - fan att inte folk genomskådar allt fiffel som vissa håller på med på sina Instagramsidor - typ en kändis är helt lyrisk över hur många likes hon fått o menar WOW!? o spelar helt ovetande - ahahaha så är det personen själv som köpt likesen hahahahaha
Senast redigerad av KnackehaxanMia 2021-01-17 kl. 12:55. Anledning: Liten red.
Citera
2021-01-17, 12:50
Medlem
Suecokids avatar
Dag, vilken kung!

Oftast såna typer folk stör sig på. Personer med hög svansföring som tror att man är bäst på allt och lite till. Sättet han talar på och för fram saker på stör sig folk också på, helvete vad folk ska störa sig

Själv älskar jag han. Orka va en medelmåtta som inte sticker ut! Go Dag!
Citera
2021-01-17, 18:05
Medlem
Erki122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Dag, vilken kung!

Oftast såna typer folk stör sig på. Personer med hög svansföring som tror att man är bäst på allt och lite till. Sättet han talar på och för fram saker på stör sig folk också på, helvete vad folk ska störa sig

Själv älskar jag han. Orka va en medelmåtta som inte sticker ut! Go Dag!

Aha, han är lite som en fransk bulldog som tror att han är flera gånger större än han faktiskt är.
Hoppas han är kvar ett bra tag till, för jag ser fram emot när han får ett psykutbrott när han inte får ta plats i gruppen
Citera
2021-01-17, 19:33
Medlem
lumss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Aha, han är lite som en fransk bulldog som tror att han är flera gånger större än han faktiskt är.
Hoppas han är kvar ett bra tag till, för jag ser fram emot när han får ett psykutbrott när han inte får ta plats i gruppen

Ett par flaskbottnar på Dag och Sebbes reinkarnation är fullbordad.
https://www.youtube.com/watch?v=GwZmWdmA0Y4
Senast redigerad av lums 2021-01-17 kl. 19:38.
Citera
2021-01-17, 19:56
Medlem
farlings avatar
Jag får lite Carl Hamilton vibbar av Dag (vad hände egantligen med honom? Det skrävlades ju högt från hans sida men har varit knäpptyst sedan Robinon) och tror att han kommer göra sig osams med många andra deltagare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in