2021-01-13, 20:39
Medlem
Undrar om det här blir någon rolig säsong, tycker inte ännu att det är något som jag fastnat för, saknar den blandningen av deltagare som det brukar vara, känns för seriöst än så länge, på gott och ont.
Citera
2021-01-13, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Jag tror att barpianisten blir en av förstekämparna.
Håller med, han o Dag verkar inte ha klickat så han ligger nog risigt till. Dessutom är han okunnig så gruppen förlorar inget om han åker hem.
Citera
2021-01-13, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Håller med, han o Dag verkar inte ha klickat så han ligger nog risigt till. Dessutom är han okunnig så gruppen förlorar inget om han åker hem.

Nä han känns åtminstone på förhand som ett bra val för Dag då han sannolikt åker ut.
Citera
2021-01-13, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JoyyeBoy
Undrar om det här blir någon rolig säsong, tycker inte ännu att det är något som jag fastnat för, saknar den blandningen av deltagare som det brukar vara, känns för seriöst än så länge, på gott och ont.
Lugn, det kommer att bli pakter, lögner, finter o annat - det är ju en tävling! Personligen tycker jag att det känns skönt att få se normala personer ta sig igenom den här tävlingen, och inte ett gäng trasiga individer. Jag tror inte att det blir mindre engagerande, bara bättre.
Citera
2021-01-13, 20:51
Medlem
greta75s avatar
Narcissist-Dag kan bli riktigt störig. Jag hade stört mig hårt på honom.
Citera
2021-01-13, 21:20
Medlem
Giggsys avatar
Känns troligt att de två som ryker på söndag hamnar på ett torp med en eller två kvinnliga utmanare.
Citera
2021-01-13, 21:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
bra det inte visat några skogmullor ännu, absolut fint med normalt fungerande personer i ett sådant program
man vill som tittare få delta i deras sysslor och hur dessa personer fungerar i miljön.
Att plocka med oharmoniska ikke fungerade medborgare har bara varit dumt, och bråken o konflikterna på fylle-gubbe- nivå eller skrikande hysteriska bebisar.Fd deltagare som är rädd för djuren, eller behandlar djuren illa, såna vill man inte se i detta program.
Undrar om Rocko kan dyka upp och skaffa sig en ny liten kompis.
Många händiga och duktiga personer som deltar iår.Mest spännande är trots allt att få se de som ingenting kan men vill lära sig allt som går att lära sig.

Tror tv har lärt sig -plocka ihop vitt skilda personer, sådana som deltar för att lära och få nya erfarenheter.
Mest intressant är ju lilla koreanskan, hon är en tjej som kan blomma, men vi får se.
Ska bli intressant att se en säsong med "vettigt folk", det funkar ju i Norge så det borde funka här också. Sen får man se om det slängs in jokrar vartefter och vad det är för jeppar. Än finns tid för stört folk att komma in men hoppas inte.

Nagelprofessorn är en nagel i ögat på mig, jag ser ingen potential i henne tyvärr. Sur-Henrik och han som syr bilklädslar ser jag som potentiella intressanta personligheter.
Citera
2021-01-13, 21:28
Avslutad
Undrar om de två som åker ut gemensamt ska utse nästa veckas storbonde, eller om de får utse varsin kandidat som får kämpa mot varann.
Citera
2021-01-13, 21:49
Medlem
volvo 240s avatar
Har inte detta lagts ner än? Det var ju utjatat redan andra säsongen.
Citera
2021-01-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Roligt att Anna Brolin ska va programledare - gillar henne skarpt! Tror inte jag sett Farmen sen då när Farmen- Qristina va med.

Måste nog i alla fall se ett avsnitt nu är Anna leder tävlingen.

Citat:
Ursprungligen postat av C.Giroux
Precis som föregående år kan man på ett ungefär lista ut hur länge en deltagare är kvar genom att titta på deras öppna profiler på sociala medier. Tidigare säsonger spelades finalen in sen augusti/tidig september.

Till exempel Dag

Nu vet jag inte hur mycket farmarna tänker på sådant men de mer ”världsvana” Paradise Hotell/Ex on the beach-deltagarna brukar be andra att publicera saker på Instagram, en del bilder mm är förberedda innan. Han Dag har ändå runt 50k följare på Instagram så känns inte helt orimligt att han fixat klipp som andra lagt upp.
Citera
2021-01-13, 22:53
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Saatana perkele vilken dålig bastu såg ut att vara 20 grader varmt och ett mongo satt med keps.

Tänkte också på det, samma sak att flera gnäller att det är kallt inne. Elda då förfan det är sommar klarar dom inte att ha det varmt inne eller värma upp bastun i tid hur fan skulle då farmen winter eiditon se ut.
Citera
2021-01-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tycker också det var smart, då kan ju fler ögon se om det är något som behöver rättas till. Plus att alla har en chans att lära sig om uppdragen, även de uppdrag de inte varit med på. Kan ju komma kunskapsfrågor i ett Ting om t ex gärsgården. Men några gnällspikar i gruppen var förstås tvungna att reta sig på den gemensamma inspektionen.
Håller med, samma sak att ta uppgifterna där det skulle utföras och inte vid köksbordet. Ger en känsla av att de som grupp utfört arbetet dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in