Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
bra det inte visat några skogmullor ännu, absolut fint med normalt fungerande personer i ett sådant program
man vill som tittare få delta i deras sysslor och hur dessa personer fungerar i miljön.
Att plocka med oharmoniska ikke fungerade medborgare har bara varit dumt, och bråken o konflikterna på fylle-gubbe- nivå eller skrikande hysteriska bebisar.Fd deltagare som är rädd för djuren, eller behandlar djuren illa, såna vill man inte se i detta program.
Undrar om Rocko kan dyka upp och skaffa sig en ny liten kompis.
Många händiga och duktiga personer som deltar iår.Mest spännande är trots allt att få se de som ingenting kan men vill lära sig allt som går att lära sig.
Tror tv har lärt sig -plocka ihop vitt skilda personer, sådana som deltar för att lära och få nya erfarenheter.
Mest intressant är ju lilla koreanskan, hon är en tjej som kan blomma, men vi får se.
Ska bli intressant att se en säsong med "vettigt folk", det funkar ju i Norge så det borde funka här också. Sen får man se om det slängs in jokrar vartefter och vad det är för jeppar. Än finns tid för stört folk att komma in men hoppas inte.
Nagelprofessorn är en nagel i ögat på mig, jag ser ingen potential i henne tyvärr. Sur-Henrik och han som syr bilklädslar ser jag som potentiella intressanta personligheter.