Citat:
Ursprungligen postat av
john-henry-eden
Man börjar ju undra litegrann vilka det är som fortfarande stödjer S. Är det bara dom importerade babbarna som nu stödjer S? Det har ju kommit rapporter om att rekordmånga LO-medlemmar har lämnat S och gått över till SD. SD är nog också väldigt stark bland pensionärer. Svenska tjejer röstar ju hellre på MP och V.
Finns det fortfarande infödda etniska svenskar som röstar på S? Om det finns, vilken demografi-grupp tillhör dem? Jag har svårt att tänka mig vilka typer av svenskar som fortfarande röstar på sossarna
Vilka som röstar på sossarna som jag tror det:
1. Gråsossar, den färgen går inte tvätta bort. (Många är även hjärntvättade att tro att SD är lika med
nazister, så även om de inte vill rösta på sossarna så gör de det ändå.)
2. Medelklass svenssons, där har S vunnit mark, främst i den övermedelklassen som bor i städerna.
3. Hälften är säkert bidragsberoende babbar som röstar på dom i dagsläget.
När den äldre generationen har dött ut kommer S har det jävligt svettigt om öronen. Deras lösning på detta är ju mer invandrare till Sverige. Fast det ligger ju inte i fatet för dom då de är tvungna att spela nationella också. Värst blir det för Sverige då dessa vänstermuppar inte tänker långsiktigt.
Hur det går för Sverige i framtiden skiter dom i.
Men som sagt, S har vunnit mark hos den över medeklassen eller dom som ser sig själva som överklass. Slisk alltså med andra ord. De har tappat hos vanligt arbetarfolk och pensionärer.