2021-01-15, 20:21
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Du får läsa kontext. Jag svarade på:

"Om vi anmäler dig för våldtäkter ett par gånger. Är du då områdets värsta våldtäktsman? Bara för att man använder systemet för att anmäla människor betyder det ju inte att det finns bevis."

Utan den infon med förstår jag att det uppfattas irrelevant

Jag är varken för eller emot fällning, tror inte chansen/risken är så stor att han fälls dock. Intressant är det att följa hursom.

Jag läste den kontexten och mitt svar är ju i samma stil. Andra anmälningar mot hans företag, huruvida han har åkt dit för fortkörning etc spelar ju ingen roll.
Citera
2021-01-15, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Om DET var en uppmaning. Hans följare uppfattade det så. Jag uppfattade det så. Han har ju puffat för ett liknande klimax sen valdagen genom att spela sinnessjuk. Hans följare gick på hans gråt och tandagnisslan. Jävla lipsill. Som en liten unge som inte får sin vilja fram. En sinnesjuk president. Och du ömkar aset.

Ok. Så det var en uppmaning till att du skulle bruka våld.

Men tror du verkligen att normala personer också uppfattar det så?
Citera
2021-01-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Du skrev att du ville veta vad han faktiskt har sagt. Om du är döv blir det svårt, men då kan du läsa preskriptionerna som det länkats till i tråden. För det är ju inget att diskutera där. Han sa faktiskt exakt vad han sa. Vad ska vi diskutera om det?

Nej inte alls. Inga problem med hörseln. eller att läsa.

Men jag tänker inte leta. Jag vill att du visar när Trump uppmanar till våld.
Citera
2021-01-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Nej inte alls. Inga problem med hörseln. eller att läsa.

Men jag tänker inte leta. Jag vill att du visar när Trump uppmanar till våld.

Skönt att se att du står på dig Brille! Hoppas du sår ett frö denna natt.
Citera
2021-01-15, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Fox? Vem fan bryr sig vad fox har att säga? Presic som du är de kontrollerbara bönder.

ha ha de har noll koll. Trump och alla andra AF har valt bort Fox. De tror att de är extremhöger. När de inte ens når mitten.

Skulle inte förvåna mig om Fox också hör att Trump uppmanat till våld. Men de kan såklart int visa på det. på samma vis som att ingen i tråden kunnat visa på det.
Citera
2021-01-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Fox? Vem fan bryr sig vad fox har att säga? Presic som du är de kontrollerbara bönder.

Har du några relevanta kommentarer om det hela då? Att recensera FOX eller någon annan är inte ämnet. Men du kanske inte heller vet vad Trump har sagt genom åren och nu senast kring terroristattacken?
Citera
2021-01-15, 20:37
Medlem
Citat:
Är du drabbad av tvångsbeteenden? Du ställer samma fråga femtio gånger om dagen men kan aldrig diskutera något. Kanske för att du faktiskt inte vet vad han faktiskt har sagt. Det skulle förklara ditt beteende i tråden.

Du menar vad tråden handlar om?

Måste vara irriterande att man inte bara kan tycka och känna sanningen. Plötsligt kommer jag och kräver fakta. Vafan i helvete! Det måste förstöra hela din verklighetsuppfattning.

Men kan du visa på att Trump uppmanat till våld?
Citera
2021-01-15, 20:45
Medlem
Citat:
Du menar vad tråden handlar om?

Måste vara irriterande att man inte bara kan tycka och känna sanningen. Plötsligt kommer jag och kräver fakta. Vafan i helvete! Det måste förstöra hela din verklighetsuppfattning.

Men kan du visa på att Trump uppmanat till våld?

Tycka och känna sanningen?

Eftersom du bara verkar kunna tjugo svenska ord och kör dem lite random blir det inte mycket till diskussion. Många har förklarat varför de tycker som de gör, men du verkar liksom aldrig komma till skott och diskutera. Beror det på att du bara har dessa tjugo ord eller sparar du andra ord till din födelsedag eller något?
Citera
2021-01-15, 20:48
Medlem
Citat:
Tycka och känna sanningen?

Eftersom du bara verkar kunna tjugo svenska ord och kör dem lite random blir det inte mycket till diskussion. Många har förklarat varför de tycker som de gör, men du verkar liksom aldrig komma till skott och diskutera. Beror det på att du bara har dessa tjugo ord eller sparar du dem till din födelsedag eller något?

Du försöker säga något. Osäker på vad...

Men trådens ämne är "Trump uppmanade till våld".

Om du har något om det är du välkommen att bidra. Jag har tyvärr inte hittat något som kan styrka det. Men kanske du kan? Du som är så verserad inom språk.
Citera
2021-01-15, 21:11
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ok. Så det var en uppmaning till att du skulle bruka våld.

Men tror du verkligen att normala personer också uppfattar det så?

Alla visste (vänner som fiender) att just denna dag skulle valresultatet bekräftas i Kapitolium. Det framgick ända sedan valdagen att detta var precis vad trumpen hade gnällt om sen valdan. Det finns inte en följare som inte trodde honom när han sa att "Ingen skall stjäla vårt val". Han lindade in det men han tryckte på att det borde förhindras av hans lågbegåvade förkämpar. Tok gjorde som Tok sa. Och protesttåget satt sej i rörelse för att förhindra att valresultatet fastställdes.

Ska du vidhålla att detta var mot trumpens vilja? Ska du fortsätta att strida för "att Trump" inte ville detta"? Ska du fortsätta framhärda i att han ställs inför riksrätt av ingen orsak alls? Ynkedom är bara förnamnet.
Citera
2021-01-15, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Alla visste (vänner som fiender) att just denna dag skulle valresultatet bekräftas i Kapitolium. Det framgick ända sedan valdagen att detta var precis vad trumpen hade gnällt om sen valdan. Det finns inte en följare som inte trodde honom när han sa att "Ingen skall stjäla vårt val". Han lindade in det men han tryckte på att det borde förhindras av hans lågbegåvade förkämpar. Tok gjorde som Tok sa. Och protesttåget satt sej i rörelse för att förhindra att valresultatet fastställdes.

Ska du vidhålla att detta var mot trumpens vilja? Ska du fortsätta att strida för "att Trump" inte ville detta"? Ska du fortsätta framhärda i att han ställs inför riksrätt av ingen orsak alls? Ynkedom är bara förnamnet.

Det är uppenbart att Trump kan uppmana dig till våld.

Men knappast normala personer. Om han hade kunnat det så hade du också kunnat visa på när Trump uppmanade till våld. På ett sätt som vi normala kan uppfatta. Inte via koder eller röster i ditt huvud. Utan med ord som vi andra kan förstå.
Citera
2021-01-15, 21:18
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Jag läste den kontexten och mitt svar är ju i samma stil. Andra anmälningar mot hans företag, huruvida han har åkt dit för fortkörning etc spelar ju ingen roll.

Då får du fråga den jag svarade på vad det har för relevans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in