2021-01-14, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Om Q är fake så är även Trump, Barr, General Flynn och många fler högt uppsatta personer kring Trump fake. Det är nämligen inte bara Q som sagt att arresteringar ska ske osv.

Exakt.
Citera
2021-01-14, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kan Q vara det största nättrollet i historien?
Ja, det råder det ingen tvekan om. Men jag tror aldrig han hade förväntat sig någon respons alls på sitt första trollinlägg utan det skrevs bara på fyllan för att fördriva tiden.
Citera
2021-01-14, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Ja, det råder det ingen tvekan om. Men jag tror aldrig han hade förväntat sig någon respons alls på sitt första trollinlägg utan det skrevs bara på fyllan för att fördriva tiden.

Qs tripcodes:
Kod:
Tripcode:  ITPb.qbhqo  ->  Password:  Matlock
Tripcode:  UW.yye1fxo  ->  Password:  M@tlock!
Tripcode:  xowAT4Z3VQ  ->  Password:  Freed@m-
Tripcode:  2jsTvXXmXs  ->  Password:  F!ghtF!g
Tripcode:  4pRcUA0lBE  ->  Password:  NowC@mes
Tripcode:  CbboFOtcZs  ->  Password:  StoRMkiL 
Tripcode:  A6yxsPKia.  ->  Password:  WeAReQ@Q

Så skulle kunna vara på fyllan, det verkar iaf inte vara genomtänkt.
Citera
2021-01-15, 00:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr

Fast ”enveten vinner” heter det ju, och åren innan Qanon lyckades bli känd gjordes ett antal försök till samma sak under liknande namn som:

FBIAnon (high-level analyst and strategist)
HLIAnon (High Level Insider)
CIAAnon
CIA Intern
Senate Anon
WH Insider Anon (White House Insider Anon)
Citera
2021-01-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast ”enveten vinner” heter det ju, och åren innan Qanon lyckades bli känd gjordes ett antal försök till samma sak under liknande namn som:

FBIAnon (high-level analyst and strategist)
HLIAnon (High Level Insider)
CIAAnon
CIA Intern
Senate Anon
WH Insider Anon (White House Insider Anon)
Säkert samma kille. Den amerikanska underklassen är mer godtrogen än den svenska enligt min erfarenhet. Om jag skulle starta ett trollkonto på Flashback och påstå att jag jobbade på Regeringskansliet så skulle ingen tro mig.

Å andra sidan ser det ut som även han misslyckades på de första försöken men sedan så tycks han ha slagit an rätt ton och det hela tog fart.

Nu när folk har dött pga hans trolloperation så gissar jag att han fruktar för att få spendera resten av sitt liv i fängelse. Vi lär nog inte höra mer från Q.
Citera
2021-01-15, 00:58
Medlem
Enligt jsolomonreports så har Trump beordrat en deklasifisering på dokument ang obamagate, ska släppas imorgon eller på måndag. Spännande! Hoppas inte det är tomma ord eller påhitt.
Citera
2021-01-15, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonLarsson
Absolut, kanske var hans mål att få folket att vakna och sen låta dom sköta resten, det har han ju faktiskt lyckats med. Sista inlägget han gjorde var ju genom att länka till en film på youtube, men tycker han borde kommit med något mer som sista meddelande isf.
Q's jobb, var att försöka få Trump omvald.
Dvs få tillräckligt många av de icke röstande att rösta.
Q hade dock inte räknat med att T skulle vara så katastrofal med hanteringen av Corona.
Citera
2021-01-15, 05:35
Medlem
Citat:
Jo precis! Dock så tycker jag att den teorin om att Q skulle jobba för träsket, vara falsk eller inte vara på Trumps sida så skulle ju Trump avfärda Q på direkten. Trump har ju själv varit väldigt tyst om rörelsen med tanke på hur stor den faktiskt är, han har varit väldigt vag vilket övertygar mig att Trump vet mer än vad han vill visa.
Om rörelsen missgynnat Trump, då hade han avfärdat dessa direkt.
Men Q hjälpte T att få fler röster.
Citera
2021-01-15, 05:39
Medlem
Citat:
Gjorde lite gräv precis, säkert ingenting men ändå intressant hur Q har jobbat innan.

19:e Januari 2020 skrev/postade Q "THE GREAT AWAKENING."

Några minuter senare postade han en screen shot på ett eget inlägg gjort 21:e Januari 2018 med texten:

THE SHOT HEARD AROUND THE WORLD.
THE GREAT AWAKENING.
A WEEK TO REMEMBER.

Min tanke, 19:e och 21:e kommer någonting sort att hända, som Q säger, this will be a week to remember. Nästa vecka kommer bli händelserik.
Mordet på Biden?
Kanske av självaste Q?
Med en manifesto a la Breivik?

Eller menade Q 2024, 2028, 2022, eller något som aldrig hände?
Citera
2021-01-15, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Jag tror fortfarande att Q arbetade med Trumps valkampanj.
Lägga ut brödsmulor i hopp om att nätets avfällingar ska hitta skit på Trumps motståndare som Trump kan använda i sin kampanj.
Samt få röster av de som inte röstar, konspirationsteoretikerna.

Sedan det stått klart att electorerna tänkt rösta Biden som nästa president har Q varit tyst.
Vilket stärker min tes.
Q kan faktist varit någon medarbetare i Trumps valkampanj.
Men jag tror inte att någon vetat om denne Q. Dvs att Q gjort det på sitt eget iniativ.
Men annars så..
BINGO
Citera
2021-01-15, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pan-Evert
Hur stor är rörelsen?
Hur många mekaniserade armekårer kan den uppbåda?
Hur starkt är dess flygvapen och dess flotta?

Inte en chans att ett folkligt uppror kan krossa en modern västerländsk stat idag. Speciellt inte när tänkta stat har världens största och slagkraftigaste armé, marinkår, flotta och flyg till sitt förfogande, inte en chans.

Uteblir massgripandet av demokrater, eliten och träsket och rörelsen då väljer att ta saken i egna händer kommer rörelsen att ställas mot USAs väpnade styrkor, och förlora.
Sabotage av Q-trogna, som tror sig arbeta för Trump och USA's bästa.

Som exempel, fast denna var kanske en olycka, eller pyromandåd?
USS Bonhomme Richard (LHD-6)
https://en.wikipedia.org/wiki/USS_Bonhomme_Richard_(LHD-6)

Sabotage skulle kunna göra väldigt stor skada.
Men vilka skulle ta nytta av detta?
Citera
2021-01-15, 10:09
Medlem
Citat:
@catturd2

I thought Antifa wasn’t there?

BREAKING: FBI Arrests Antifa Leader John Sullivan in Utah After Storming US Capitol via
@gatewaypundit

What? FBI arresterar Antifa ledare John Sullivan för stormningen av Kapitolium 6 januari. Men MSM har ju sagt att Antifa inte deltog i stormningen. Just det ja MSM ljuger som vanligt..

https://twitter.com/catturd2/status/1349867906117619718
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in