Citat:
Ursprungligen postat av
Dockland
donald uppmanar:
"President Donald Trump vädjar till alla amerikaner att hjälpas åt att se till maktskiftet i landet sker fredligt och utan våldsamheter och spänningar, i ett uttalande till Fox News.
”Jag understryker att det inte få förekomma våld, lagbrott eller vandalisering av något slag”, skriver Trump.
”Det är ingen jag står för och inget USA står för”, fortsätter han."
https://omni.se/trump-vadjar-om-fred...brott/a/vA6Le5
När fan blir gammal...
Ja det är så dags nu efter att ha eldat på sina väljare i två månader med snacket om valfusk och talen och twitttrandet dagen kravallerna inträffade.
Nu är han lite rädd och det ska han vara och det är därför det uttalandet kommer.
Det är med största sannolikhet författat av någon annan och ivägskickat under protester från Trump, som vanligt när han ska uttala sig om något när han sitter trångt till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Han lyckas med många saker som ingen har lyckats med tidigare i sin kamp för att fortsätta och förlora
Jag har debatten igång i direktsändningen och ju mer jag hör av republikanernas argument för att inte rösta för riksrätt, desto mer bedrövad blir jag.
Är dom helt dumma i huvudet? Senila hela bunten eller?
Dom kan ju knappast att glömt vare sig Trumps tal eller det som hände den 6:e
Eller är dom så jävla sura över att ha förlorat så dom skiter i vad som hände?
Tack och lov har 6 republikaner sagt att dom ska rösta för riksrätt och det blir kanske fler för än är det inte över.
Innan debatten gick tipsen mot att 5-20 republikaner skulle rösta ja.