Det här lika mycket ett experiment som faktisk psykologisk operation & social engineering-operation. Anledningen till att det är svårt att definiera är för att det hela innefattar komplexa ämnen & är avsedd för en specifik måltavla att ta till sig & TOLKA sina upplevelser. Däremot är desinformationen & missinformationen online om "Gang Stalking" ENORM!! Efter tre år av studier i ämnen "Gang Stalkin" & "Targeted Individuals" samt observation online & offline i mitt egna fall kan jag endast säga att det hela går ut på att påverka mitt sinne & hur jag upplever det hela men också vad - det kallas "Perception Management" & "Social Engineering".
Det som finns online om ämnet är 80 % falskt som så att det avslöjar inte den verkliga syftet bakom det hela!
Ett syfte är att en måltavla ska själv bygga sin egna mening av att utsättas & därmed på något sätt "förändras" vilket "kulten" vill tvinga fram genom sina påverkansoperationer som de med formell auktoritet rekryterar personer i samhället att "hjälpa till" att utföra uppgifter på måltavlan. I mitt fall verkar min familj & f.d. vänner tro att det handlar om Gud & liknande troligen för att de är kristna själva & det har "kulten" säkert använt för att övertyga dem att delta.
"Kulten" som har formell auktoritet är duktig på att förklara hur det är ett experiment för en "speciell" person & ett gott syfte där det handlar om att forma en annans persons liv & uppfattning. Jag är övertygad utan tvekan att de övervakar mig 24/7 via mobiltelefonen & datorn (precis som "Gud" vilket är hela syftet). De spårar de jag har kontakt med online & offline för att rekrytera de i att delta i operationen genom t.ex. att sända sublima & icke-sublima meddelande via beteende, "directed conversations", att gilla bilder/kommentar på sociala medier, skapa riktade sociala medieinlägg & så vidare. Det här är EGENTLIGEN informationskrigföring men den enskilda personen som deltar förstår inte hela bilden & vad infomationskrigföring (& pskologisk krigföring) egentligen är - de tror helt enkelt att det är ett oskyldigt "experiment" & kanske även tror min sociala nätverk att de "hjälper" mig på något sätt eftersom experimentet & psykologiska operationen ska gynna mig långsiktigt. Nåväl efter 8 år av gang stalking från min omgivning kan jag säga utan tvekan att jag kunde ha begått självmord flera gånger om. Jag vet om flera måltavlor de senaste tre åren som tagit livet av sig. Här är faktum: de är en "dödskult" som vet att folk har förlorat sina liv på olika vis i deras "experiment" men ändå har opererar de under ytan i samhället troligen mot flera hundra måltavlor bara i Sverige vilka flesta har INGEN aning om att de är hemligt övervakade & social engineered som jag blev från gymnasiet till slutet av universitetsstudier (2006-2013) där det blev väldigt uppenbart & de tog kontakt med mig via proxy (mina vänner). Några i min sociala krets har erkänt det här.
Jag har identifierat målet med det hela & en potential nyckelperson i min egna Gang Stalking. Dr James Giordano är en neurovetenskapsman inom "neuroethics" där han forskar om allt som har med hjärnan & sinnet att göra. Inte bara det - hans forskning är inriktat också i att vapengöra neurovetenskap i vad han kallar "The brain is the battlefield of the future. Idag arbetar han som professor på Georgetownuniversitet - ett ökänt Jesuit-institut (del av "Illuminati").
Jag vill hänvisa till två presentationer av honom där han går igenom exakt det jag upplevt, varav i en presentation vid krigshögskolan West Point går han in på detalj hur psykologisk krigförinbg fungerar samt hur energivapen används för att påverka hjärnan. I den andra videon går han & hans kollega kliniska psykologen Ginette Nacnman vad min "Gang Stalking" egentligen handlar om vilket är ett socio-psykologiskt experiment i synkronicitet & fri vilja där jag ska finna mig egna mening i det de utsätter mig för vilket självfallet alla i min omgivning tror att de ska bli Gud eller Jesus eftersom min trossystem är kristendomen.
Det ni ska förstå är att dessa kristna psykologer & neuovetenskapspersoner som forskar om sådan "etik" & filosofi om Gud, Jesus, religion & så vidare (som Jesuiter, Vatikanen & katolska kyrkan gjort i flera 100 år) är att de flesta människor ser synkronicitet (oknutna händelser via kausalitet men inte mening) som ett sätt för Gud att tala till en & det andra är att fri vilja är Guds gåva till människan.
Därmed skapar denna grupp som koordinerar min gang stalking artificiella synkroniciteter för att påverka mig (som att det är "Gud") samt se vad jag gör/tänker. Det "Illuminati" gör genom t.ex.resurser i CIA/NSA är att bokstavligen leka "Gud" - är ni förvånade? Jag är inte det. Det har katolska kyrkan & Vatikanen bokstavligen gjort i över tusen år genom att "tala för Gud" & majoriteten av jordens befolkning lyssnade.
Ni måste lyssna på hans presentation om synkronicitet för att inse det hela:
A Scientific Look at Synchronicity - James Giordano & Ginette Nachman :
https://youtu.be/cr1hlFZB4lk
Dr. James Giordano: The Brain is the Battlefield of the Future (at West Point) :
https://youtu.be/N02SK9yd60s
Min beskrivning av presentationerna ovan på engelska: Presentation by Dr James Giordani, neuroscientist, & Dr Ginette Nachman, clinical psychologists. Just as the NSA clinical psychologist Robert C Gunn who got indicted for human rights violations for experiments of mind control (read here:
http://docshare01.docshare.tips/files/14423/144233400.pdf), she talks about experimenting with "synchronities" & free will, being guided by synchronitity. Dr James Giordano implies, as a typical Jesuit would, tthat synchronities has to do with God as in it's God's way to stay anonymous. Overall, they go into the topic of free will which is said to be God's gift to humanity & Dr Giordano describes how free wil works from neuro level to impacting social level, & its dynamics with synchronities. On that topic, here's a link to Dr Giordano's presentation at war college West Point talking about psychological warfare & using directed energy weapons to influence the mind, exactly what Gang Stalking is, or at least in the future.
Jag har pressat två av mina vänner i flera år att avslöja de ansvariga så jag kan polisanmäla "kulten" eller personerna som arbetar för gruppen direkt eller indirekt. Jag VET ju vad de VILL att jag ska tro eller vad de tror jag tror att det handlar om vilket är Gud, Jesus & religion/spiritualitet. Ungefär 50% av innehållet online idag om gang stalking handlar om sprituella, esoteriska, ockulta ting & religion - resterande handlar om typisk Mind Control-relaterade ämnen vilket delvis används för att uppnå påverkansmålet i gang stalking. Eftersom de verkar tro på fri vilja kan de eller sociala cirkelns aldrig faktiskt tvinga måltavlan att göra något som "kulten" vill men å andra sidan använder de social engineering & psykologiska operationer att kasta omkull en måltavlas liv genom att i princip vända ens psyke mot en själv vilket görs i modern psykologisk krigföring ("Mind War"). Det kan ses som satanistiskt eftersom att ta död på fria viljan & att vilka ta kontroll över andra är ett satanistiskt drag.
Jag ska inte filosofera för mycket om ämnen såsom religion i relation till gang stalking. Det BASERAS mycket i vilken mening en måltavla skapar & förändras utifrån att försättas i "gang stalking"-experimentet vilket också är en psykologisk operation & social engineering.operation.
Det är mycket psykologiskt. En annan video som beskriver det hela på ett sätt jag tror stämmer & utifrån ett psykologiskt perspektiv som jag kan intyga i FÖRSTA HAND stämmer är datavetaren Jerem Radlow's beskrivning av gang stalking vilket beskrivs i podcast nummer 7 här "
The Program, Explained":
https://www.zersetzung.org/mind-control/ayt/ayt-audio-mc-recovery