Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Du verkar ha försvagats i ditt tänkande. Du har blivit osäker på vad du tror på. Snäpp ur det nu om du har möjlighet. Andra vet säkert att Trump inte har satsat pengar och tagit något framgångsrikt till någon domstol. Att du känner dig osäker beror på att du har blivit medtagen psykiskt av det här. Hjärntvätt gör människor förvirrade.
Tänk bara på att Trump var beredd att offra sin VP Pence i ett försök att göra en statskupp. Det visar hur lite andra människor är värd för honom. Tycker synd om MAGAitstackarna som tror att de har något värde för Trump. Inte ett något.
Vad dillar du om?
Jag har varit rak sedan i Hunter Biden tråden om vad jag trodde skulle ske och vilka olika scenarion som skulle kunna utspela sig.
Har alltid från dag 1 varit väldigt tydlig med att på ett eller annat sätt så kommer DJT, NSA och militären i USA vägra ge upp Vita Huset och det betyder att Biden/Harris omöjligen kan bli president eller för den delen bli speciellt långvariga.
Abe Lincoln gick emot etablisemanget när han pushade för "greenbacks". Det blev en kula huvudet för hans del. JFK gick emot etablisemanget när han avblåste kriget mot kuba och talade även han om "greenbacks". Hur detta slutade vet vi ju alla om och vi kan vara ganska säkra på att JFK mordet var backat av CIA i USA.
Nu till lite logiska övningar:
Historiens mest hatade president lever och härjar runt som aldrig förr trots att gubben börjar bli jävligt gammal nu. Finns många avenyer man kan utforska och utnyttja om man vill se gubben död.
Varför är DJT inte död?
Denna gång så har DJT 100% stöd ifrån NSA, vilket är ett organ som skapades i direkt följd av att declassifierade dokument om CIA, FBI och dess korrupta företaganden kom upp till ytan och militären bestämde sig för att skapa sin egen instans. NSA rapporterar endast direkt till sittande POTUS.
NSA har förövrigt hand om POTUS överlevnad. Ni vet dessa livvakter? NSA och det är inte bara det dom pysslar med. Kasta sig framför presidenten och ta kulan samtiidigt som det är viktigt att se skitcool ut när man gör det.
NSA har OCKSÅ alla e-mails, sms, inspelade samtal, videoupptagningar etc...man har samlat på sig allt detta sedan slutet på året 2001.
Hillary Clintons e-mails?
Wikileaks?
Edward Snowden?
Vilka krafter ligger bakom dessa? Fundera på det ni....
Sen att det sker en massa "breaches/hacks" som NSA ligger bakom? Eller? Varför skulle man hacka sina egna?
Redan glömt bort att företaget som tillhandahöll programvara till dominionmaskinerna blev hackat?
White Hats operationer och man skiter fullständigt i vilka lagar man bryter under dessa operationer. Men kan glädja er med att det är "the good guys" som sköter det och det bidde inge ny POTUS.
Trump tar hem det här och det enda beviset jag behöver är paniken som DEMS uppvisar i USA.
Dom sitter tydligen på info som ni inte gör.
VP Mike Pence VÄGRAR att kicka ut DJT. Det får mig att klura på om det inte är så att man har offrat VP'ns goda namn för tillfället åt "the greater good" och Mike Pence är med på noterna.
En såkallad "dubbelagent".
Men där kan jag ha fel. Mycket spel för gallerierna nu iaf, för i slutändan så är det militären i USA som sköter snacket och dessa lystrar enkom till sittande POTUS.