Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Ja det var något han visste om INNAN det hände. Så att ni skulle vara beredda på att ljuga om att det fuskats.
Tragiskt så många som är hjärntvättade.

Står för det jag skriver. Inställningen är densamma.
Iom att poströsterna och hanteringen av dessa strider mot konstitutionen så antog jag och många med mig att SC skulle agera enligt de lagar som finns. Det gjorde de inte. De struntade fullständigt i de delar av konstitutionen som handlar om att röster måste verifieras på plats. Att åka runt och samla ihop röster, eller att ha många röstlådor utplacerade som sedan lämnas in till valstationerna ska inte vara tillåtet då säkerheten gällande "one man, one vote" inte kan upprätthållas. De nya lagar som skapades av delstaterna innan valet stred mot konstitutionen och skulle aldrig ha godkänts.
Men nu kastade man ut allt gällande valsäkerhet och godkända röster genom fönstret. Till globalisternas förtjusning. Ni "vann", och det ska bli intressant att se hur ni vänsterblivna kommer hylla de kommande krigen, massarresteringar av oliktänkande, åsiktslagar, brännande av icke politisk korrekt material osv. Precis som era gelikar gjorde på 30- och 40-talet.
Nej, jag är ingen Trumpsupporter, men han var tusen gånger bättre än katastrofen Biden som nu genom fusk sett till att globalisterna kommer styra obehindrat. Marxisterna kommer ha öppen gata i alla kommande val, precis som i resten av västvärlden. Trump var inte en del av etablissemanget och var omöjlig att kontrollera, därav måste han bort. Vilket de nu lyckats med.
Han hade läget upplagt för en dundersmash, ett kanonläge att rensa ut träsket, men valde att strunta i det. En besvikelse således. Såvida han inte trollar fram något i sitt anförande idag, men det gör han förstås inte.