2021-01-12, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Vi har ju sagt exakt samma sak i två månader nu, att Biden kommer sväras in om inget valfusk kan slås fast i domstol. Inget valfusk har kunnat bevisats och Biden kommer sväras in. De som ändrar sin story om vad som ska hända är specifikt du:

Det skulle vara klart den 6/1,

Fast nä, egentligen var det natten efter fjortonde som martial law skulle dra igång?

DJTar concedat nu och elektorer än är utom alla tvivel räknade, hur gör du nu? Är det martial law kanske?
hur gick ditt bet förresten?

Under ett tag var det ju domstolarna som skulle sköta det här, i värsta fall SCOTUS?

Och nu har ju som sagt Trump concedat, hur gick det med den här spådomen?

Men visst, det är vi som sagt att Biden vann i början av november som byter fot hela tiden! Flipflop!

Vad säger man? Skrattar bäst som skrattar sist!

Förnekar ni att DJT har skrivit under på Insurrection ACT?

Vad gör alla dessa militärer utplacerade runtom i landet i större städer?

Är det VP Mike Pence som har beordrat dessa för att förhindra ett eventuellt försök till statskupp eller är det Trump som har fixat detta?

Jag har förövrigt sagt att det KAN bli klart att DJT blir president alla dessa tidpunkter och blir det inte så så väntar Insurrection ACT mot slutet.

Detta skrev jag tom i Hunter Bidens laptop tråd.

Ni verkar glömma att om ett valfusk går att bevisa och domstolarna vägrar utreda så slutar det med insurrection ACT.

Ingen jävel med något innanför pannbenet köper era förklaringar och MÅNGA ÄR DEM.

Det är för det skiter sig för er. Hade det BARA varit för Biden's konstiga vinst i detta val så hade man kunnat ge mer utrymme åt tankar som säger att "kanske det aldrig fuskades?".

1) Mängder med vittnen som väntar på att få vittna om valfusket dessa sett.

2) DEMS vägrade låta Trump administrationen att utreda Domino maskinerna.

3) Big Tech och högt uppsatta politiker som hävdar att fusket aldrig skett samarbetar med varandra och nu får HELA VÄRLDEN se att man är beredd att gå så långt att man bannar presidentens Twitter konto på konstiga grunder vilket leder oss till punkt 4.

4) Det är bevisat att det var ANTIFA/BLM som låg bakom kuppen i Capitol Hill. Man blev dessutom insläppt av polisen.

5) Joe Biden's son är en narkoman, pedofil, incest och landsförrädare. Äpplet faller inte långt ifrån trädet och DENNA presidentkandidat skulle alltså göra ett historiskt val mot en sittande president som OCKSÅ gör ett historiskt val? Från sin källare samtidigt som DJT for land och rike runt och slog rekord på rekord av närvarande på sina rallyn. Eller hur!

Dra den om rödluvan vettja...

6) Man skiter ner sig och skriker "impeachment" när det bara är dryga en vecka kvar. Huruvida Trump är farlig eller inte? Det kan du ge dig fan på och det är du och din sort som kommer få smaka på stålet.

Logik. Det är det enda jag behöver och till skillnad från er pedofildyrkare så håller jag huvet kallt och är egentligen så intresserad av vad som sker på mikronivå.

Allt handlar om vad som sker på en Makronivå och det händer väääääldigt mycket nu. Och det finns några som aldrig vikit en tum detta val.

Mike Pompeo var väldigt tydlig med att det är DJT som i slutändan sitter i 4 år till. Jag tror att jag gör så att jag litar mer på han än ni alla andra.
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-12 kl. 15:44.
2021-01-12, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Vad säger du om dom gamla valfuskanklagelserna från 2016, då? Trump tillsatte en kommission för att bevisa MAJOR ELECTION FRAUD. Vad kom hans kommission fram till?

Förstår du inte det?

Med det man funnit ut genom den utredningen så har man planerat detta valet 2020 i flera år. Att Biden skulle bli president har inte funnits uppe på bordet under ALL denna tid. Målet var och är att amerikanerna ska ge sitt fulla stöd till administrationen nu när man rullar ut militären.

Det var det viktigaste, att få folket med sig och efter det så är målet att rensa upp i träsket.

Det handlar inte om någon raketvetenskap här...
2021-01-12, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan

Förnekar ni att DJT har skrivit under på

Mike Pompeo var väldigt tydlig med att det är DJT som i slutändan sitter i 4 år till. Jag tror att jag gör så att jag litar mer på han än ni alla andra.
Otippat att du är ute och cyklar igen. Pompeo har träffat sin efterträdare och lovat en ordnad överlämning. Hans kaxighet om "a new trump term" är bortblåst nu efter trumps tilltag förra veckan. Du kanske missat att Trump själv nu lagt sig också?
2021-01-12, 15:51
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Förstår du inte det?

Med det man funnit ut genom den utredningen så har man planerat detta valet 2020 i flera år. Att Biden skulle bli president har inte funnits uppe på bordet under ALL denna tid. Målet var och är att amerikanerna ska ge sitt fulla stöd till administrationen nu när man rullar ut militären.

Det var det viktigaste, att få folket med sig och efter det så är målet att rensa upp i träsket.

Det handlar inte om någon raketvetenskap här...

Hm...nu blev det lite rörigt här. Trumps valfusk-kommission kommer fram till att dom inte hittar några bevis för valfusk av det slag som Trump påstod.
Denna slutsats används sedan för att...rulla ut militären och förhindra att Biden blir president?

Glasklart.
2021-01-12, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Otippat att du är ute och cyklar igen. Pompeo har träffat sin efterträdare och lovat en ordnad överlämning. Hans kaxighet om "a new trump term" är bortblåst nu efter trumps tilltag förra veckan. Du kanske missat att Trump själv nu lagt sig också?

Nope. Allt rullar på PRECIS som det var planerat sedan dag 1.

Nu är vi där och jag kommer inte att posta mer i denna tråd tills det står klart vem som får rätt.
2021-01-12, 15:53
Medlem
Citat:
Hm...nu blev det lite rörigt här. Trumps valfusk-kommission kommer fram till att dom inte hittar några bevis för valfusk av det slag som Trump påstod.
Denna slutsats används sedan för att...rulla ut militären och förhindra att Biden blir president?

Glasklart.

Det lönar inte sig att diskutera detta vidare. Ni är för korkade och blinda för att se den stora bilden.

edit: det var sista nu. Har bättre saker för mig än att sitta i den här tråden och påpeka det uppenbara hela tiden.

edit 2: absolut sista nu.

Ni hävdar att DJT inte besitter någon makt? Samtidigt som man pushar HÅRT för att avsätta presidenten i förtid?

Ni fattar väl att om man är så jävla rädd för att Trump skulle elda upp amerikanerna till väpnad konflikt så behöver han inte vara president på pappret?

Inte så jävla clever trots allt....
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-12 kl. 15:57.
2021-01-12, 15:56
Medlem
siisters avatar
Citat:

Förnekar ni att DJT har skrivit under på Insurrection ACT?

[...]

4) Det är bevisat att det var ANTIFA/BLM som låg bakom kuppen i Capitol Hill. Man blev dessutom insläppt av polisen.

Before invoking the powers under the Act, 10 U.S.C. § 254 requires the President to first publish a proclamation ordering the insurgents to disperse.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Insurrection_Act_of_1807

Skulle du kunna visa den proklamationen? Sen tycker jag inte att arresteringarna bekräftar att det handlar om varken AFA eller BLM.
2021-01-12, 15:56
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Mycket egendomligt att Merkel av alla skulle säga så. Undrar varför? Kan det ha med att man tagit servrarna i Frankfurt att göra? Att hon vet att """det""" håller på att falla samman?

Jag tror att Merkels sidval är en effekt av dels Brexit, sen att Tyskland håller på bygger Nordstream 2 och sen också att Tyskland kommer att tillåta Huawei i sitt land. Det är tre fel som går emot "deep state". Sen har vi också Italien-grejen där det hävdas att italiensk militär personal hjälpt till att flippa röster från amerikanska ambassaden i Italien. Ett NATO-land valfuskar i ett annat NATO-land. Good bye NATO. Och givet Tysklands agerande good bye EU. Carl Bildt är nog jätteglad på Merkel
2021-01-12, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Before invoking the powers under the Act, 10 U.S.C. § 254 requires the President to first publish a proclamation ordering the insurgents to disperse.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Insurrection_Act_of_1807

Skulle du kunna visa den proklamationen? Sen tycker jag inte att arresteringarna bekräftar att det handlar om varken AFA eller BLM.

Är du dum eller?

Frågan gäller snarare om militärkomplexet står bakom DJT eller inte. Står militärkomplexet bakom Trump så finns också möjligheten att man skiter fullständigt i alla regler och kör fullt ös medvetslös och det blir ingen Biden iaf. Sen vad som händer med USA?

Det blir en senare fråga som man säkert redan har en plan för om det går så långt att man struntar i alla föreskrifter.

Vad menar du DEMS ska göra åt det? Ställa sig i skottslinjen opch ta första kulan för sitt team?

Inte en chans...ryggradslösa jävla kräk...

Ni verkar inte ha så mycket livserfarenhet... Världen är inte bara rosa skimmer.

Man vill få det till att bögar, transor, feminister och genustrams är prio frågan nr 1 här i världen.

Ledsen att behöva påminna er om ngot jag skrev i Hunter Biden's tråden:

"Om det fuskas i valet MOT Trump och att man inte på "laglig" väg kan tillskansa sig presidentposten så kommer man med hjälp av militären att ta över hela skiten.

Är det en statskupp egentligen? Om Biden fuskat till sig vinsten? Därför har jag varit öppen med att målet med allt har inte handlat om att bevisa något valfusk, det räcker med att amerikanerna är övertygade om det och då kommer man VÄLKOMMNA ett dylikt tilltag av presidenten DJT.

Vem köper att du kan få en rättvis prövning i rätten om domaren är korrupt?

Och ni har väl inga problem med det med tanke på er förkärlek till kommunisten, diktatorn, kinas ledare Nalle Puh. Ingen jävel som röstat in den där jävla cpbjörnen..

Tack för mig sålänge och innan denna månad är slut så lär vi vara ganska klara över vad som kommer.
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-12 kl. 16:12.
2021-01-12, 16:11
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Det lönar inte sig att diskutera detta vidare. Ni är för korkade och blinda för att se den stora bilden.

edit: det var sista nu. Har bättre saker för mig än att sitta i den här tråden och påpeka det uppenbara hela tiden.

edit 2: absolut sista nu.

Ni hävdar att DJT inte besitter någon makt? Samtidigt som man pushar HÅRT för att avsätta presidenten i förtid?

Ni fattar väl att om man är så jävla rädd för att Trump skulle elda upp amerikanerna till väpnad konflikt så behöver han inte vara president på pappret?

Inte så jävla clever trots allt....

Eller så har jag inte rökt dom grejer som krävs för att hänga med i din "logik".

Jag har, mig veterligen, inte påstått att Trump saknar makt. Det är väl snarare ni som gör det, bl a genom att hävda att han under hela sin tid som president känt till att valsystemet är korrupt och utsatt för organiserat fusk. Ändå har han inte gjort ett skit åt det. Han bara gnäller efteråt, varje gång. Medan ni supporters inbillar er att han spelar "5D-schack", och har skickat ut valsedlar med osynliga vattenstämplar, konfiskerat servrar i Frankfurt, osv.
2021-01-12, 16:14
Medlem
Citat:
Eller så har jag inte rökt dom grejer som krävs för att hänga med i din "logik".

Jag har, mig veterligen, inte påstått att Trump saknar makt. Det är väl snarare ni som gör det, bl a genom att hävda att han under hela sin tid som president känt till att valsystemet är korrupt och utsatt för organiserat fusk. Ändå har han inte gjort ett skit åt det. Han bara gnäller efteråt, varje gång. Medan ni supporters inbillar er att han spelar "5D-schack", och har skickat ut valsedlar med osynliga vattenstämplar, konfiskerat servrar i Frankfurt, osv.

Precis med ditt inlägg så visar du din hand att du absolut kan se att DJT kan ta huset i slutändan.

För det är antingen eller. Sitter han på någon egentlig makt eller inte?

Inget konstigt att man fullkomligen bajsar ner sig över vad som sker i USA och vilka "moves" DJT gjort. Ni är lika dumsäkra på vinst detta val som ni var under valet 2016 och någon läxa lärde ni er aldrig.

Edit: Jag har en teori som jag vill dela med mig.

Valet 2016 så fuskade inte bara Killary, utan DJT fuskade till sig valet med hjälp av NSA, militär och insiders.

Vid något tillfälle så bad man Trump att ställa upp som president och målet är för patrioterna att rensa upp i "träsket".

Vi talar trots allt om människor som hyser en stor tilltro till GUD och skriker att man är född patriot. DESSA människor har sett krigens baksida och kanske man inte är så jävla imponerad av var den västerländska kulturen är på väg.

Ni verkar tro att om man är militär i USA så följer ALLA bara order. Visst gör man det, tills du blir beordrad att mörda kristna enbart för deras tro. Lycka till!
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-12 kl. 16:19.
2021-01-12, 16:16
Medlem
siisters avatar
Citat:
Är du dum eller?

Frågan gäller snarare om militärkomplexet står bakom DJT eller inte. Står militärkomplexet bakom Trump så finns också möjligheten att man skiter fullständigt i alla regler och kör fullt ös medvetslös och det blir ingen Biden iaf. Sen vad som händer med USA?

Det blir en senare fråga som man säkert redan har en plan för om det går så långt att man struntar i alla föreskrifter.

Vad menar du DEMS ska göra åt det? Ställa sig i skottslinjen opch ta första kulan för sitt team?

Inte en chans...ryggradslösa jävla kräk...

Ni verkar inte ha så mycket livserfarenhet... Världen är inte bara rosa skimmer.

Man vill få det till att bögar, transor, feminister och genustrams är prio frågan nr 1 här i världen.

Ledsen att behöva påminna er om ngot jag skrev i Hunter Biden's tråden:

"Om det fuskas i valet MOT Trump och att man inte på "laglig" väg kan tillskansa sig presidentposten så kommer man med hjälp av militären att ta över hela skiten.

Är det en statskupp egentligen? Om Biden fuskat till sig vinsten?

Tack för mig sålänge och innan denna månad är slut så lär vi vara ganska klara över vad som kommer.

Och ni har väl inga problem med det med tanke på er förkärlek till kommunisten, diktatorn, kinas ledare Nalle Puh. Ingen jävel som röstat in den där jävla cpbjörnen..

Nej. Som du kunde se handlade min fråga om du kan visa mig den proklamation som måste finnas innan presidenten skickar iväg några trupper. Du som är så smart borde väl kunna hitta den? Och när du ändå är igång, kan du berätta hur det är bevisat att det var AFA/BLM som låg bakom allt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in