Citat:
Vi har ju sagt exakt samma sak i två månader nu, att Biden kommer sväras in om inget valfusk kan slås fast i domstol. Inget valfusk har kunnat bevisats och Biden kommer sväras in. De som ändrar sin story om vad som ska hända är specifikt du:
Det skulle vara klart den 6/1,
Fast nä, egentligen var det natten efter fjortonde som martial law skulle dra igång?
DJTar concedat nu och elektorer än är utom alla tvivel räknade, hur gör du nu? Är det martial law kanske?
hur gick ditt bet förresten?
Under ett tag var det ju domstolarna som skulle sköta det här, i värsta fall SCOTUS?
Och nu har ju som sagt Trump concedat, hur gick det med den här spådomen?
Men visst, det är vi som sagt att Biden vann i början av november som byter fot hela tiden! Flipflop!
Det skulle vara klart den 6/1,
Fast nä, egentligen var det natten efter fjortonde som martial law skulle dra igång?
DJTar concedat nu och elektorer än är utom alla tvivel räknade, hur gör du nu? Är det martial law kanske?
hur gick ditt bet förresten?
Under ett tag var det ju domstolarna som skulle sköta det här, i värsta fall SCOTUS?
Och nu har ju som sagt Trump concedat, hur gick det med den här spådomen?
Men visst, det är vi som sagt att Biden vann i början av november som byter fot hela tiden! Flipflop!
Vad säger man? Skrattar bäst som skrattar sist!
Förnekar ni att DJT har skrivit under på Insurrection ACT?
Vad gör alla dessa militärer utplacerade runtom i landet i större städer?
Är det VP Mike Pence som har beordrat dessa för att förhindra ett eventuellt försök till statskupp eller är det Trump som har fixat detta?
Jag har förövrigt sagt att det KAN bli klart att DJT blir president alla dessa tidpunkter och blir det inte så så väntar Insurrection ACT mot slutet.
Detta skrev jag tom i Hunter Bidens laptop tråd.
Ni verkar glömma att om ett valfusk går att bevisa och domstolarna vägrar utreda så slutar det med insurrection ACT.
Ingen jävel med något innanför pannbenet köper era förklaringar och MÅNGA ÄR DEM.
Det är för det skiter sig för er. Hade det BARA varit för Biden's konstiga vinst i detta val så hade man kunnat ge mer utrymme åt tankar som säger att "kanske det aldrig fuskades?".
1) Mängder med vittnen som väntar på att få vittna om valfusket dessa sett.
2) DEMS vägrade låta Trump administrationen att utreda Domino maskinerna.
3) Big Tech och högt uppsatta politiker som hävdar att fusket aldrig skett samarbetar med varandra och nu får HELA VÄRLDEN se att man är beredd att gå så långt att man bannar presidentens Twitter konto på konstiga grunder vilket leder oss till punkt 4.
4) Det är bevisat att det var ANTIFA/BLM som låg bakom kuppen i Capitol Hill. Man blev dessutom insläppt av polisen.
5) Joe Biden's son är en narkoman, pedofil, incest och landsförrädare. Äpplet faller inte långt ifrån trädet och DENNA presidentkandidat skulle alltså göra ett historiskt val mot en sittande president som OCKSÅ gör ett historiskt val? Från sin källare samtidigt som DJT for land och rike runt och slog rekord på rekord av närvarande på sina rallyn. Eller hur!
Dra den om rödluvan vettja...
6) Man skiter ner sig och skriker "impeachment" när det bara är dryga en vecka kvar. Huruvida Trump är farlig eller inte? Det kan du ge dig fan på och det är du och din sort som kommer få smaka på stålet.
Logik. Det är det enda jag behöver och till skillnad från er pedofildyrkare så håller jag huvet kallt och är egentligen så intresserad av vad som sker på mikronivå.
Allt handlar om vad som sker på en Makronivå och det händer väääääldigt mycket nu. Och det finns några som aldrig vikit en tum detta val.
Mike Pompeo var väldigt tydlig med att det är DJT som i slutändan sitter i 4 år till. Jag tror att jag gör så att jag litar mer på han än ni alla andra.
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-12 kl. 15:44.
Senast redigerad av Tankevurpan 2021-01-12 kl. 15:44.