2021-01-12, 14:03
Medlem
GP avslöjar: svenskar har lurats med falska coronadokument från dagens webbupplaga.

Kliniken Husdr.se hävdar att deras prover analyseras av Unilabs och Sahlgrenska universitetssjukhuset. Men varken det privata laboratoriet eller SU säger sig ha fått några prover.

Vem ligger bakom kliniken husdr.se? Undrar varför journalisten inte nämner namn på den som ligger bakom kliniken.
Citera
2021-01-12, 14:08
Medlem
link71s avatar
Det var ju väntat.
Citera
2021-01-12, 14:09
Medlem
För att det är babbar, precis som alla sådana här vårdbidragsbrott.

https://www.allabolag.se/5592542483/befattningar

Givetvis förekommer lille Farshid på lexbase.
Senast redigerad av Motherofgod 2021-01-12 kl. 14:12.
Citera
2021-01-12, 14:26
Medlem
Finns det något mer på de som ligger bakom bolaget Husdrse AB? Vad jag kan förstå är det Herr Farshid Sistani och fröken Diana Moisejeva som sitter med i styrelsen. De har för inte så länge sedan köpt en kåk i Jonsered för drygt 6 milj. Ursäkta alla mina frågor men utger Herrn säg för att vara läkare? Troligen en köpt läkarexamen i så fall...
Citera
2021-01-12, 14:39
Medlem
Någon som vet vad han gjort för att hamna på lexbase?
Citera
2021-01-12, 14:44
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailade2
129 spänn på mrkoll e för mycket för att leta upp den infon
Citera
2021-01-12, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iptrix
129 spänn på mrkoll e för mycket för att leta upp den infon
Man är ju inte gjord av pengar 💸💸💸
Citera
2021-01-12, 15:21
Medlem
revodnebs avatar
Citat:

Alla läkare registreras på lexbase, behöver inte vara kriminell. Om han nu är det dvs.
Citera
2021-01-12, 15:28
Medlem
Hipsterskaeggs avatar
Citat:
Man är ju inte gjord av pengar 💸💸💸

Jag kikade och det var "bara" brott mot trafikförordningen, dumskallen låg endast ett par meter bakom en målad polisbil på motorvägen i fem minuter till konstaplarna tröttnade. 2000kr i böter.
Citera
2021-01-12, 16:08
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagelidetbla
Finns det något mer på de som ligger bakom bolaget Husdrse AB? Vad jag kan förstå är det Herr Farshid Sistani och fröken Diana Moisejeva som sitter med i styrelsen. De har för inte så länge sedan köpt en kåk i Jonsered för drygt 6 milj. Ursäkta alla mina frågor men utger Herrn säg för att vara läkare? Troligen en köpt läkarexamen i så fall...
En repr. ifrån MSM ställde frågor om detta på FHM pressträff idag. Eftersom bollen i en sån här bedräglig fråga rörande tillstånd att bedriva vård, så kommer det hela att landa på myndigheten IVO:s bord (Institutionen för vård och omsorg).
Citat:
Ursprungligen postat av Hipsterskaegg
Jag kikade och det var "bara" brott mot trafikförordningen, dumskallen låg endast ett par meter bakom en målad polisbil på motorvägen i fem minuter till konstaplarna tröttnade. 2000kr i böter.
Den möjligen ignorante eller kanske kraftigt närsynte F4rshid Sist4ni lär få större problem att brottas med nu än trafikbrott.
Man får hoppas att tillståndet för Husdrse AB verksamhet dras in, och att F4rshid får mat o husrum betalat av staten under några månader.😠

Tråkigt när/om utländsk media talar om Sveriges "bluff-covidtester", som om detta skulle vara någon form av normalläge.
Citera
2021-01-12, 16:58
Medlem
Citat:
GP avslöjar: svenskar har lurats med falska coronadokument från dagens webbupplaga.

Kliniken Husdr.se hävdar att deras prover analyseras av Unilabs och Sahlgrenska universitetssjukhuset. Men varken det privata laboratoriet eller SU säger sig ha fått några prover.

Vem ligger bakom kliniken husdr.se? Undrar varför journalisten inte nämner namn på den som ligger bakom kliniken.
Ansiktet pixlat i tidningen, men de glömde pixla knogarna. Jag önskar min mustach hade samma tillväxt...
Citera
2021-01-12, 17:02
Medlem
Citat:

Det går väldigt bra att fuska sig fram i Sverige, ingen vågar säga något för man är rädd att bli kallad rasist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in