Citat:
Ursprungligen postat av
Fagelidetbla
Finns det något mer på de som ligger bakom bolaget Husdrse AB? Vad jag kan förstå är det Herr Farshid Sistani och fröken Diana Moisejeva som sitter med i styrelsen. De har för inte så länge sedan köpt en kåk i Jonsered för drygt 6 milj. Ursäkta alla mina frågor men utger Herrn säg för att vara läkare? Troligen en köpt läkarexamen i så fall...
En repr. ifrån MSM ställde frågor om detta på FHM pressträff idag. Eftersom bollen i en sån här bedräglig fråga rörande tillstånd att bedriva vård, så kommer det hela att landa på myndigheten IVO:s bord (Institutionen för vård och omsorg).
Citat:
Ursprungligen postat av
Hipsterskaegg
Jag kikade och det var "bara" brott mot trafikförordningen, dumskallen låg endast ett par meter bakom en målad polisbil på motorvägen i fem minuter till konstaplarna tröttnade. 2000kr i böter.
Den möjligen ignorante eller kanske kraftigt närsynte F4rshid Sist4ni lär få större problem att brottas med nu än trafikbrott.
Man får hoppas att tillståndet för Husdrse AB verksamhet dras in, och att F4rshid får mat o husrum betalat av staten under några månader.😠
Tråkigt när/om utländsk media talar om Sveriges "bluff-covidtester", som om detta skulle vara någon form av normalläge.