2021-01-12, 10:55
Medlem
Oops
Senast redigerad av erifikz 2021-01-12 kl. 10:57. Anledning: Skrev till fel
Citera
2021-01-12, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erifikz
Oops

Citat:
Ursprungligen postat av Nemoisafish999
Körde mk-677 för ett tag sedan och fick konstigt nog gyno kännignar och tror faktiskt att det var mk-677. Nåväl nu har jag en hel bunt mk-677 som man inte ska ta.

Verkar enligt vad jag läst vara möjligt men ovanligt, nåväl tur ska man ha i något.
Menar du att du fick gyno av ibutamoren alltså? Vet att det e möjligt i teorin men såg i andra trådar att du skrivit du fick gyno av ostarine, är du säker att du inte blandar ihop dom olika mk varianterna här? Eller fick du gyno på höger tutte av osta och vänster ibutamoren?
Citera
2021-01-12, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamperouge
Någon annan som testat MK-677? Är lite nyfiken hur effektivt detta är.

Inget mirakelmedel, och har endast begränsad effekt, om du kör det som enda preparat.
Kommer bäst till sin rätt, då det kombineras med t.ex RAD140.

Min upplevelse av MK-677 var, att jag inte blev så sliten dagen efter ett hårt träningspass/hårt fysiskt arbete. Jag sov dessutom betydligt bättre, och snarkade (enligt sambon) betydligt mindre.
Återhämtningen blev, kort å gott, snabbare/bättre.
Vilket innebär att man kan träna hårdare/oftare, och därigenom uppnå snabbare resultat.

Det skall då sägas, att jag är 50+, och såklart har fallande hormonnivåer, vilket innebära att jag med stor sannolikhet drar större nytta av MK-677, än vad en 25-åring skulle göra.
Citera
2021-01-12, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Tänkte starta en kur med Rad 140 och Mk677. Ni som kört en cycle med MK677 vad är er erfarenhet av det?

Läst att man kan få ökat blodtryck, extrem hunger och muskelsmärtor. Är det värt det?

Är det värt det?! Tja,...beror på hur gammal du är, skulle jag vilja säga...

Bra kombo RAD140/MK-677! Men,..du kommer dra på dig en hel del vätska, om du inte äter ganska "rent". Vilket kan ge något förhöjt blodtryck...
Man ser ganska "bloated" ut, om man inte passar sig.
Hungerkänslorna kan, till en början, vara ganska extrema, och slå till ganska snabbt. Ha alltid något (proteinbar eller liknande) till hands!
Muskelsmärtor kände jag inget av.
Om man inte menar de "smärtor" som kan uppstå vid pump-tillstånd. För pump, det kommer du att få.

Starta mjukt, och gå inte upp på normal dosering förrän du vet hur din kropp reagerar på substanserna.
Det finns de här på forumet, som bränt sig ordentligt på just RAD-140.
Citera
2021-01-14, 05:18
Medlem
Mayordomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayordomo
Jag har fått hem YK11 och Yohimbine HCL som jag tänkt köra som stack.

Vad skulle ni rekommendera för PCT?
Nolva, Clomid eller både och?

Ingen som har någon kunskap?
Citera
2021-01-14, 13:42
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erifikz
Menar du att du fick gyno av ibutamoren alltså? Vet att det e möjligt i teorin men såg i andra trådar att du skrivit du fick gyno av ostarine, är du säker att du inte blandar ihop dom olika mk varianterna här? Eller fick du gyno på höger tutte av osta och vänster ibutamoren?
Fick gyno känningar utav MK 666 samt ostraine.
Citera
2021-01-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemoisafish999
Fick gyno känningar utav MK 666 samt ostraine.

Okej så du vet alltså inte att det definitivt var det ena eller de andra som gav dig det för att klargöra saken.
Citera
2021-01-15, 19:59
Medlem
Begins avatar
Kört mk-677 i snart 100 dagar. Har haft bättre sömn och bättre aptit. Man håller en hel del vatten i kroppen o kan bli uppsvälld men det gör inte mig något då jag bulkar. Även kollat mitt blodsocker en gång i veckan vilket man bör göra och mina nivår har varit inom ref värden.

Ni som säger att ni får gynokänningar, det är förmodligen prolactin och det löser man med megadosering av vitamin b6/P5P finns en del info om det.
Citera
2021-01-15, 20:05
Medlem
Väntar på att SC-pharma ska få in osta 20mg kaplsar igen. Någon som har något annat tips på sidor som säljer kapslar, föredrar det framför flytande.
Citera
2021-01-19, 13:42
Medlem
tjena.
började med rad 140 för 2 veckor sen, hoppade på 10mg dir.

läst så jävla mycket olika på nätet, vissa säger att man ska köra 5mg i två veckor, o sen öka till 10mg.
max dos 30mg för "avancerade".

vissa säger att 10mg är aldeles för mycket att börja på, o vissa säger att man ska absolut inte gå högre än 10mg.

jag tar liv 52 för att hjälpa levern lite.

men till frågan då; ska jag hålla mig på 10mg kuren ut ? som jag täntke skulle bli ca 8 veckor.
eller ska jag öka till 15-20mg ?
Citera
2021-01-19, 22:23
Medlem
Håll dig på 10mg.
Känn efter hur kroppen svarar.

Nästan gång, kan du stega dig upp till 15-20mg.

Skynda långsamt.
Citera
2021-01-20, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Håll dig på 10mg.
Känn efter hur kroppen svarar.

Nästan gång, kan du stega dig upp till 15-20mg.

Skynda långsamt.

men den svarar inte i huvudtaget haha, 2 veckor in, hade varit kul med lite resultat med =)

är ganska vältränad redan, därför jag tänkte jag kanske behövde öka lite. har dock aldrig tagit just rad 140 innan. mk 677 o lgd körde jag förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in