Citat:
Ursprungligen postat av
Blundetto
Det stör inte mig det minsta om du har de teorier du har. Du är ju idiot. Det lustiga är att du motsäger dina egna teorier då du relativiserar SD, den såg jag inte komma. Man är inte högerextrem för att man röstade på Trump eller SD, det är din hemmasnickrade version av högerextremism. Ja eller kanske DN:s.
Men för f-n, ge dig, jag antar att du bara förstår en knytnäves kraft, du är förbannat störande. Är det så nödvändigt att kalla mig för idiot och andra okvädningsord i vart och vartannat inlägg? Får du ståk*k av att provocera?
Gränsdragningen blir allt svårare, Trump som redan i september hyllade Proud Boys och sade åt dem att vara beredda. Motsvaras väl ungefär av att Löfven skulle gå ut och säga till NMR, "Ta det lugnt nu men var beredda!". Nu hade bevisligen just Proud Boys en ganska stor roll under stormingen av Capitolium, de var välrepresenterade. Trump har pratat en hel massa dynga bland Mexikaner och andra invandrare som gör att han är borderline rasist eller åtminstone främlingsfientlig i just mina ögon. Sedan att han inte är det i dina är en helt annan sak, det förstår jag.