2021-01-12, 02:34
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Nja, öppet för diskussion framdeles; upptäckte upplägget på din förfrågan och har ännu inte sett det i sin helhet utan endast återgivna highlights. Ingen aning om ABC publicerat det hela på annat sätt än via sin youtubekanal vilket iofs torde räcka gott, tycker jag.

Tack och bock, jag har letat efter talet i sin helhet men inte hittat det. Ska bli intressant att se om Trump(eten) verkligen uppmanar till upplopp eller om de liberala mupparna överanalyserat varje ord som vanligt.
Citera
2021-01-12, 02:35
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Polisen släppte ju för fan in demonstranterna.

https://www.youtube.com/watch?v=_wfeHpWg-Jc&ab_channel=FriaTider
Ja. Detta är vad MSM inte vill att ni ska veta?

Titta inte?
Senast redigerad av ModerRota 2021-01-12 kl. 02:38.
Citera
2021-01-12, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Oj, jag ber om ursäkt för okvädningsord. Men vad får dig att tro att resten av världens "liberala" mobbare ger sig på just henne? Du måste ta i beaktande att resten av världen inte är lika stora etiska svarta hål som du. Notera att detta inte är okvädningsord utan en etisk bedömning av dig som person. Jag anser att du är värd det. Ge sig på en 21 årig tårgasad tjej. Fy fan vilken ovärdig människa du är.

Du har en poäng där, den (videon) är på många sätt oerhört tragisk och ledsam men jag tycker ändå det är bra att det kommer fram. Vissa saker här i livet är inte ok att göra, detta var ett exempel på något som inte var ok, då kan man tyvärr få sota för det.
Citera
2021-01-12, 02:41
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Jo, jag får ha precis vilka teorier jag vill och om de stör dig så oehört mycket så är det en liten bonus. Trump vinner helt enkelt inte i storstäder med en generellt högre bildningsnivå. Att högutbildade personer röstar högerextremt är helt enkelt inte så vanligt även om det visst förekommer. Samma mönster ser du i Sverige (om än dock inte lika tydligt, alla möjliga röstar på SD åtminstone).

Det stör inte mig det minsta om du har de teorier du har. Du är ju idiot. Det lustiga är att du motsäger dina egna teorier då du relativiserar SD, den såg jag inte komma. Man är inte högerextrem för att man röstade på Trump eller SD, det är din hemmasnickrade version av högerextremism. Ja eller kanske DN:s.
Citera
2021-01-12, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Nu börjar du lägga till fler och fler krav. ”transparenta audits” var det du pratade om. Och sådana har gjorts. Men miffon blir ju aldrig nöjda såklart. Du bevisar det så fint.
Ja men i audits ingår saker som man har efterfrågat. Matchande signaturer är en central del i det hela har du helt missat det? Kunde du inte hitta någon audit att länka?

Om du ger mig pengar för att köpa en bil till dig men jag köper godis till dig, ska du vara nöjd då för jag köpte ju nånting till dig? För så låter du när du säger att dom borde vara nöjda med de "audits" som gjorts.

Men gör så här istället. Länka den absolut grundligaste auditen du kan hitta.
Citera
2021-01-12, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Det stör inte mig det minsta om du har de teorier du har. Du är ju idiot. Det lustiga är att du motsäger dina egna teorier då du relativiserar SD, den såg jag inte komma. Man är inte högerextrem för att man röstade på Trump eller SD, det är din hemmasnickrade version av högerextremism. Ja eller kanske DN:s.

Men för f-n, ge dig, jag antar att du bara förstår en knytnäves kraft, du är förbannat störande. Är det så nödvändigt att kalla mig för idiot och andra okvädningsord i vart och vartannat inlägg? Får du ståk*k av att provocera?

Gränsdragningen blir allt svårare, Trump som redan i september hyllade Proud Boys och sade åt dem att vara beredda. Motsvaras väl ungefär av att Löfven skulle gå ut och säga till NMR, "Ta det lugnt nu men var beredda!". Nu hade bevisligen just Proud Boys en ganska stor roll under stormingen av Capitolium, de var välrepresenterade. Trump har pratat en hel massa dynga bland Mexikaner och andra invandrare som gör att han är borderline rasist eller åtminstone främlingsfientlig i just mina ögon. Sedan att han inte är det i dina är en helt annan sak, det förstår jag.
Senast redigerad av mastodon111 2021-01-12 kl. 02:49.
Citera
2021-01-12, 02:47
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Du har en poäng där, den (videon) är på många sätt oerhört tragisk och ledsam men jag tycker ändå det är bra att det kommer fram. Vissa saker här i livet är inte ok att göra, detta var ett exempel på något som inte var ok, då kan man tyvärr få sota för det.

Vad bra! Då kan vi stryka en människa från 20000 terrorister. Då är det bara 19999 kvar. Den 21-åriga tjejen ska sota för att hon inte bölade anonymt tycker det etiska svarta hålet mastodont.
Citera
2021-01-12, 02:52
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Ja men i audits ingår saker som man har efterfrågat. Matchande signaturer är en central del i det hela har du helt missat det? Kunde du inte hitta någon audit att länka?

Om du ger mig pengar för att köpa en bil till dig men jag köper godis till dig, ska du vara nöjd då för jag köpte ju nånting till dig? För så låter du när du säger att dom borde vara nöjda med de "audits" som gjorts.

Men gör så här istället. Länka den absolut grundligaste auditen du kan hitta.

Kunde du inte leta själv?

https://www.eac.gov/election-officials/post-election-audits-recounts
Citera
2021-01-12, 02:52
Medlem
Citat:
Men för f-n, ge dig, jag antar att du bara förstår en knytnäves kraft, du är förbannat störande. Är det så nödvändigt att kalla mig för idiot och andra okvädningsord i vart och vartannat inlägg? Får du ståk*k av att provocera?

Gränsdragningen blir allt svårare, Trump som redan i september hyllade Proud Boys och sade åt dem att vara beredda. Motsvaras väl ungefär av att Löfven skulle gå ut och säga till NMR, "Ta det lugnt nu men var beredda!". Nu hade bevisligen just Proud Boys en ganska stor roll under stormingen av Capitolium, de var välrepresenterade. Trump har pratat en hel massa dynga bland Mexikaner och andra invandrare som gör att han är borderline rasist eller åtminstone främlingsfientlig i just mina ögon. Sedan att han inte är det i dina är en helt annan sak, det förstår jag.

"Hyllade Proud Boys"... Vad hände sedan i din dröm?
Citera
2021-01-12, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Kunde du inte leta själv?

https://www.eac.gov/election-officials/post-election-audits-recounts
Nej det kan jag absolut inte. Att leta upp den som du tycker är mest grundligt utförd iom att det är du som säger att dom ska vara nöjda med auditsen som är gjorda känns som en omöjlighet för mig. Så när du berättar vilken du tycker är bäst så stanna inte där utan länka till den också.
Citera
2021-01-12, 03:06
Medlem
Symptms avatar
är det bara jag som tror det kommer bli flera mordförsök på Joe Biden efter den 20 jan?
Citera
2021-01-12, 03:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Symptm
är det bara jag som tror det kommer bli flera mordförsök på Joe Biden efter den 20 jan?

Det vore dumt att avskriva det, det finns en genuin kult runt Trump i form av Q-Anon som tror att han är utsänd av gud för att straffa alla osv, så att hotbilden mot honom skulle försvinna efter den 20:e låter ganska omöjligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in