2021-01-11, 20:19
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EncryptedUser
Du har nog levt under en sten om du inte sett allt bevis och videon som finns som tydligt bevisar att det va antifa som anordnade stormningen och antifa har absolut ingenting med trump o göra.

Många involverade i kuppen har till och med erkänt detta.
Det märkliga är att dessa terrorister från antifa under lång tid setts på Trumps möten och på andra vis har identifierats som trumpanhängare.

Snacka om att spela sin roll väl.
2021-01-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Alla vet. Ingen får bevisa.

Detta gäller även Purdue (GA) som förlorade med 32400 röster via Dominion. Häri finns dock något intressant, man kan komma att få titta på hans valsedlar den 15:e. Hoppas detta sker, bevisar man Purdue bevisar man Trump.

Man har i Purdue's fall vittnen som sett helt släta ovikta sedlar med printade ifyllningar...

Inte nu igen, samma story som med i presidentvalet, några såg men inget kunde bevisas...
2021-01-11, 20:27
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgMorot
Men snälla! Rysslandsutredningen, det var ju över två år om totalt bullshit där man inte kom fram till någonting. Och det var ju helt okej att skriva om dessa konspirationteorier på twitter och övrigt. Msm har ju fortfarande inte erkänt att de varit med och spridit FAKE NEWS angående detta
Minst fem personer dömdes i alla fall i Rysslandsutedningen och jag tror att Trump dessutom valt att benådat dem.

Lite förvirrad kan man tycka att Trump är ibland, men jag tror inte han är så förvirrad att han benådar personer som inte är dömda för något.
2021-01-11, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patriarkat
Så du följer olika mediakanaler men har missat att Trump är den första presidenten sen Jimmy Carter son inte startar ett krig.
Eller också tycker du inte det är värt att nämna.
Fan du tog väl fram popcorn och skumpa när Bush angrep Irak. Och när Hillary attackerade Libyen som sen dess vart instabilt.
Själv tycker man ju att det är en av det största fördelarna med Trump. Att han rekordsänkte arbetslösheten också,fredsförhandlare för Israel Mm.

Sur surare surast

Får se vem som skrattar sist

Det finns inget att skratta åt. Jag förstår inte logiken med att nämna andra presidenters aktioner när vi pratar om att Trump, trots hjältedåden, ringer till en valförrättare för att fuska fram erforderligt antal röster? Finns det något värre? Jo, att skicka pöbeln till att storma Capitolium!
2021-01-11, 20:40
Medlem
siisters avatar
Citat:
Du har nog levt under en sten om du inte sett allt bevis och videon som finns som tydligt bevisar att det va antifa som anordnade stormningen och antifa har absolut ingenting med trump o göra.

Kan personerna som åkt dit använda "AFA anordnade allt" som försvar? Och du får gärna visa allt bevis + videon
2021-01-11, 20:52
Medlem
Citat:

Är det "tydliga bevis" på antifa-stormning som är det nya när man gett upp att presentera "tydliga bevis" på röstfusk? Hur gick det med de "tydliga bevisen" efter ansiktsanalysen? Det tog inte många minuter innan man foliefukkade.
2021-01-11, 21:05
Medlem
Maduros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankybody
Jag vill verkligen tro på det men kolla vad den tomten har gjort för videos innan han börja snacka om valfusk så kommer du snabbt förstå att han är full av skit.

Håller med dig. Tror han är full av skit och att han och hans polare inte alls har någon intel. Men de prickar in en del event och jag tror att de rippar någon annan som faktiskt HAR koll.

Min favorit menar att Trump flög in till Washington igår förmiddag för att skriva under ordern och har lämnat igen.

Militären var nationellt extremt aktiv igår och det trillar in rapporteringar om massiv militär närvaro på olika håll.

Tex https://youtu.be/djZkp24T9GM

Det börjar bli svårt att nonchalera att något stort är på gång. Något större än bara valfusket. Stämmer teorierna så kan det innebära krig mot Kina.

Och nej, jag har inga länkar till SVT som bekräftar detta.
2021-01-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Det bästa som det har länkats till i den här tråden.

Jag håller med, en imponerande sammanställning!
2021-01-11, 21:10
Medlem
Citat:

Det är som i valet, det kryllar av bevis...
Jag har sett många videoinslag men inget som tyder på någon antifaanhängare. Vilka videon tittar du på eller har du varit där?
2021-01-11, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgMorot
Men snälla! Rysslandsutredningen, det var ju över två år om totalt bullshit där man inte kom fram till någonting. Och det var ju helt okej att skriva om dessa konspirationteorier på twitter och övrigt. Msm har ju fortfarande inte erkänt att de varit med och spridit FAKE NEWS angående detta

Jag vill minnas att några Trumpmedarbetare erkände att de hade kontakt med ryssar; de blev både åtalade och nyss benådade av Trump.
2021-01-11, 21:14
Medlem
Tok-Franss avatar
Den här dök upp i mitt flöde.

Donald J. Trump's term ended on 2021-01-11 19:38:51.

https://www.state.gov/people/donald-j-trump/
2021-01-11, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Den här dök upp i mitt flöde.

Donald J. Trump's term ended on 2021-01-11 19:38:51.

https://www.state.gov/people/donald-j-trump/
Såg det samtidigt. Många spekulerar i ett hack. Någon annan rimlig förklaring kan jag inte se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in