2021-01-11, 15:51
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Den korrupte pedofilgubben har inte ens två veckor kvar på posten, så du kan vara lugn.
Har du något konkret som pekar på detta? Jag har följt en hel del människor (advokater och politiker) under den senaste månaden. Alla har sagt att Trump kommer vinna detta utan minsta problem, men nu sitter vi här och bevittnar hur big-tech och medierna SLAKTAR yttrandefriheten samt placerar deras egen marionettdocka på presidentposten.

För mig ser det ut som att ondskan går mot storseger. Har jag fel?
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jävligt svårt att veta, men jag tycker det känns panikslaget i träsket nu.

Nanzy's försök att lura av Trump kärnvapen-koderna var ett rejält lågvattenmärke. Inget som behövs göras om man väljer att se nycktert på händelsen.

Då vi saknar information så väljer jag att skriva

Trust the plan

We got this 👌
Vi får hoppas att du har rätt och att we got this. Annars vet jag inte hur vi någonsin ska kunna vända detta..
Citera
2021-01-11, 15:51
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Vad fan håller Trump på med just nu?

Svårt att ha koll när fittmedierna och big-tech har dragit ner järnridån och censurerat varenda kanal.

Blir det någon insurrection act och militärt ingripande eller ingenting alls? Det kanske är lika bra att man börjar vänja sig vid tanken på en korrupt pedofilgubbe som den nya världsledaren.

Det snackades om att Pelosis m.fl laptops hade stulits från deras kontor timmar efter stormningen, detta dog ut lite smått dagen och dagarna efter, såg dock en intervju vinklad åt "dessa vilda Trump supportrar förstörde allt!" hållet ifrån hennes kontor där hon i all hast säger "and they stole my laptop.."

Vem vet vad som finns på laptopsen och vem som stal dem, enligt en f.d General för flygvapnet var det "special forces" som infiltrerat AFA och genom AFA fick tillgång till Capitol Hill.
Citera
2021-01-11, 15:52
Medlem
Citat:
Jävligt svårt att veta, men jag tycker det känns panikslaget i träsket nu.

Nanzy's försök att lura av Trump kärnvapen-koderna var ett rejält lågvattenmärke. Inget som behövs göras om man väljer att se nycktert på händelsen.

Då vi saknar information så väljer jag att skriva

Trust the plan

We got this 👌
Hon ville inte ha koderna, bara att inte han skulle få ha dom.
Citera
2021-01-11, 15:53
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Beviset är att MSM mörkar fabulöst kring denna uppgift. Detta är vad som händer vid sådana här tillfällen. Att poliser nu i över 50 stycken skadats är tragiskt. Varför ville Trump att de skulle ge sig på polisen? Trump är verkligen inhuman och är inte normalt inrättad i roten. Han hetsade mot sin egen VP.

Varför skulle Msm mörka att kvinnan blev skjuten av en Proud boy?

När ber Trump sina supportrar att attackera polisen?

Jag väntar......
Citera
2021-01-11, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av winningfeast
Det nya impeachment målet som Demokraterna har lagt ut är rätt roligt, hur kan man komma på tanken att påstå att Trump har begått "misdemeanor" och "high-crime" för att han har påståt att det har skett valfusk, samt att man han har sagt "if you don't fight like hell you're not going to have a country anymore", vilket inte säger någonting. En vettig människa tror inte direkt att det betyder att man ska ta med sig buntband och springa in i kongressen.

Sen tog dem även med att han pratade med Brad Raffensperger (delstatsministern i Georgia), även den delen är ett skämt, det är väl ingen som tror att han menar att han ska hitta röster som inte existerar.

Tror nog att Demokraterna skjuter sig själv i foten återigen med dessa meningslösa mål, dem är nog bara livrädd att han ställer upp 2024 och vill försöka göra det omöjligt för honom att ställa upp. Han skulle antagligen vinna valet 2024, om man har lyckats få bort det här utbredda poströstandet fram till dess, som kom nu pågrund utav COVID19.

Källa: https://edition.cnn.com/2021/01/11/politics/house-articles-of-impeachment/index.html

Dems skjuter sig själva i foten igen?
De lyckades få bort Trump efter en mandadatperiod, med fler röster än någonsin, de tog senaten och kongressen medan Reps är ett sargat parti som kommer att ta mycket lång tid att återhämta sig.

Du ska inte fundera på vem som har skjutit sönder bägge fötterna, bältsprängt hela buken och klusterbombat hjärnan?
Citera
2021-01-11, 15:55
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Det snackades om att Pelosis m.fl laptops hade stulits från deras kontor timmar efter stormningen, detta dog ut lite smått dagen och dagarna efter, såg dock en intervju vinklad åt "dessa vilda Trump supportrar förstörde allt!" hållet ifrån hennes kontor där hon i all hast säger "and they stole my laptop.."

Vem vet vad som finns på laptopsen och vem som stal dem, enligt en f.d General för flygvapnet var det "special forces" som infiltrerat AFA och genom AFA fick tillgång till Capitol Hill.

Vad spelar det för roll - alt rightfolket "forskar väl själva" och använder sina egna infromationskanaler ändå?? Jag trodde ingen av dem sänkte sig till att titta på SVT, CNN och aftonbladet så skillnaden måste ju vara minimal..
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Hon ville inte ha koderna, bara att inte han skulle få ha dom.

Japp, paniken hos Nanzy är nu uppenbar. Risken att åtalas för högförräderi är hon villig att ta.

Undrar varför?

Lite Ot, men vart är Gina Haspel?
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
och motståndet..

Näe, motståndet är lika stort som vanligt, fortfarande en liten högljudd minoritet som går storfinansens/Big Tech/MSM ärenden
Citera
2021-01-11, 15:56
Bannlyst
Citat:
Japp, paniken hos Nanzy är nu uppenbar. Risken att åtalas för högförräderi är hon villig att ta.

Undrar varför?

Lite Ot, men vart är Gina Haspel?

Du tjejsvamlar. Det är inte högförräderi att följa konstitutionen som Pelopsi gör.
Citera
2021-01-11, 15:57
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad spelar det för roll - alt rightfolket "forskar väl själva" och använder sina egna infromationskanaler ändå?? Jag trodde ingen av dem sänkte sig till att titta på SVT, CNN och aftonbladet så skillnaden måste ju vara minimal..

Vi ser och hör allt
Citera
2021-01-11, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Näe, motståndet är lika stort som vanligt, fortfarande en liten högljudd minoritet som går storfinansens/Big Tech/MSM ärenden
Mer än sju miljoner fler vid valet. Efter Capitol sannolikt tvåsiffrigt.
Citera
2021-01-11, 15:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Du tjejsvamlar. Det är inte högförräderi att följa konstitutionen som Pelopsi gör.

Det hon försökte med koderna står inte med någonstans i konstitutionen.

Hon undrade om inte Pentagon skulle kunna tänka sig att försvåra användandet att kärnvapensystemet.

Känns det friskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in