2021-01-11, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Men de bestämmer över Sanningen, för 10 mille medborgare, ihop med Public Service, i det obskyra landet som är en Humanitär Stormakt och Frihetens Värn emot Fascismen.

Gör de? Jag har inte sett eller brytt mig om fyrans nyheter på flera år. Jag följer bara SVTs nyheter då jag slipper reklamen.
2021-01-11, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Jo allt är sant som TV4 påstår jag har själv läst att Twitter påstått detta. Att Twitters påstående är sant tror jag också visserligen men det är ju inte det TV4 påstår. TS hävdar alltså felaktigt att TV4 påstått att Trump gjort något. Nä de redovisar bara vad Twitter påstår.
Hårklyveri kan man tycka men inte alls. Man måste verkligen fatta vad det är man läser.
Bra att TV4 redogör för vad Twitter gör och varför. Det hade ju varit märkligt att inte nämna det.
Ovidkommande för tråden men intressant: Hoppas att lögnaren Trump råkar illa ut. Värre fake än han är har man ju sällan skådat. 100% fake. Vilket svin.

Du säger "påstår" i samma mening som du säger "det är sant"? Så bestäm dig, är det ett påstående eller en sanning?? Di verkar inte riktigt veta själv..
2021-01-11, 08:29
Medlem
What if...

Det kanske inte är supportrar till Trump som demonstrerar utanför vita huset, utan folk som blivit betalda för att göra detta och ställa till så mycket elende det bara går för att Trump ska få skulden och det ska bli lättare för Nancy-varärminlaptopsommilitärentog-pelosi att få bort Trump innan han hinner avslöja något som finns på de 30 laptops som beslagtogs?

Näää... Så kan det väl inte vara...? 😂🤣🤣
Game over! Thank you for playing!
2021-01-11, 08:43
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Knepig tråd, vad är egentligen huvudfokus i denna?

Ja, vi vet att det planeras för ytterligare attacker mot demokratin, från Trump/QAnon-anhängarnas sida. Det är en sk. "Million Militia March" som planeras, och sociala medier är fulla av detta.

Ska vi tycka att TV4 är en "skitkanal" för att de rapporterar detta?
2021-01-11, 08:47
Medlem
MyJustices avatar
Fast vad TV4 säger är väl ointressant
Tv4 är bara en Kanal för 50 plus kvinnor vars intresse är att följa kändisar
2021-01-11, 09:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Är du läskunnig? TV4 (som man så klart kan säga vad man vill om) rapporterar att Twitter hävdar att Trump har ett ansvar avseende de inplanerade demonstrationerna.

TV4 själva hävdar inte det. En totalt saklig rapporteringen av läget, alltså.

Jag kan själv tycka att TV4 är en av de mest idiotiska TV-kanaler vi har, som attraherar de mest korkade fårskallarna i vårt land. Det har jag alltid tyckt. Men just nu framstår även du som en sån fårskalle.

Så jävla trött på er som försöker undergräva all form av media och klumpa ihop alla nyhetsorgan i ett slappt försök att göra "alternativmedia" mer trovärdigt och allmängiltigt.

Du tror att du kommer med någon vettig och svidande kritik bara för att du vet att du kommer få medhåll och axelklappar av dina gelikar på FB. Väx upp.
Du har fel!
TV 4 är en riktig pajaskanal!
Journalisterna är otroligt opålästa!
Eller så spelar de med i den inpräntade globalistagendan!
Senaste dagarna har varit en enda lång smutskastning mot Trump!
Förresten, det har varit så i fyra år!
TV 4 har aldrig nämnt ett enda positivt ordalag om Trump!
Man rapporterar allt negativt, men när det inte fungerar lägger de "locket på" och det blir tyst.
Den så kallade "riksrätten mot Trump är ett av hundratals exempel.
Fakta beträffande ev. "ny riksrätt" som häxan Pelosi förespråkar kommer inte bli av. Av 430 ledamöter är endast 190 för. Detta nämner självklart inte TV4..
Hade det varit någon form av objektivitet hade man nämnt detta!
TV4 och övrig (vidrig) vänstermedia borde ta upp Google, Facebook och Twitters agenda där de nu vill strypa det fria ordet!
Det om något är otroligt allvarligt!!
Ni vänstermänniskor här kommer säkert kommentera negativt om mitt inlägg.
Men innan ni gör det..tänk en gång till!
Oavsett politisk kompass är denna utveckling minst sagt dyster..
New World Order kommer närmare med stormsteg!
2021-01-11, 10:12
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbek
Att han tillhör BLM rörelsen stämmer ju men hur får du det till att han uppviglar? Han är med och filmar precis som många andra.
Är inte så blåögd att jag tror att det bara är Trumpanhägare o högeraktivister som är inblandad i detta. Givetvis så finns det även liknande "trash" på vänstersidan som ser sin chans att bara förstöra men att påstå att det är ANTIFA o BLM som ligger bakom attacken är ju ett huvudlöst påstående.

Twitters avstängning av trump är pga av att han inte kommer delta när Biden svärs in och de tolkar twitter som att trump säger att det är fritt fram att angripa Biden.

Edit: angående uppvigling. Om man verkligen vill se något som uppvigling så kan man tolka texter och filmer som man vill
2021-01-11, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Knepig tråd, vad är egentligen huvudfokus i denna?

Ja, vi vet att det planeras för ytterligare attacker mot demokratin, från Trump/QAnon-anhängarnas sida. Det är en sk. "Million Militia March" som planeras, och sociala medier är fulla av detta.

Ska vi tycka att TV4 är en "skitkanal" för att de rapporterar detta?

Ända sedan Twitter nämnde om 17.1 som ett datum för nästa händelse, och en orsak att stänga av Trump, har jag kollat runt på thedonald.win, på 4chan, Gab osv. Ingen känner till någon om den 17.1, tvärtom varnas det överallt om att "gå inte på detta, det är bara en psyop".

Däremot, om det händer något den 17.1, blir det ett gyllene tillfälle för Biden-regimen att få igenom sin Patriot Act 2.0 - "Combatting domestic terrorism". Då blir det inte roligt att vara konservativ i USA.
2021-01-11, 10:13
Medlem
stoltsvenskfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Du säger "påstår" i samma mening som du säger "det är sant"? Så bestäm dig, är det ett påstående eller en sanning?? Di verkar inte riktigt veta själv..

Det är sant att Twitter påstår detta.
2021-01-11, 10:21
Medlem
rotherys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsive76
New World Order kommer närmare med stormsteg!
Vad är det här för personlig våt dröm du blandar in helt plötsligt?

Bara ett inlägg i den långa raden av inlägg i den här typen av trådar som börjar relativt lugnt och sansade för att sedan få en knorr på slutet som avslöjar att det inte handlar så mycket om vänster eller höger utan mest om att man vill se världen brinna (i brist på att ens privatliv inte har så mycket "going for it", månne?)
2021-01-11, 10:33
Medlem
PippaPigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
What if...

Det kanske inte är supportrar till Trump som demonstrerar utanför vita huset, utan folk som blivit betalda för att göra detta och ställa till så mycket elende det bara går för att Trump ska få skulden och det ska bli lättare för Nancy-varärminlaptopsommilitärentog-pelosi att få bort Trump innan han hinner avslöja något som finns på de 30 laptops som beslagtogs?

Näää... Så kan det väl inte vara...? 😂🤣🤣
Game over! Thank you for playing!

What if what if...

Tänk om det är ödlemän från rymden som klätt ut sig till Antifamänniskor som låtsas vara MAGA-puckon!!! Bara för att dra blickarna från det 5d-schackspel Trump ägnar sig åt för att ta bort blickarna från hans inblandning i Epsteinvåldtäkterna!

Eller ännu troligare, det är Nancy Pelosi som i bästa Scooby Doostil SPELAT TRUMP i över 40 år bara för att sätta dit GOP och kratta vägen för Bill Gates!

Game over over!
2021-01-11, 10:40
Medlem
20 januari är väl givet att dom kommer försöka hitta på något. Scaramucci säger 17 jan. Om huset röstar om impeachment så lär väl det skruva upp hysterin ett hack till.

Själv tror jag mest på lokala dåd mot politiker som inte vek sig för Donald.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in