Citat:
Ursprungligen postat av
Bakaxel
Är du läskunnig? TV4 (som man så klart kan säga vad man vill om) rapporterar att Twitter hävdar att Trump har ett ansvar avseende de inplanerade demonstrationerna.
TV4 själva hävdar inte det. En totalt saklig rapporteringen av läget, alltså.
Jag kan själv tycka att TV4 är en av de mest idiotiska TV-kanaler vi har, som attraherar de mest korkade fårskallarna i vårt land. Det har jag alltid tyckt. Men just nu framstår även du som en sån fårskalle.
Så jävla trött på er som försöker undergräva all form av media och klumpa ihop alla nyhetsorgan i ett slappt försök att göra "alternativmedia" mer trovärdigt och allmängiltigt.
Du tror att du kommer med någon vettig och svidande kritik bara för att du vet att du kommer få medhåll och axelklappar av dina gelikar på FB. Väx upp.
Du har fel!
TV 4 är en riktig pajaskanal!
Journalisterna är otroligt opålästa!
Eller så spelar de med i den inpräntade globalistagendan!
Senaste dagarna har varit en enda lång smutskastning mot Trump!
Förresten, det har varit så i fyra år!
TV 4 har aldrig nämnt ett enda positivt ordalag om Trump!
Man rapporterar allt negativt, men när det inte fungerar lägger de "locket på" och det blir tyst.
Den så kallade "riksrätten mot Trump är ett av hundratals exempel.
Fakta beträffande ev. "ny riksrätt" som häxan Pelosi förespråkar kommer inte bli av. Av 430 ledamöter är endast 190 för. Detta nämner självklart inte TV4..
Hade det varit någon form av objektivitet hade man nämnt detta!
TV4 och övrig (vidrig) vänstermedia borde ta upp Google, Facebook och Twitters agenda där de nu vill strypa det fria ordet!
Det om något är otroligt allvarligt!!
Ni vänstermänniskor här kommer säkert kommentera negativt om mitt inlägg.
Men innan ni gör det..tänk en gång till!
Oavsett politisk kompass är denna utveckling minst sagt dyster..
New World Order kommer närmare med stormsteg!