2021-01-11, 00:31
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Ja, exakt. Detta är en konspiration som spelas ut mitt framför våra ögon Det är bara att gilla läget och digga resan för hur ofta får man uppleva en sån här sak? Det är rena rama James Bond för fan
Mitt framför våra ögon... om folk bara visste. Dom ser filtrerade nyheter men missar twitter där man kan/kunde läsa direkt från nyckelpersoner, färskt och fyllda med hintar och sen bekräftar dom dessutom info som kommer från alternativmedia som i sin tur matats med insider information av olika slag. Vilka grejer!
Citera
2021-01-11, 00:35
Medlem
ppp333s avatar
Pompeji har gått över tiden. Fem minuter över tiden. Avbrott?
Citera
2021-01-11, 00:37
Medlem
AnythingGoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333

Det har han inte, fortfarande 30 minuters intervall. https://twitter.com/SecPompeo/status/1348411800572764160
Citera
2021-01-11, 00:39
Avslutad
Citat:
Mitt framför våra ögon... om folk bara visste. Dom ser filtrerade nyheter men missar twitter där man kan/kunde läsa direkt från nyckelpersoner, färskt och fyllda med hintar och sen bekräftar dom dessutom info som kommer från alternativmedia som i sin tur matats med insider information av olika slag. Vilka grejer!

Indeed, indeed.
Citera
2021-01-11, 00:40
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnythingGoes
Det har han inte, fortfarande 30 minuters intervall. https://twitter.com/SecPompeo/status/1348411800572764160
Ja jag såg det precis. Misstog mig. Skulle verkligen vilja följa detta men nu måste jag sova. Suck.
Citera
2021-01-11, 00:43
Medlem
AnythingGoess avatar
Citat:
Ja jag såg det precis. Misstog mig. Skulle verkligen vilja följa detta men nu måste jag sova. Suck.

Tur att den här konspirationsteorin har ett slutdatum, händer det inte något inom de närmaste dagarna kan man nog med gott samvete pensionera den.
Citera
2021-01-11, 00:44
Medlem
Thuriazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Vart hittar man L Wood och Pillowman någonstans?

man kan googla fram poster från parler https://parler.com/post/43191c8768ba43a0902f154aa8d1a87f

kommer inte åt kontot om jag trycker på det dock.

Inte noterat det du skrev om Pompeo! Tack så mycket! Det är konstigt att han får vara kvar på twitter.

https://www.youtube.com/watch?v=jkAVNI457yA&t=1s

Det här klippet kan vara intressant för de som vill sätta sig in Carl norbergs perspektiv vilket i min mening är mera utförligt vad som egentlige händer just nu. Det blir nog en jävla resa det här
Citera
2021-01-11, 00:48
Medlem
Citat:

Fast ponera att det verkligen händer. Bevis visas upp, vittnen uttalar sig, till och med erkännanden. Folk kommer ändå inte tro på det.

Det kommer att bli helskum stämning i hela världen. Visa kommer förneka in i döden, andra kommer stänga av helt för en tredje grupp kommer att söka syndabockar (även om de själva är medskyldiga) överallt. Och de som hela tiden hävdat att de visste kommer bara få skit för att de ”inte sa något”.

Kanske lika bra att stanna hemma en tid.
Citera
2021-01-11, 00:55
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnythingGoes
Tur att den här konspirationsteorin har ett slutdatum, händer det inte något inom de närmaste dagarna kan man nog med gott samvete pensionera den.

Det som bekräftar denna gång var att Pompeo verkligen twittrar jämna halvtimmar. Gick bak i tiden och såg till min besvikelse att så gör han hela tiden... Så jag gick till den sjunde där såg jag mer ojämna tal... mer random. Nåt signalerar han.
Vi får se.
Citera
2021-01-11, 00:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thuriaz
man kan googla fram poster från parler https://parler.com/post/43191c8768ba43a0902f154aa8d1a87f

kommer inte åt kontot om jag trycker på det dock.

Inte noterat det du skrev om Pompeo! Tack så mycket! Det är konstigt att han får vara kvar på twitter.

https://www.youtube.com/watch?v=jkAVNI457yA&t=1s

Det här klippet kan vara intressant för de som vill sätta sig in Carl norbergs perspektiv vilket i min mening är mera utförligt vad som egentlige händer just nu. Det blir nog en jävla resa det här

Ok, cool Nog ser det ut att bli en resa!
Citera
2021-01-11, 00:59
Avslutad
Citat:

Har du uppdaterat sidan? Jag kan inte se några konstigheter - samma 30-minuters intervaller.
Senast redigerad av RobRoys 2021-01-11 kl. 01:03.
Citera
2021-01-11, 01:00
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Fast ponera att det verkligen händer. Bevis visas upp, vittnen uttalar sig, till och med erkännanden. Folk kommer ändå inte tro på det.

Det kommer att bli helskum stämning i hela världen. Visa kommer förneka in i döden, andra kommer stänga av helt för en tredje grupp kommer att söka syndabockar (även om de själva är medskyldiga) överallt. Och de som hela tiden hävdat att de visste kommer bara få skit för att de ”inte sa något”.

Kanske lika bra att stanna hemma en tid.
Media kommer fortsätta sin stil och det kommer bli strid. Polarisering. Men ändå känns det bra om någon jäkla rättvisa kunde skipas. Pedofilerna etc måste inför rätta, bil avslöjade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in