2021-01-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Henrik Lindström , 770124-XXXX
Har en enskild firma i Vedum som registrerades år 2011 och är verksamt inom Partihandel med andra livsmedel, bl.a. fisk samt skal- och blötdjur, Kreatursslakt och Byggnadssnickeriarbeten.

Han kan överraska.
Inte gjort nägot väsen av sig(inte favoriserad vid klippbordet under dagens avsnitt) men kreatursslakt och byggnadssnickeriarbeten kan vara vinnande kort.

Nu brukar väl iofs inte farmenvinnaren vara den deltagaren som är bäst rustad för att överleva på en farm. Det är en kombination av kunnande och social kompetens som behövs. Och där tror jag nagelteknologen kommer överraska många.
Citera
2021-01-10, 21:30
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Ful som stryk ju. Malin Nyman däremot!

Du kan inte va riktig. Jennifer är galet sexig. Skulle lätt ta med henne i dubbelsängen i storbondestugan. Malin hade kunnat få va i landet och plocka potatis så länge
Citera
2021-01-10, 21:31
Medlem
Är inte Anna tråkig som programledare? Paulo var bättre.
Citera
2021-01-10, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Du kan inte va riktig. Jennifer är galet sexig. Skulle lätt ta med henne i dubbelsängen i storbondestugan. Malin hade kunnat få va i landet och plocka potatis så länge

Var det verkligen ett strategiskt korrekt val av Tolstoy att ta med Pernilla in i storbondestugan?

Vad var egentligen hans motiv för det valet. Gillar han äldre kvinnor?
Citera
2021-01-10, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezzyy
Är inte Anna tråkig som programledare? Paulo var bättre.

Första avsnittet var ingen höjdarinsats från Anna. Det var stakande i hennes meningar och ingen underton av lättsamhet. Absolut att Paolo var bättre än vad Anna hittills visat. Men vi får väl bedöma efter att hon fått några avsnitt och blivit varm i kläderna.
Citera
2021-01-10, 21:38
Medlem
PingPongZongs avatar
Så Brolins syrra är programledare? Vem ersätter Guttas dräng Vincent då? Får ta och kolla på kvällens avsnitt.
Citera
2021-01-10, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangladesh
Nu brukar väl iofs inte farmenvinnaren vara den deltagaren som är bäst rustad för att överleva på en farm. Det är en kombination av kunnande och social kompetens som behövs. Och där tror jag nagelteknologen kommer överraska många.
Jag håller med dig om att det är mer socialt spel än praktiskt farmande som gör vinnaren.
Men däremot tycker jag inte att nagelteknologen visat någon högre social kompetens och än mindre farmarkompetens.
Men spelet har ju bara börjat så jag kan ha fel.
Har hänt förr, tro det eller ej...... 😁
Citera
2021-01-10, 21:42
Medlem
kukflashs avatar
Svårt att sätta fingret på Dag, väldigt märklig på ett sätt men samtidigt fruktansvärt underhållande. Hoppas att han kommer långt i tävlingen, vill ha mer av honom!
Citera
2021-01-10, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Jag håller också Jennifer som den sexigaste men om hon skulle vara förkyld/magsjuk så är Malin inget dåligt alternativ.
Citera
2021-01-10, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Jag håller också Jennifer som den sexigaste men om hon skulle vara förkyld/magsjuk så är Malin inget dåligt alternativ.

Måste alla pojkar härinne vara så utseendefixerade. Bedöm personen istället för utseendet.

Tror ni Rocko får chansen att komma in som joker denna säsong?
Citera
2021-01-10, 22:04
Medlem
Citat:
Måste alla pojkar härinne vara så utseendefixerade. Bedöm personen istället för utseendet.

Tror ni Rocko får chansen att komma in som joker denna säsong?
Så här i början är det estetiska i stort sett det enda man har att gå på.
Och hur ska man kunna bedöma personen?
Det styrs i klippningen hur personen framställs.
Man får gissa med ofullständig beslutsunderlag.
Citera
2021-01-10, 22:11
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Var det verkligen ett strategiskt korrekt val av Tolstoy att ta med Pernilla in i storbondestugan?

Vad var egentligen hans motiv för det valet. Gillar han äldre kvinnor?

Han var väl lovad en åktur som heter duga.
Tolstoy verkar annars vara en kille som hoppas kunna bli kändis på riktigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in