2021-01-10, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Jag tror du inte förstod diskussionen. Nanzy försökte ta ifrån Trump koderna, inte avsätta honom. Det kommer hon försöka med i morgon.

Lycka till.👌
Nja. Det är snarare så att du inte förstod grundläggande innehåll i den amerikanska konstitutionen när du undrade vad Nancy skulle göra med koderna, något som även flera skribenter noterade. Hon kommer nämligen inte det minsta närmare koderna om Trump avsätts.
Nice try, though.
Citera
2021-01-10, 16:45
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Det är väl som när frun till fyllot gömmer bilnycklarna? Man vet aldrig vad karlfan kan hitta på.

Trump är nykterist, varför vill Nanzy lura av honom koderna?
Citera
2021-01-10, 16:46
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kranskalle
Är högertokarna på Flashback fortfarande övertygade om att det nesliga upproret var en Antifa false flag? Detta trots att alla som blivit gripna är identifierade som sedan länge högerextrema.
Det lär inte spela någon roll för högertokarna här på forumet även om dom identifierade i mobben fälls i domstol och får långa fängelsestraff och det står klart att det är högerextrema.
Det kommer fortfarande att heta att det var vänsterns fel och alla som fälls är oskyldiga.
Citera
2021-01-10, 16:47
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vad menar du med vem vill jag citera? Du menar alltså att man får mixtra med bevisen i en utredning utan att åka dit på det eller?

Varför skulle jag mena det?

Citat:
Idioten dog av en överdos fentanyl

Angående det får du komma med citat, det finns ju obduktionsrapporter att läsa
Citera
2021-01-10, 16:48
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Nja. Det är snarare så att du inte förstod grundläggande innehåll i den amerikanska konstitutionen när du undrade vad Nancy skulle göra med koderna, något som även flera skribenter noterade. Hon kommer nämligen inte det minsta närmare koderna om Trump avsätts.
Nice try, though.

När hon väljer att agera så väljer hon även att koderna hamnar där de hamnar. Skulle hon inte agera hamnar inte koderna där.

Varför agerar Nanzy?
Citera
2021-01-10, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Slet dom av en polis en gasmask, och klämde en annan stackare i dörren.

Satan vilken statskupp.
sex personer dog som en följd av demonstrationen, varav en polis. Många skadades och det vandaliserades kraftigt. Allt i demokratins högborg där landets styrande fick evakueras panikslagna.

Att du inte inser allvaret i detta och istället lyfter fram fantasier om Nancy, BLM och Antifa visar att du har en kompass som löpt amok och att du är fullständigt indoktrinerad och vilse.
Citera
2021-01-10, 16:52
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Varför skulle jag mena det?

Angående det får du komma med citat, det finns ju obduktionsrapporter att läsa

Vilken vill du ha ☺? Den som kom ut först eller den som kom ut efter att BLM och AFA börja härja och slå sönder halva USA?

Den första obduktionsrapporten fastslår att det var droger tillsammans med hans dåliga hälsa som tog livet utav honom..

Återigen hade Floyd lyssnat på polisen och satt sig själv i bilen hade han inte hamnat på marken med polisen ovan på sig... och hade eventuellt levat idag.
Senast redigerad av nousernameneeded 2021-01-10 kl. 16:56.
Citera
2021-01-10, 16:54
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
sex personer dog som en följd av demonstrationen, varav en polis. Många skadades och det vandaliserades kraftigt. Allt i demokratins högborg där landets styrande fick evakueras panikslagna.

Att du inte inser allvaret i detta och istället lyfter fram fantasier om Nancy, BLM och Antifa visar att du har en kompass som löpt amok och att du är fullständigt indoktrinerad och vilse.

Jag såg en till största delen fredlig demonstration.
Att polisen skjuter en obeväpnad kvinna är tragiskt.
Flera dog tydligen av naturliga orsaker....
Polisen som dog har jag fått olika uppgifter på, så vi lämnar den tills vidare.
Citera
2021-01-10, 17:00
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
The FBI is seeking information that will assist in identifying individuals who are actively instigating violence in Washington, D.C.

https://www.fbi.gov/wanted/seeking-info/violence-at-the-united-states-capitol

https://www.fbi.gov/wanted/seeking-info/violence-at-the-united-states-capitol-2

https://www.fbi.gov/wanted/seeking-info/violence-at-the-united-states-capitol-3

https://www.fbi.gov/wanted/seeking-info/violence-at-the-united-states-capitol-4

De är högst kontraproduktivt när 'revolutionärerna' tar bilder på sig själva och andra för att sedan lägga ut dessa på internet.
Dom var så säkra på att vinna för dom hade ju Trump med sig och han sa sig ju ha vunnit valet så något straff skulle dom inte få trodde dom.
Dom korkade människor i den här mobben trodde kanske att dom skulle bli belönade och skröt därför med sina "bedrifter"
När har en extremist någonsin visat någon större intelligens?
Våldskapital har dom så det blir över. Men våldet tar vid där hjärnan tar slut.
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Trump kommer aldrig släppa "valfusket" och många här kommer inte att släppa att Antifa var ledare i ockupationen. Personer som "Qanonshamanen" var egentligen där för att fredligt demonstrera utanför.

Intellektuellt haveri. Tragiskt!
Exakt så.
Senast redigerad av Timeout 2021-01-10 kl. 17:02.
Citera
2021-01-10, 17:02
Medlem
Maduros avatar
Omni: Högerextrema planerar fler attacker före 20 januari
https://omni.se/hogerextrema-planerar-fler-attacker-fore-20-januari/a/Qm5kzV

De förstår att Trump och Militären kommer att agera och att de kanske inte kommer att ha möjlighet att kommunicera hela vägen fram de heller.
Citera
2021-01-10, 17:04
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maduro
Omni: Högerextrema planerar fler attacker före 20 januari
https://omni.se/hogerextrema-planerar-fler-attacker-fore-20-januari/a/Qm5kzV

De förstår att Trump och Militären kommer att agera och att de kanske inte kommer att ha möjlighet att kommunicera hela vägen fram de heller.

Någon som är förvånad? Sen kan man ju verkligen börja undra om alla är extremhögern eftersom man tydligen är det nu så fort man inte håller med systemet 😂

Men jag är verkligen inte förvånad... det enda som är synd är att massa oskyldiga kommer lida offer för denna skit.
Citera
2021-01-10, 17:06
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vilken vill du ha ☺? Den som kom ut först eller den som kom ut efter att BLM och AFA börja härja och slå sönder halva USA?

Den första obduktionsrapporten fastslår att det var droger tillsammans med hans dåliga hälsa som tog livet utav honom.

Den som säger att han dog av en överdos såklart eftersom det är det jag undrar om. Antar att du tror Hennepin County medical examiner? Vet att vi båda är OT, men du kan citera mig i rätt tråd när du orkar ge mig ett svar istället för att dra ut på saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in