Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Alla som jobbar som kriminologer, rättsläkare, rättspsykiatriker, kriminaltekniker poliser osv, vet att ett större antal slag mot just huvud/ansikte är typiskt för hat av personlig karaktär. Vrede är f.ö så gott som alltid inblandad i mord.
Ja, typ såna som idioterna på bussen och MJ som mördade Lotta Rudholm. En person som känner stark vrede och dessutom känner offret. Finns att finna i all litteratur som rör ämnet
Bara att googla.
Och vem är det då som känt denna vrede.?
I mina ögon är det vreden från en kvinna.
En kvinna som kände ett otroligt hat mot Lena.
Hon skulle inte bara döda Lena, utan hon skulle även förstöra henne.
För män så räcker det oftast när personen väl är död, men en kvinna måste gå längre på grund av hatet och slå sönder till oigenkännlighet.
Stefan o Hanna gjorde det tillsammans.
Stefan fick ner Lena till planket, sen fick dom ner henne på marken tillsammans och sist så slog Hanna ihjäl henne.
När hon hade mosat Lenas ansikte med minst 17 slag, likt en kvinnas rasande hat..... Så sa hon följande:
- Jag skiter i att du knullade min man, men mina loggar raderar du fan aldrig igen, jävla subba.!
Tänk på vad Hanna har sagt på jobbet. Tänk på vad Hanna har vetat innan nån annan. Och tänk på att Hanna "hoppades att Lena var död"
Och Hanna är den med störst motiv.
Hanna och Stefan har tillsammans och I samförstånd dödat Lena.
Och dom har fjärrstyrt Stefans dator från Hannas hem.
Hade polisen gått vidare med vilken ip adress som Hanna har så hade dom sett det.
Men eftersom det var en underleverantör till ComHem så kunde inte ComHem svara på det, och där stannade Polisen, tyvärr.
Dom kunde ju ha kollat med underleverantören, men det gjorde dom aldrig.