Jag vet inte varför jag skriver detta, men jag är sd:are (jag skriver detta för att mitt inlägg kommer rikta sig till er som är för trump o denna galenskap som sker borta i USA)
Jag förstår er ilska o frustration mot vänstern som helhet, jag delar den ilskan. Dem har nästan förstört vårt vackra Sverige på ett sätt som är helt sjukt. Jag skulle kunna skriva en hel roman om allt helvete som den där jävla vänstern har förstört.
MEN, vi inom högern tjänar ju inte direkt på det som händer där borta. Vi inom SD vill ju bygga (iallafall har jag trott detta) ett samhälle byggt på trygghet, balans i samhället, o där man går tillbaka till det trygga Sverige som det en gång var.
"Vi" kämpar ju varje dag för att stoppa bilbrännare, stenkastare, ensamkommande flykting"barn" som våldtar våra kvinnor, vad fan tjänar vi på att "världen" sätts i brand? Det blir lite motsägelsefullt här.
Jag har en bekant som är anarkist o han och hans vänner vill ju ha kaos, brända bilar och upplopp. Han är verkligen en sådan där helyllekille som man bjuder hem en go fredagkväll................

(vi ska vara bättre)
Så jag får inte ihop varför ni jublar över det som händer? Våld o upplopp föder bara mer o mer ilska, splittring o söndring i samhället. O vi i högern vill ju ha tillbaka det trygga goa Sverige, då kan vi inte hålla på att storma rosenbad (vita huset) o hålla på. Det är ju inget som är till våran fördel. Får som sagt inte ihop detta.
Tack för ordet (jag bara skrev vad som flög runt i huvudet på mig, så det blev lite oredigerat