2021-01-09, 14:47
Medlem
15cmSLAK30cmRAKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av segment1
Tydligt att de är en kille som skapat den här tråden!

Kan mycket väl vara så. Ts kanske är bög?
2021-01-09, 14:50
Medlem
Deckard-Cains avatar
Pinsamt beteende av honom.
Jag vaskar alltid en toalettrulle efter användning av toaletten.

Spolar alltid ned en hel rulle efter varje toalettbesök, inkluderat rensningen av avloppsrören så går ett toalettbesök på ca 3000kr. Men det är de värt, tjejerna och VVS firman verkar uppskatta det.
2021-01-09, 14:51
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roofofglass
Hon gnäller över att livet inte alls utspelar sig som i Sex and City och det är väl det värsta förtrycket man kan utsätta en kvinna för, att inte ge henne fantasin hon anser sig ha rätt till.
Helt rätt.

Nu är TS uppenbarligen ett troll, men jag sett och hört om sådana här kvinnor tidigare.

De förväntar sig toppklass, men själva arbetar de som telefonförsäljare, sekreterare/receptionist eller har pluggat halva livet. De har legat runt med +15 olika män och super varje helg.

Samtidigt tror de sig förtjäna en rik och stilig man med klass.

Man får vad man förtjänar.
2021-01-09, 14:53
Medlem
ronken82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noicebaby
Jag har nyligen börjat dejta en kille som är väldigt rolig och fin som person. Vi har bra sex och fin connection..
Nu till problemet.. jag skulle komma hem till honom på en dejt, första gången vi träffades hemma hos honom och inte hos mig.
Det hela startade med att vi skulle äta en bit mat och ta ett glas vin.. då gick allt utför. Han börjar plocka fram varorna ur kylskåpet som vi ska laga maten med. Jag insåg ganska snabbt att det rörde sig om matvaror ifrån Lidl, konstiga märken och sånt som bara finns på Lidl!
Jag sa ingenting och vi började laga maten. Jag hade en stor klump i magen. Maten var klar och han frågade mig om jag ville ha rött eller vitt vin. Rött vin ville jag ha, då drar han fram en sketen vinbox, inte ens en flaska?!
Vi äter maten, jag kände en stor avsmak och nästan hällde i mig vinet för att dämpa ångesten. Då skymtar jag en pantpåse i köket. Han samlar pant i en Ö&B påse!
Jag tror att botten är nådd här.. men ånej, det blir värre. Efter maten ska vi se en film på Netflix, jag viker av in på toan.. och då ser jag till min stora förskräckelse att killen har ICA BASIC TOALETTPAPPER!! Man får ju för helvete träflisor när man torkar sig. När jag är klar på toan och beger mig med svidande underliv mot vardagsrummet där han sitter och har startat upp Netflix, så kommer det fram att han delar konto med en vän.. vad i helvete?! Har han inte ens råd med ett eget konto??
Jag har fått nog.. jag reser mig upp och säger att jag har fått huvudvärk och vill åka hem..

Vad fan ska jag göra..? Jag gillade verkligen denna killen..
Nu när jag skriver detta kommer jag att tänka på de gånger han blivit hembjuden till mig.. han har haft med sig rosor köpta i en matbutik och inte ifrån en blomsteraffär.. och jag skymtade en gång när vi skulle ha sex och han tog av sig skjortan att den var ifrån H&M..
FAN!! Hur tar jag upp detta med honom?! Han har hört av sig flertalet gånger men jag har inte svarat på varken sms eller samtal.. jag måste förklara snart varför jag dragit mig undan.

Någon som varit med om liknande?
Hur löste ni problemet? HJÄLP

Har tanken inte slått dig att han kanske bara är ekonomiskt lagd (sparsam) och kanske har en rejäl sparad slant på banken? Och att han kanske lägger pengarna på roligare saker?

Nä, tänkte väl det, korkade bimbo till gold-digger.
2021-01-09, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Man får vad man förtjänar.
Det är väl ett verktyg som patriarkatet använder för att förtrycka kvinnor.

Det är inte bara kvinnor, jag ser många män bli kvinnor och bara sitta och vänta på en kvinnlig riddare på vit häst som ska ge dem villkorslös kärlek och galet sex och sitta och runka av dem när de sitter och glor på ännu en säsong av nån sketen serie eller spelar nästa upplaga fifa.
2021-01-09, 14:56
Medlem
swebarbs avatar
Vad gjorde han fel, att han har det dåligt ekonomiskt, hur är det snålt? trodde när jag läste rubriken att han kanske inte bjöd dig på mat när ni käkade ute... du är ju fan dum i huvet... så bara för man inte har ditt toapapper eller dricker vin på flaska är man snål?
2021-01-09, 14:56
Medlem
PK-Jannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noicebaby
Jag har nyligen börjat dejta en kille som är väldigt rolig och fin som person. Vi har bra sex och fin connection..
Nu till problemet.. jag skulle komma hem till honom på en dejt, första gången vi träffades hemma hos honom och inte hos mig.
Det hela startade med att vi skulle äta en bit mat och ta ett glas vin.. då gick allt utför. Han börjar plocka fram varorna ur kylskåpet som vi ska laga maten med. Jag insåg ganska snabbt att det rörde sig om matvaror ifrån Lidl, konstiga märken och sånt som bara finns på Lidl!
Jag sa ingenting och vi började laga maten. Jag hade en stor klump i magen. Maten var klar och han frågade mig om jag ville ha rött eller vitt vin. Rött vin ville jag ha, då drar han fram en sketen vinbox, inte ens en flaska?!
Vi äter maten, jag kände en stor avsmak och nästan hällde i mig vinet för att dämpa ångesten. Då skymtar jag en pantpåse i köket. Han samlar pant i en Ö&B påse!
Jag tror att botten är nådd här.. men ånej, det blir värre. Efter maten ska vi se en film på Netflix, jag viker av in på toan.. och då ser jag till min stora förskräckelse att killen har ICA BASIC TOALETTPAPPER!! Man får ju för helvete träflisor när man torkar sig. När jag är klar på toan och beger mig med svidande underliv mot vardagsrummet där han sitter och har startat upp Netflix, så kommer det fram att han delar konto med en vän.. vad i helvete?! Har han inte ens råd med ett eget konto??
Jag har fått nog.. jag reser mig upp och säger att jag har fått huvudvärk och vill åka hem..

Vad fan ska jag göra..? Jag gillade verkligen denna killen..
Nu när jag skriver detta kommer jag att tänka på de gånger han blivit hembjuden till mig.. han har haft med sig rosor köpta i en matbutik och inte ifrån en blomsteraffär.. och jag skymtade en gång när vi skulle ha sex och han tog av sig skjortan att den var ifrån H&M..
FAN!! Hur tar jag upp detta med honom?! Han har hört av sig flertalet gånger men jag har inte svarat på varken sms eller samtal.. jag måste förklara snart varför jag dragit mig undan.

Någon som varit med om liknande?
Hur löste ni problemet? HJÄLP

Granska dig själv och se vem du är, sedan kan du kontakta honom och förklara varför du valde bort en människa som du tycker om.
2021-01-09, 14:57
Medlem
polagoms avatar
Måste vara en trolltråd. Bor fint och har det rätt bra ställt, men jag handlar på Lidl från tid till tid, köper lådvin och pantar även de burkar och flaskor som vi dricker. Jag menar varför inte?

Så då är man helt plötsligt snål för man inte slänger panten, köper helt duglig mat och sen köper volym av vin av duglig kvalitet. Köper dyra flaskor också, men om det smakar gott och erbjuder mer kvantitet så varför inte?

Rika pengar slösar inte bort det de äger bara för att.
2021-01-09, 14:58
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Det är väl ett verktyg som patriarkatet använder för att förtrycka kvinnor.
Nej, det är det inte.

Citat:
Det är inte bara kvinnor, jag ser många män bli kvinnor och bara sitta och vänta på en kvinnlig riddare på vit häst som ska ge dem villkorslös kärlek och galet sex och sitta och runka av dem när de sitter och glor på ännu en säsong av nån sketen serie eller spelar nästa upplaga fifa.
Ja, det går åt båda hållen.
2021-01-09, 15:04
Medlem
Förstår dig till 100%. Ta inte en snål man för du kommer betala för de för resten av livet
2021-01-09, 15:06
Medlem
Uninteresteds avatar
Ptja. Eller så är han den som kan sluta jobba när han är 40år och leva på avkastningen från pengarna han sparat ihop medans du måste slita arslet av dig för att ha råd med dina dyra märkeskläder, vem vet.
2021-01-09, 15:12
Medlem
Tycker du ska bli en narkoman. Det är lösningen på dina problem.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in