2021-01-07, 13:38
Medlem
alwayslooks avatar
Dessa två filmer väckte mitt intresse..

The Reckoning https://www.imdb.com/title/tt9182964/?ref_=nv_sr_srsg_

Antlers https://www.imdb.com/title/tt7740510/?ref_=nv_sr_srsg_

Under 2021 kommer också ett gäng uppföljare i form av:

The Conjuring 3 The Devil Made Me Do It
A Quiet Place II
Saw Spiral
The Blair Witch Project Black Hills
Don't Breathe 2
Halloween Kills
Candyman
Escape Room 2
The Nun 2
Wrong Turn The Foundation

Och med all säkerhet en och annan okänd pärla får vi hoppas
Citera
2021-01-07, 16:31
Avslutad
Clown från 2014..

Spännande, skrämmande..

En av de bättre fillmerna med clowner..

Även Mirror 2008 är bra!
Citera
2021-01-07, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alwayslook
Tack för ditt varma inlägg Jokermannen 🙂
Nu blev jag väldigt nyfiken på vad du har för rekommendation 😃

Angående Exorcistenfilmerna så har jag sett dom allesammans.

Den första är ju ett mästerverk.
Den andra var tyvärr inte my cup of tea om man säger så.
Den tredje tyckte jag var fenomenal (Sjukhusscenen är ju ruggigt ruskigt bra).
Den fjärde Exorcisten "Begynnelsen" tyckte jag faktiskt var helt ok.
Lite småroligt ändå att dom valde en svensk skådespelare igen som Father Lankester Merrin 😉

Jag har nyligen sett dokumentären "Leap of Faith: William Friedkin on The Exorcist"
där han delar med sig mycket intressant om filmen.

Jag såg även dokumentären "The Devil and Father Amorth" som var intressant.

Jag ska också kolla upp "The Fear of God, 25 Years of 'The Exorcist'.

Nu undrar jag bara vad det ska bli av detta, som verkar komma i år eller nästa.
En ny "The Exorcist (2021)" 😲!
https://www.imdb.com/title/tt12921446/

Help me! Vart ska detta sluta?

Skräck- och demon-filmen "Thé Exorcist" från året 1973 är precis som du tidigare framfört i ett av dina skrivna och postade inlägg, ett stort mästerverk 👍

Jag ger skräckfilmen "Thé Exorcist" från 1973 fyra ( 4 ) starka stjärnor av fem ( 5 ) möjliga
☆☆☆☆ 👍

Vad som bland annat är mysigt äckligt i detta skräckfilms-mästerverket från 1973, är när lilla "Regan" leker och roar sig med en "Ouija Board" och hennes mamma frågar henne,

Citat: - "Regan, vem är "Kaptain Howdy" ?

och "Regan" svarar mamman,

Citat: - "Du vet mamma, jag ställer frågor och han gör svaren" ... slut citat /

Jag denna lilla scenen i skräckfilmen är riktigt ruggig och bra på alla sätt och vis.

"Regan" kommunicerar ju med demon-guden "Pazuzu" med hjälp av en "Ouija Board"

Den Assyriska och Babylonisk guden "Pazuzu" var demonernas konung och stormvindens gud och han var son till guden "Hanbi"

Vad som är lite egendomligt med denna skräckfilmen "Thé Exorcist" från 1973 är följande sagt,

En vid det då aktuella tillfället 14 år gammal skolpojke som hette, Ronald E. Hunkeler och som blev kallad för "Ronald Doe Mannheim" satt en dag och lekte med en "Ouija Board" med anledning av att han ville försöka få kontakt med sin tidigare avlidna moster Helen, strax efter det blev den då 14 år gamla pojken besatt av en ond kraft.

Året var 1949 då detta uppmärksammades och en präst tillkallades för att utföra en exorcism med försök att driva ut ondskans krafter ur pojkens kropp. Prästen som året 1949 utförde exorcismen hette William Sporing Bowdern, han föddes år 1897 och avled under året 1983.

1 ) Prästen som år 1949 utförde en exorcism hette i förnamn WILLIAM samt Sporing Bowdern.

2 ) En bok skrevs under året 1971 av författaren som i förnamn hette WILLIAM samt Peter Blatty. Boken med titeln: "Thé Exorcist" var baserad på det verkliga exorcist-fallet från året 1949.

3 ) Boken från 1971 filmatiserades under året 1973 och regissörens förnamn var och är WILLIAM samt Friedkin.

Alla tre personerna genom tiden gången hade och har samma förnamn, det vill säga, WILLIAM. Själv tycker jag att det är ett märkligt sammanträffande.

Vidare: "Exorcist" II "Thé Heretic" från 1977.

Jag håller med dig att skräckfilmen "Thé Heretic" inte kom i närheten ens av den första filmen "Thé Exorcist" från 1973. Den egentliga anledningen till att jag såg filmen, var endast för att Linda Blair hade huvudrollen i skräckfilmen. "Thé Heretic" har trotts allt en del små scener i filmen som faktiskt är lite ruggiga att titta på.

Gällande den 3:e exorcisten-filmen, det vill säga, "Exorcist" III från året 1990 så håller jag med dig även här att filmen som sådan är en mycket bra skräckfilm och med många riktigt fina skådespelare, som, Samuel L. Jackson och Harry Carey Jr, Zohra Lampert, Ken Lerner, Grad L. Bush, Nicol Williamson, George DiCenzo, Ed Flanders, George C. Scott, Brad Dourif och Jason Miller ... som också var med i den fösta skräckfilmen "Thé Exorcist" från 1973.

"Exorcisten: Begynnelsen ("The Beginning") från året 2004 och med Stellan Skarsgård som "Father Lankester Merrin" ... jag håller med dig även här att filmen var endast okey.

Skräck- och thriller-filmen "The Mothman Prophecies" från året 2002 som du tog upp i ett av dina tidigare skrivna inlägg ... jag håller med dig igen, denna filmen är verkligen riktigt bra och väldigt speciell och spännande.

Richard Gere som "John Klein" och Debra Messing som "Mary Klein" ... både är väldigt bra i filmen "The Mothman Prophecies"

"The Mothman" betyder "Mál-mannen"
och Moth, betyder som bekant, natt-fjäril.

Fråga: Jag undrar om du har sett skräck- och thriller-filmen "What Lies Beneath" eller som vi säger på det Svenska språket "Dolt under ytan"

Det är en otroligt bra psykologisk skräckfilms-thriller med Harrison Ford och Michelle Pfeiffer från året 2000, har du sett filmen ?

Om du tidigare har sett denna filmen, så får du mer än gärna i sådant fall berätta lite grann om vad du tyckte om filmen ?

Har du däremot inte tidigare sett denna skräckfilms-thrillern, så vill jag i sådant fall få varmt rekommendera dig att se den.

Beträffande skräckfilmer som har demoner, så återkommer jag inom kort till skräckfilms-tråden med minst fem ( 5 ) nya skräckfilms-tips och rekommendationer till dig.

Beträffande den kommande och nya skräckfilmen "Thé Exorcist" 2021 så vill jag bara få tillägga att, det kommer aldrig att komma en ny exorcisten-film som kommer att kunna slå ut det gamla klassiska mästerverket "Thé Exorcist" från året 1973.

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2021-01-07 kl. 19:53.
Citera
2021-01-07, 20:14
Medlem
alwayslooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Skräck- och demon-filmen "Thé Exorcist" från året 1973 är precis som du tidigare framfört i ett av dina skrivna och postade inlägg, ett stort mästerverk 👍

Jag ger skräckfilmen "Thé Exorcist" från 1973 fyra ( 4 ) starka stjärnor av fem ( 5 ) möjliga
☆☆☆☆ 👍

Vad som bland annat är mysigt äckligt i detta skräckfilms-mästerverket från 1973, är när lilla "Regan" leker och roar sig med en "Ouija Board" och hennes mamma frågar henne,

Citat: - "Regan, vem är "Kaptain Howdy" ?

och "Regan" svarar mamman,

Citat: - "Du vet mamma, jag ställer frågor och han gör svaren" ... slut citat /

Jag denna lilla scenen i skräckfilmen är riktigt ruggig och bra på alla sätt och vis.

"Regan" kommunicerar ju med demon-guden "Pazuzu" med hjälp av en "Ouija Board"

Den Assyriska och Babylonisk guden "Pazuzu" var demonernas konung och stormvindens gud och han var son till guden "Hanbi"

Vad som är lite egendomligt med denna skräckfilmen "Thé Exorcist" från 1973 är följande sagt,

En vid det då aktuella tillfället 14 år gammal skolpojke som hette, Ronald E. Hunkeler och som blev kallad för "Ronald Doe Mannheim" satt en dag och lekte med en "Ouija Board" med anledning av att han ville försöka få kontakt med sin tidigare avlidna moster Helen, strax efter det blev den då 14 år gamla pojken besatt av en ond kraft.

Året var 1949 då detta uppmärksammades och en präst tillkallades för att utföra en exorcism med försök att driva ut ondskans krafter ur pojkens kropp. Prästen som året 1949 utförde exorcismen hette William Sporing Bowdern, han föddes år 1897 och avled under året 1983.

1 ) Prästen som år 1949 utförde en exorcism hette i förnamn WILLIAM samt Sporing Bowdern.

2 ) En bok skrevs under året 1971 av författaren som i förnamn hette WILLIAM samt Peter Blatty. Boken med titeln: "Thé Exorcist" var baserad på det verkliga exorcist-fallet från året 1949.

3 ) Boken från 1971 filmatiserades under året 1973 och regissörens förnamn var och är WILLIAM samt Friedkin.

Alla tre personerna genom tiden gången hade och har samma förnamn, det vill säga, WILLIAM. Själv tycker jag att det är ett märkligt sammanträffande.

Vidare: "Exorcist" II "Thé Heretic" från 1977.

Jag håller med dig att skräckfilmen "Thé Heretic" inte kom i närheten ens av den första filmen "Thé Exorcist" från 1973. Den egentliga anledningen till att jag såg filmen, var endast för att Linda Blair hade huvudrollen i skräckfilmen. "Thé Heretic" har trotts allt en del små scener i filmen som faktiskt är lite ruggiga att titta på.

Gällande den 3:e exorcisten-filmen, det vill säga, "Exorcist" III från året 1990 så håller jag med dig även här att filmen som sådan är en mycket bra skräckfilm och med många riktigt fina skådespelare, som, Samuel L. Jackson och Harry Carey Jr, Zohra Lampert, Ken Lerner, Grad L. Bush, Nicol Williamson, George DiCenzo, Ed Flanders, George C. Scott, Brand Dourif och Jason Miller ... som också var med i den fösta skräckfilmen "Thé Exorcist" från 1973.

"Exorcisten: Begynnelsen ("The Beginning") från året 2004 och med Stellan Skarsgård som "Father Lankester Merrin" ... jag håller med dig även här att filmen var endast okey.

Skräck- och thriller-filmen "The Mothman Prophecies" från året 2002 som du tog upp i ett av dina tidigare skrivna inlägg ... jag håller med dig igen, denna filmen är verkligen riktigt bra och väldigt speciell och spännande.

Richard Gere som "John Klein" och Debra Messing som "Mary Klein" ... både är väldigt bra i filmen "The Mothman Prophecies"

"The Mothman" betyder "Mál-mannen"
och Moth, betyder som bekant, natt-fjäril.

Fråga: Jag undrar om du har sett skräck- och thriller-filmen "What Lies Beneath" eller som vi säger på det Svenska språket "Dolt under ytan"

Det är en otroligt bra psykologisk skräckfilms-thriller med Harrison Ford och Michelle Pfeiffer från året 2000, har du sett filmen ?

Om du tidigare har sett denna filmen, så får du mer än gärna i sådant fall berätta lite grann om vad du tyckte om filmen ?

Har du däremot inte tidigare sett denna skräckfilms-thrillern, så vill jag i sådant fall få varmt rekommendera dig att se den.

Beträffande skräckfilmer som har demoner, så återkommer jag inom kort till skräckfilms-tråden med minst fem ( 5 ) nya skräckfilms-tips och rekommendationer till dig.

Beträffande den kommande och nya skräckfilmen "Thé Exorcist" 2021 så vill jag bara få tillägga att, det kommer aldrig att komma en ny exorcisten-film som kommer att kunna slå ut det gamla klassiska mästerverket "Thé Exorcist" från året 1973.

Mvh/ @JokerMannen

Väldigt bra sammanfattat av dig Jokermannen 😊

Jag såg precis klart The Fear of God - 25 years The Exorcist idag
via en länk på Youtube https://www.youtube.com/watch?v=EpyPwfJhvZs

Följde upp den med en kortare dokumentär om själva inspelningen
THE EXORCIST (1973) | Raising Hell: Filming the Exorcist, också den via
Youtube https://www.youtube.com/watch?v=M0TmHK6e4SM

Båda dessa var intressanta 🙂👍

En till oerhört intressant länk på Youtube var denna Exorcist III (1990) Greatest Psychological Thriller Ever https://www.youtube.com/watch?v=uyg8UxnRyQQ&t=1691s

Angående What Lies Beneath så såg jag faktiskt om den för ett par månader sedan.
Jag gillar den, en ok spökhistoria med bra skådespelare och en helt ok handling 😉👍

Senare i natt blir det att kika på The Empty Man https://www.imdb.com/title/tt5867314/
Har inga större förväntningar, men kanske rent av sevärd 😁
Citera
2021-01-07, 20:24
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:

Fråga:"What Lies Beneath"

Mvh/ @JokerMannen
Tjena Jokern!

Jag håller med dig på alla tre punkter!
(Ursäkta att jag klippte lite i din post!)

Alla tre har jag sett flera gånger, verkligen min tekopp!

God fortsättning!
Citera
2021-01-07, 21:12
Medlem
Citat:

Väldigt bra sammanfattat av dig Jokermannen 😊

Senare i natt blir det att kika på The Empty Man https://www.imdb.com/title/tt5867314/
Har inga större förväntningar, men kanske rent av sevärd 😁

@JokerMannen tackar och bockar för din vänlighet ... trevligt att du tyckte att det var en bra sammanfattning ... tack

Efter det, att du nu under nattens småtimmar har sett färdigt skräckfilms-thrillern "Thé Empty Man" från året 2020 vill jag mer än gärna att du återkommer till skräckfilms-tråden och berättar om vad du tyckte om filmen som sådan ?

Jag har själv sett skräckfilms-thrillern "Thé Empty Man" från 2020, men jag tänker givet vis inte avslöja någonting för dig om filmen.

Det skall bli mycket intressant att senare framåt få läsa om vad du tyckte och ansåg om "Thé Empty Man" ... jag ser framemot detta ifrån dig 👍

Mvh / @JokerMannen
Citera
2021-01-07, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Tjena Jokern!

Jag håller med dig på alla tre punkter!
(Ursäkta att jag klippte lite i din post!)

Alla tre har jag sett flera gånger, verkligen min tekopp!

God fortsättning!

Tjena på sig själv @Dr.Kati

Mycket trevligt att ha fått återsett "Doctor Kati Von Spökensteiner" i skräckfilms-tråden
igen 👍

Ett tag trodde jag faktiskt att du höll på att fajtas med dina envetna sängkammarspöken och inte kunde komma loss 👻 👻 men nu förstår jag att du har fått god hjälp av "Ghostbusters" 👻🚫👻 och på så sätt fått spökfritt i ditt hem.

Skräckfilms-thrillern "The Mothman Prophecies" från 2002 är som du säger och tycker,
en riktigt bra film 👍

Den psykologiska skräckfilms-thrillern
"What Lies Beneath" från 2000, också den, precis som du säger och tycker, en mycket bra film 👍

Men min gode "Doctor Kati Von Spökensteiner" vi får inte glömma bort skräckfilmen
"Thé Others" från året 2001 med den enligt mig, totalt suveräna Nicole Kidman som "Grace Stewart" i huvudrollen, enligt mig, en makalöst spännande skräckfilm med många ruggigheter. Skriket som emanerar ur hennes mun i början av filmen när hon ligger i sin säng, är så obeskrivligt bra, att det är svårt att beskriva de känslor man upplever i den stunden med hjälp av ord.

Nu är det faktiskt väldigt många år sedan som jag såg "The Mothman Prophecies" från 2002 och lika så, "What Lies Beneath" från 2000 samt även "Thé Others" från 2001.

Jag har bestämt att inom den närmaste tiden skall jag återse alla dessa tre ( 3 ) skräckfilmerna, uppdelade på tre ( 3 ) dygn.

Det kommer att bli riktigt härligt att få återse dessa skräckfilmerna efter så många långa års tid och givet vis blir det hemmalagade och super-smattrade samt välsaltade popcorn i glas-skål 🌽🌽🌽 med kylskåps-kall Coca Cola i glasflaska, det är för mig standard när det skall bli skräckfilm på skärmen 👍

God fortsättning på det nya året 2021 @Dr.Kati och jag hoppas att du kommer att kunna få se några riktigt bra skräckfilmer under årets gång.

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2021-01-07 kl. 22:15.
Citera
2021-01-08, 11:23
Medlem
alwayslooks avatar
Citat:
@JokerMannen tackar och bockar för din vänlighet ... trevligt att du tyckte att det var en bra sammanfattning ... tack

Efter det, att du nu under nattens småtimmar har sett färdigt skräckfilms-thrillern "Thé Empty Man" från året 2020 vill jag mer än gärna att du återkommer till skräckfilms-tråden och berättar om vad du tyckte om filmen som sådan ?

Jag har själv sett skräckfilms-thrillern "Thé Empty Man" från 2020, men jag tänker givet vis inte avslöja någonting för dig om filmen.

Det skall bli mycket intressant att senare framåt få läsa om vad du tyckte och ansåg om "Thé Empty Man" ... jag ser framemot detta ifrån dig 👍

Mvh / @JokerMannen

Eh ja.. Vad ska man säga såhär efter att ha sett The Empty Man? 😗

Den var minst sagt speciell.. Den skenade hit och dit.. Den var seg i vissa delar,
den var intressant i vissa delar.. Jag vet inte riktigt var jag ska placera denna film.

Vad tyckte du själv Jokermannen?
Den var ju verkligen inte den sämsta jag sett om jag säger så.

Svårt att betygsätta den här filmen..
Citera
2021-01-08, 12:46
Medlem
Citat:
Eh ja.. Vad ska man säga såhär efter att ha sett The Empty Man? 😗

Den var minst sagt speciell.. Den skenade hit och dit.. Den var seg i vissa delar,
den var intressant i vissa delar.. Jag vet inte riktigt var jag ska placera denna film.

Vad tyckte du själv Jokermannen?
Den var ju verkligen inte den sämsta jag sett om jag säger så.

Svårt att betygsätta den här filmen..

Skräckfilmen "Thé Empty Man" från året 2020.

De fyra ( 4 ) vännerna Paul, Ruthie, Greg samt Fiona ger sig ut på en vandring på ett berg.

Den tidigare detektiven James Lasombra och hans fru Allison och deras son Henry, båda sedan en tid avlidna genom en bilolycka.

Hans vän [James Lasombra] som kallas för "Nora" ... dom finner ett meddelande skrivet med blod i ett badrum där det stod skrivet,

Citat: "Thé Empty Man made me do it"

Polisen startar upp en undersökning med en påbörjad utredning medans James Lasombra bestämmer sig för att själv och på egen hand undersöka fallet.

"Thé Empty Man" tar så småningom över, och James Lasombra blir besatt av denne.

Ja, vad skall man säga om denna skräckfilmen löd din tidigare fråga ... här följer mitt svar till dig på den frågan.

Jag följer med i ditt spår och dina tankegångar beträffande skräckfilmen "Thé Empty Man"

Skräckfilmen är som du tidigare framfört, en speciell film, filmen skenar i väg hit och dit samt att filmen verkligen är riktigt seg i vissa delar.

Mitt betyg till just denna filmen blev endast
två ( 2 ) stjärnor av fem ( 5 ) möjliga ☆☆ /

Det är bara att konstatera, att det finns ett fåtal riktigt bra skräckfilmer, men det finns betydligt fler dåliga skräckfilmer.

Någon gång under dagen skall jag skriva ett inlägg till dig i skräckfilms-tråden och tipsa samt rekommendera dig nio ( 9 ) stycken skräckfilmer varav åtta ( 8 ) stycken handlar om demoner och demoniska krafter, sedan får du läsa och se om du finner någon skräckfilm bland de nio ( 9 ) stycken som du tidigare inte har sett ?

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2021-01-08 kl. 12:51.
Citera
2021-01-08, 15:18
Medlem
alwayslooks avatar
Citat:
Skräckfilmen "Thé Empty Man" från året 2020.

De fyra ( 4 ) vännerna Paul, Ruthie, Greg samt Fiona ger sig ut på en vandring på ett berg.

Den tidigare detektiven James Lasombra och hans fru Allison och deras son Henry, båda sedan en tid avlidna genom en bilolycka.

Hans vän [James Lasombra] som kallas för "Nora" ... dom finner ett meddelande skrivet med blod i ett badrum där det stod skrivet,

Citat: "Thé Empty Man made me do it"

Polisen startar upp en undersökning med en påbörjad utredning medans James Lasombra bestämmer sig för att själv och på egen hand undersöka fallet.

"Thé Empty Man" tar så småningom över, och James Lasombra blir besatt av denne.

Ja, vad skall man säga om denna skräckfilmen löd din tidigare fråga ... här följer mitt svar till dig på den frågan.

Jag följer med i ditt spår och dina tankegångar beträffande skräckfilmen "Thé Empty Man"

Skräckfilmen är som du tidigare framfört, en speciell film, filmen skenar i väg hit och dit samt att filmen verkligen är riktigt seg i vissa delar.

Mitt betyg till just denna filmen blev endast
två ( 2 ) stjärnor av fem ( 5 ) möjliga ☆☆ /

Det är bara att konstatera, att det finns ett fåtal riktigt bra skräckfilmer, men det finns betydligt fler dåliga skräckfilmer.

Någon gång under dagen skall jag skriva ett inlägg till dig i skräckfilms-tråden och tipsa samt rekommendera dig nio ( 9 ) stycken skräckfilmer varav åtta ( 8 ) stycken handlar om demoner och demoniska krafter, sedan får du läsa och se om du finner någon skräckfilm bland de nio ( 9 ) stycken som du tidigare inte har sett ?

Mvh/ @JokerMannen

Bra sammanfattat ännu en gång, då är vi ense om The empty man och kan därmed avskriva den som under genomsnittet 😁

Ja återkom gärna med lite filmtips, mer än gärna demonfilmer som sagt, så ska jag gallra av vilka jag har sett och vilka som jag finner har potential 😊

Såg precis klart The Curse of Audrey Earnshaw https://m.imdb.com/title/tt7157146/

Tyckte filmen var rätt snygg faktiskt 😁

Kolla upp den om du har tid 😊👍
Citera
2021-01-08, 18:36
Medlem
Citat:
Bra sammanfattat ännu en gång, då är vi ense om The empty man och kan därmed avskriva den som under genomsnittet 😁

Ja återkom gärna med lite filmtips, mer än gärna demonfilmer som sagt, så ska jag gallra av vilka jag har sett och vilka som jag finner har potential 😊

Såg precis klart The Curse of Audrey Earnshaw https://m.imdb.com/title/tt7157146/

Tyckte filmen var rätt snygg faktiskt 😁

Kolla upp den om du har tid 😊👍

@JokerMannen tackar dig för din vänlighet beträffande en bra sammanfattning om skräckfilmen "Thé Empty Man" från året 2020.

Vi kanske skall döpa om skräckfilmen "Thé Empty Man" till "Thé Empty Movie"

Ja, vi är helt överens du och jag om att denna skräckfilmen ligger under genomsnittet och är avskriven för vidare diskussioner.

Filmen "The Curse of Audrey Earnshaw" från året 2020 är en skräck- och psykologisk drama-thriller och jag har den filmen på DVD, och jag har även sett den.

Filmen handlar om Witchcraft samt att Jessica Reynolds som "Audrey Earnshaw" i filmen är
väldigt bra 👍

Jag skall återkomma till dig med ett inläggs-svar och berätta för dig vad jag tyckte och ansåg om filmen "The Curse of Audrey Earnshaw"

Kommer så småningom under kvällen en uppställning av nio ( 9 ) stycken skräckfilmer varav av åtta ( 8 ) stycken handlar om demoner och demóniska
krafter 👍

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2021-01-08 kl. 18:38.
Citera
2021-01-08, 18:49
Medlem
alwayslooks avatar
Citat:
@JokerMannen tackar dig för din vänlighet beträffande en bra sammanfattning om skräckfilmen "Thé Empty Man" från året 2020.

Vi kanske skall döpa om skräckfilmen "Thé Empty Man" till "Thé Empty Movie"

Ja, vi är helt överens du och jag om att denna skräckfilmen ligger under genomsnittet och är avskriven för vidare diskussioner.

Filmen "The Curse of Audrey Earnshaw" från året 2020 är en skräck- och psykologisk drama-thriller och jag har den filmen på DVD, och jag har även sett den.

Filmen handlar om Witchcraft samt att Jessica Reynolds som "Audrey Earnshaw" i filmen är
väldigt bra 👍

Jag skall återkomma till dig med ett inläggs-svar och berätta för dig vad jag tyckte och ansåg om filmen "The Curse of Audrey Earnshaw"

Kommer så småningom under kvällen en uppställning av nio ( 9 ) stycken skräckfilmer varav av åtta ( 8 ) stycken handlar om demoner och demóniska
krafter 👍

Mvh/ @JokerMannen

Haha The empty movie I like it

Det låter kanon, återkom gärna med några demoniska filmer, looking forward
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här