Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Du tror inte att en polisfackschef har kontakter med poliser som faktiskt befunnit sig på plats och kunnat berätta hur det verkligen låg till? Betydligt mer än vad Bodström har, skulle jag tro, vars åsikter TV4 för övrigt presenterar som om de vore en "sanning" och utan att det finns någon på den "andra sidan" som kan bemöta påståendet. Det är det som är fel på media i Sverige, kravet på "saklighet" gäller bara åt ett håll verkar det som!
Du tror inte att Catanzara bör ses som oerhört partisk? Han är en enorm Trumpsupporter, i dessa lägen bör man inte lita på vad en sådan person säger. Fast jag kan ha fel, när det är en BLM-protest så kanske du är typen som går direkt till källan, arrangörerna, för att ta reda på vad som egentligen hände när högermedia målar ut dem som rioters? För enligt din logik så bör ju de som var på plats kunna berätta hur det verkligen låg till?
Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Köper det. Har dock aldrig sett samma fenomen i diskussioner om bl.a. invandringen under mina 16, 18 år här.
Nej, och av just den anledningen bör du kanske inte köpa att vi är ett stort gäng betalda Trumphatare. Vem fan tror du betalar oss, om du köper hans argument? Hur tror du att vi söker till ett sådant jobb och hur tror du att betalningen sker?