Citat:
Trots allt, det är jävligt bra gjort! Jag är imponerad mitt i all bedrövelse.Du kommer inte få ett svar, meningen: "Det finns inga som helst bevis" är inte ett påstående utan ett mantra. Det används både här på Flashback och på alla andra social-mediaplattformar, internationella nyhetskanaler och tidningar. Den går efter den kända devisen (Om en lögn upprepas tillräckligt många gånger blir den en sanning). Det är en manipulationsteknik.
Sverige har aldrig varit tryggare!
Diversity is our strength!
Sverige har aldrig varit tryggare!
Diversity is our strength!
Här har det globalistiska storkapitalet med Soros i spetsen fått vänstern att gladeligen dansa efter deras pipa. Grymt bra gjort, men till elände för oss som jobbar.
Om man ska lyckas här i livet så måste karisma, logik, klarsynthet, tålamod och fokusering sättas främst.
Mp-Vänstermuppar går enbart på känslor och billiga lösningar, vilket man tydligt kan se vad det gäller Donald Trump.
Trump har gjort väldigt mycket bra saker under dessa fyra år, men vänstern bara spyr på han!
Ååååh vad ful han är, ååååhh vad rutten han är, pajas, nolla, ja ni fattar.
Killen har omförhandlat nafta till förmån för amerikansk arbetarklass, jobben kommer tillbaka.
Han har tagit Kineserna i örat och infört tull emot kinesiska varor, vilket räddar amerikanska jobb.
Trump har skapat avspänning med Nord-Korea samt ett flertal arab-länder.
Om det är någon som gjort sig förtjänt av Nobels Fredspris så är det Donald Trump.
Obama fick det, enbart för att han var n***r. Killen drog igång sju krig! D.T. noll krig.
Hur det har gått med muren emot Mexico är jag osäker på, men han har stoppat mycket av lönedumpning inom vissa sektorer.
Donald Trump har verkligen stått upp för den amerikanska arbetarklassen, vilket vänstern borde hylla, men det gör dom inte, därför att dom saknar all förmåga till logiskt tänkande.
Mitt land, Sverige är på väg att slitas i stycken på grund av alla mp-vänstermuppars infiltration av samhällskroppen.
1970 fick man en chf för en sek, nu får du betala tio sek för en chf.
Vad bevisar det, jo att sossarna alltid har tagit dom lätta vägarna ut ur kriser.
Moderaterna har, är och kommer förmodligen alltid vara ett vidrigt skitparti, vilket jag
aldrig kommer att rösta på, men Gösta Boman hade faanimej rätt.
Jag vet inte hur ni som läser detta tänker, men ska det behöva gå så långt att vi måste
betala 100 SEK för en CHF innan någonting händer. Vi får göra som Kambodja, den inofficiella valutan blir USD. SEK lär bli en skräpvaluta som ingen vill ha.
Vad kommer det sig? Jo, det handlar om omvärldens förtroende för Sverige som helhet.
När jag var tio år, vilket var 1969 var min veckopeng 2 kronor. Var ligger en tioårings veckopeng på numera? En tusenlapp, kanske, nja, femhundra kanske.
En sak är jag faanimej säker på, och det är att en unges veckopeng i Schweitz landar på 3-4 CHF, kanske fem.
Min text blev rätt lång, ni får plåga er igenom den, vänligen.

Bagdad-Bob framstår ju som tidernas störste sanningssägare i jämförelse!