2021-01-08, 10:26
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Fel. I alla vänsterblivnas ögon handlar det om VEM som begår handlingen, inte vad som görs.
BLM och AFA mfl kan bete sig hur som helst, det är helt ok eftersom de kommer från "rätt" politiskt håll. Då är mord, misshandel, våldtäkt, rån osv befogat och ett resultat av ett påhittat "förtryck".

Det får väl stå för dem. Vilka de nu är.

Personligen anser jag att ALLT våld utanför hockeyrinken förutom direkt självförsvar ska fördömas. Det spelar såklart ingen roll vilka politiska åsikter du har.
Citera
2021-01-08, 10:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Du är en kretin som är van och trygg i att skedmatas med Wolodarskis journalistiska bajs.

Nej, det är det inte, det länkas till verifierade källor men det är klart att det är svårt för ett nigger-iq som ditt att avläsa det.

174,384 ballots counted by AVCBs do not link back to a voter registration number

https://www.msn.com/en-us/news/politics/pennsylvania-republicans-find-alarming-discrepancy-twice-the-margin-of-biden-s-victory/ar-BB1ckmZm

https://www.judicialwatch.org/press-releases/ga-non-residential/

etc etc

Det första inlägget jag klickade på var ingen information utom denna länk: https://www.youtube.com/watch?t=360&v=UgeqGmvQXKs&feature=youtu.be

Känns ju som superbra bevis...

Och vi kan ju titta på dina länkar - den sista handlar om felaktiga röster i Georgia, något som har bemötts i en presskonferens av Georgias valmyndighet och dessutom har Trumps advokater redan lagt ned det åtalet helt. De hade inget att visa upp i rätten och drog tillbaks alla anklagelser med ett kackigt officiellt uttalande om att de hade nått "förlikning" , något de ansvariga i Georgia direkt gick ut och förnekade, förresten kan man ju undra vad fan en sådan förlikning skulle gå ut på - skulle Trump få 50,000 friröster i nästa val eller ännu lite cash på privatkontot kanske ??
Idioter är vad de är.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2021-01-08 kl. 10:34.
Citera
2021-01-08, 10:29
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Nu vet vi väldigt lite om vilken politik Biden kommer att föra..

Det återstår att se!
Jag håller med...ingen vet ju ännu.

Om jag får spekulera lite så kommer det att återgå till den sakta lunken innan Trump. Vad jag menar är att Trump rörde om inte så lite i grytan för att han egentligen inte var den typiska politikern med avsaknad av "hur man för sig" som politiker och förhandlar, kompromissa och uppträder som en diplomat.

Joe Biden är ju en politiker från början och kommer liksom presidenterna innan Trump att uppträda "korrekt", smila in sig hos vissa och säger sig vara lyhörd. Sedan kan han - liksom så många andra presidenter - gå till sin kammare och göra helt andra saker...
Citera
2021-01-08, 10:31
Medlem
Tampiss avatar
Sveriges Muslimer ställer upp i valet år 2022. De får endast 2% av rösterna.

"Valfusk!" skriker deras ledare. "Det har skett valfusk! Tusentals av våra röster har strimlats! Röstkort har bytts ut! Vi har blivit lurade! De stal våra röster!"

Tusentals muslimer samlas utanför Rosenbad. De tar sig förbi barikkader, klättrar över murar och tar över byggnaden. Sveriges politiker får dra på sig gasmasker och fly till säkrade utrymme.

Den svenska flaggan fälls och byts ut mot en flagga med namnet "Mohammed" på.

Bilder kablas ut i sociala medier på muslimska män som sitter på statsministerns kontor med fötterna på bordet.

Flashbackarna rider ut i försvar.

"Det är en fredlig demonstration. De gör ingenting fel. De är missnöjda och anser att systemet är korrupt. De gick in i Rosenbad lugnt och sansat. Det är deras rätt att protestera!"

En beväpnad tjänsteman på Rosenbad skjuter ihjäl en av muslimerna när den försöker tränga sig förbi ytterligare en barrikad. Flashback går i taket.

"Det var en fredlig människa! Hur kan de mörda en fredlig demonstrant på det viset?! Tjänstemannen bör gripas och åtalas!"

Helt underbart.
Citera
2021-01-08, 10:33
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det första inlägget jag klickade på var ingen information utom denna länk: https://www.youtube.com/watch?t=360&v=UgeqGmvQXKs&feature=youtu.be

Känns ju som superbra bevis...

Det ante mig. Bara länkar till Wikipedia som fattas nu

Tack för att du kollade och bekräftade mina misstankar.

Kram från "en kretin som är van och trygg i att skedmatas med Wolodarskis journalistiska bajs med ett nigger-iq"
Citera
2021-01-08, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elashback
Du är en kretin som är van och trygg i att skedmatas med Wolodarskis journalistiska bajs.

Nej, det är det inte, det länkas till verifierade källor men det är klart att det är svårt för ett nigger-iq som ditt att avläsa det.

174,384 ballots counted by AVCBs do not link back to a voter registration number

https://www.msn.com/en-us/news/politics/pennsylvania-republicans-find-alarming-discrepancy-twice-the-margin-of-biden-s-victory/ar-BB1ckmZm

https://www.judicialwatch.org/press-releases/ga-non-residential/

etc etc

Jag tittade snabbt igenom den första av länkarna, kunde inte hitta att det ens påstods att något fusk begåtts. Rätt talande. Det är ändå det dokument som lämnats in när valfusket skulle bevisas..

Om det är det bästa du har verkar Wolodarski vara en betydligt bättre källa än vad du läser..
Citera
2021-01-08, 10:35
Medlem
Man-At-Armss avatar
Citat:
Jag är inte Trumpsupporter. Trump är ett dåligt val men ett enormt bättre val än den globalistiska Biden. Trump var ett bra val för världen eftersom han inte startade krig. Trumps akilleshäl är inte med i etablissemanget, vilket har varit uppenbart de senaste fyra åren, media har spytt galla över allt han gjort. Samma media som struntat i all fred Trump skapat kommer hylla Biden när han drar igång nya krig i mellanöstern.

Så, Trump är ett dåligt val som kommer gå till historien som "Mannen som räddade USA", en ny Lincoln?

Citat:
Trump kommer gå till historien som "Mannen som räddade USA", en ny Lincoln.
Citera
2021-01-08, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis

"Valfusk!" skriker deras ledare. "Det har skett valfusk! Tusentals av våra röster har strimlats! Röstkort har bytts ut! Vi har blivit lurade! De stal våra röster!"

Tusentals muslimer samlas utanför Rosenbad. De tar sig förbi barikkader, klättrar över murar och tar över byggnaden. Sveriges politiker får dra på sig gasmasker och fly till säkrade utrymme.

Bilder kablas ut i sociala medier på muslimska män som sitter på statsministerns kontor med fötterna på bordet.

"Det är en fredlig demonstration. De gör ingenting fel. De är missnöjda och anser att systemet är korrupt. De gick in i Rosenbad lugnt och sansat. Det är deras rätt att protestera!"

En beväpnad tjänsteman på Rosenbad skjuter ihjäl en av muslimerna när den försöker tränga sig förbi ytterligare en barrikad. Flashback går i taket.

"Det var en fredlig människa! Hur kan de mörda en fredlig demonstrant på det viset?! Tjänstemannen bör gripas och åtalas!"

Helt underbart.

Om muslimerna får 5% men 2% ändras till något annat parti så förstår ja om de blir förbannade. Då kan de gärna få attackera Rosenbad och regeringskansliet för mig.
Citera
2021-01-08, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Är du helt slut?
BLM mm exemplen påvisar likasom att bara en person sköts påvisar bortom allt tvivel att det fanns ingen panik och ingen rimlig orsak till den summariska avrättningen din samvetslösa empatistörda hyena
Fan gör du dig till för kräks

Inget du säger har relevans, stövelslickare.
Ärligt talat varför är du upphetsad?
Jag konstaterar situationen som den var inget annat.
Att storma en federal byggnad och sedan försöka bryta sig i ett rum där flera vakter med skjutvapen står och siktar emot dig är korkat.
Är väl klart det är synd om kvinnan och hennes familj men agerandet från hennes sida var fortfarande dumt.
Att inte fler sköts under BLM protesterna är ju för att polisen var så jävla rädda för att göra sitt jobb..
Med följd att svarta som försökte skydda butiker mm dödades i brist på back up från samhället.
Jag tror du som många i tråden har valt en sida där ni gör allt för att försvara skit som den sidan gör men tvärtom för sidan ni är emot.
Du klarar uppenbarligen inte av att ställa dig objektiv utan att känslorna ska välla över.
Citera
2021-01-08, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Att Trumps extremister och Antifa skulle göra gemensam sak och tillsammans storma regeringbyggnaden låter ju tyvärr lika konspiratoriskt som det valfusk Trump försökte köra med tidigare.
Och att Trump nu säger att hans fans gick för långt när dom attackerade kammaren gör alla andra dimridåer och usla bortförklaringar ganska orimliga, precis om påståendet om massivt valfusk när det var på ropet.

Nu verkar dessutom Trump sakta men säkert kasta sina "fans" under bussen i ett försök att politiskt och rättsligt klara sig ur situationen. Patetisk ynkrygg man den där Donald.
Tyvärr (för dig) så har du fel, för den vänsterextremist som tidigare pekats ut har nu intervjuvats av Aftonbladet, där han mycket riktigt bekräftar att han är just en sådan som stödjer våldyttringar och även deltagit i dessa själv vid BLM-upplopp. Lite Orwelliskt blir det när Aftonbladet tar dennes vänsterextremists närvaro som en intäkt för att det INTE funnits vänsterextremister på plats under händelsen! Bagdad-Bob framstår ju som tidernas störste sanningssägare i jämförelse!

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qAJrgO/han-filmade-dodsskjutningen-i-kongressen
Citera
2021-01-08, 10:41
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man-At-Arms
Så, Trump är ett dåligt val som kommer gå till historien som "Mannen som räddade USA", en ny Lincoln?

Hehe, hur många presidenter har blivit avsatta under sin enda period? Sällar donald sig till en diger skara eller blir han ett unikum? Att inte lyckas med en andra "term" är betyg illa nog, hur svårt kan det vara i det gravt intellektuellt handikappade USA. Det går knappt att misslyckas med att sitta kvar. Skojigt att läsa och se stollen vifta och fäkta.
Citera
2021-01-08, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis

Helt underbart.

Deras partiledare strå utanför och säger ”jag går med er” går hem och tittar på tv i tjänstebostaden. Ber sin sina barn med 3 olika fruar, som jobbar åt honom ringa och sätta press på andra undersåtar. Prata med sin advokat. Gå ut på sociala medier och säga ”vad lite försiktigare men jag van valet och det är stulet från mig. Jag älskar er”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in