Citat:
Ursprungligen postat av
aloc
Om de viktar enligt ovan kommer röstlängden diffa, om det inte är exakt 50/50. Hur fixade dom det?
Det är kanske sådant som en fullständig audit skulle hitta. Man har räknat om rösterna i några distrikt/stater men man har inte gjort en audit och sett tex att kuvert med namnteckningar finns på de som röstat. I någon stat fick man granska 100 och hittade 3 stycken falska vill jag minnas, dvs 3%. Vet inte hur det gick med det om man fick lov att göra på ett större underlag.
I Georgia eller Wisconsin skulle man separera poströster med vanliga röster enligt ett domslut, men det struntade man i. Allt detta har ju gåtts igenom grundligt i tråden sedan tidigare så det behöver vi inte älta igen. Vi får se hur det hela slutar. Jag hade ett svagt ögonblick när jag accepterade att Trump gett upp, men efter gårdagens länkar känner jag tillförsikt igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Auric
Tror att du resonerar lite fel här.
Grejen är väl den att Biden nog inte är jättepopulär i sig, men Trump är så kraftigt impopulär hos många människor att de gick och röstade på den kandidat som inte var Trump bara för att bli av med Trump. Och det råkade nu vara Biden. USA är splittrat och blivit det än mer de senaste åren och nu ville majoriteten ha bort Trump. Och då fanns bara Biden att välja på.
Alla i USA fick det bättre under Trump. Lägre skatt, mindre arbetslöshet osv osv. Han må vara okonventionell och till viss del vara vulgär, men det är främst globalisterna, etablissemanget, skrikvänstern och MSM som hatar honom. MSM har sedan han tillkännagav sin kandidatur enbart skrivit negativt om honom så intellekt svaga människor har köpt den beskrivningen. Att en sittande president ökar med nästan 15 miljoner röster talar för att han INTE är impopulär. Har det ens någonsin hänt tidigare?