Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Och de kommer åka dit -
and it's
really gonna
hurt.
Många många barn kommer att placeras i fosterhem medan deras föräldrar sitter i fängelse för att ha "försökt säkra sina barns framtid".
If I weren't a pedophile with interests in getting Free Access to these parentless kids, I'd be really SAD right now for the future their parents have chosen for them with Trumps Blessing.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
FBI har redan arresterat ett 90-tal, har närmare 40 de ska plocka in och har fått 4000 tips från allmänheten om vilka som stormade.
Och det är digra straff som väntar - tack vare Trumps lag för att stoppa BLM och skydda federal egendom (som statyer) kan de nu dömas till 10 års fängelse!
Hade dessa dårar bara vägt dagens självbekräftelsebehov Online emot risken att statsapparaten får tillgång till ens uppgifter, så hade situationen varit annorlunda.
Som "terrorist" och "övervakningsfoliehatt (Facebook vet inte ens i vilken stad jag bor, och Google Ads har fortfarande trubbel med att veta vad jag egentligen gillar)", så är jag genuint
besviken över MAGA's beteende det senaste dygnet.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Trump ville stoppa vänsterextremister men nu blir det hans trogna högerextremister som får skaka galler för det!!
Vilken jävla ödets ironi! 😄
Jag har i 4 års tid försökt förklara för dem att deras Frälsares förslag förr eller senare kommer att komma tillbaks och bita dem i röven. I Guess This is It.
Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Trump rioters face TEN YEAR sentences because of Trump's Monuments Act targeting BLM: DC attorney says Trump could also face charges for inciting trouble
https://www.google.se/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-9123277/amp/Capitol-hill-arrests-victims-wanted-suspects.html
Deras Frälsare blir deras undergång.
"Havens Gate" all over again.
Dumma
Jävla
Sekterister!
Trump bör fly utomlands med familj och allt, för när hans följare kommer ut, så kommer de att vilja äta blodpudding.