2021-01-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Ge honom Medal of Honor. Det förtjänar han. Inkräktare och terrorister ska skjutas.
"Defund the police" gäller alltså inte längre?

Var väl det jag visste att man bara hittade på det för att jaga upp folk till att ställa till med upplopp och raskravaller så att farbror Alzheimer sedan skulle kunna presenteras som den snälle räddaren i nöden som skall besegra den Onde Orangea och lösa alla ras-, köns- och miljöfrågor åt mänskligheten, halleluja.
Citera
2021-01-07, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Varför grep inte polisen/fbi dessa på bar gärning?

Kan det vara så att polisen hade en 'deal' med upprorsmakaren att inte ingripa...
Citera
2021-01-07, 20:15
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker

Var väl det jag visste att man bara hittade på det för att jaga upp folk till att ställa till med upplopp och raskravaller så att farbror Alzheimer sedan skulle kunna presenteras som den snälle räddaren i nöden som skall besegra den Onde Orangea och lösa alla ras-, köns- och miljöfrågor åt mänskligheten, halleluja.
Biden kapitaliserar duktigt på det som händer. Guldläge för honom att försöka framställa sig som en godhjärtad farbror som ska läka det inflammerade jättesåret mitt i pallet på USA.
Citera
2021-01-07, 20:18
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker

Jävla tjat från er extremister , det fanns några av er på den andra kanten som gapade om Defund , ta diskussionen med era gelikar!!
lämna oss 99% normala utanför!
Citera
2021-01-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nja, gummikulor hade jag inte brytt mig om. Men sådant använder man ju bara mot vänstern. Riktiga kulor körs mot högern.

Du får prova igen...
Haha. Den var bra! Vi försvarar Vice Presidenten och hela landets beslutande organ med gummikulor. Är du på riktigt? Är ju ganska stor skillnad på kravallpolis och den polis och vakter som skyddar landets högsta politiker. Det borde du väl förstå?
Citera
2021-01-07, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyD2
Google är ingen källa, det är en sökmotor. Så länge du inte kan hänvisa till en legitim källa så har du inget som kan backa upp dina påståenden och därmed bara tomma argument.

”Så länge du inte kan.. bla bla”

Informationen finns om du inte bara ser på allt med ett öga.

Ta en öl förfan och sluta tyck synd om dig själv.
Citera
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Tja, en trillade ner från en ställning och föll tio meter. Övriga två vet jag inte ännu.

Nu har vi fått namnen på de 3 döda terroristerna i gårdagens kuppförsök:
34 y/o Rosanne Boyland of Kennesaw, GA; 55 y/o Kevin Greeson of Athens, AL; and 50 y/o Benjamin Phillips of Ringtown, PA all suffered medical emergencies.

https://twitter.com/DCPoliceDept/status/1347255286650855426?s=20
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Många verkar inte fatta att Biden fick mycket röster för folk ville få bort Trump, inte för Biden var så fantastiskt bra, han är en senil gubbe som snart behöver blöjor, liksom Trump.
Jag skulle lagt min röst på Trump, bara för han står upp mot media och vänsterpacket.
Jag är den första att erkänna att Trump är galen, men det handlar inte om Trump vs Biden, utan vad dom står för.
As far I’m concerned they are both idiots.

Jag kommer rösta på SD lr AFS av samma anledning, inte för dom är så fantastiskt bra, utan för att jag hatar allt som dom andra står för, Capiche 🤷🏻‍♂️🇸🇪✌️✊👍🇸🇪

Wow, vilken analys. Det är ju exakt vad alla säger. Biden har väl tillochmed själv sagt att han förstår att folk röstar bort Trump och inte in honom.
Ok, kul att höra vad du ska rösta på? Vem bryr sig.

Även om polisvåld såklart är hemskt så var det ju rätt kul att se klippen när demonstranterna fick spö av polisen. Lite som tjurfäktning, där man hejjar på tjuren.

Helt jävla orimligt och pinsamt att rednecksen lyckades ta sig så långt dock. Tur de blev stoppade till slut, 4timmar för sent dock.
Citera
2021-01-07, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Skönt att dåren snart blir avsatt.

Vem ska nu alla journalister skylla allt på?
Citera
2021-01-07, 20:22
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobba_74
Haha. Den var bra! Vi försvarar Vice Presidenten och hela landets beslutande organ med gummikulor. Är du på riktigt? Är ju ganska stor skillnad på kravallpolis och den polis och vakter som skyddar landets högsta politiker. Det borde du väl förstå?

Alltid någon sorglig ursäkt. När BLM och Antifa trängde sig in i offentliga byggnader så var det inga riktiga kulor som avlossades.

Allt för att relativisera...
Citera
2021-01-07, 20:23
Medlem
Kämpendahls avatar
Tror ni att Trump blir avsatt enligt det 25:e tillägget? Det vore väl den yttersta förnedringen. Såväl demokrater som republikaner måste vara med på det, men nu överger många republikaner Trump. En avsättning med hjälp av det 25:e tillägget är ett tecken på att Trump inte längre är förmögen att klara av sitt jobb.
Citera
2021-01-07, 20:23
Medlem
DaddyD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
”Så länge du inte kan.. bla bla”

Informationen finns om du inte bara ser på allt med ett öga.

Ta en öl förfan och sluta tyck synd om dig själv.
Varför skulle jag tycka synd om mig själv för att du inte vet hur man källhänvisar? Kommer du med vilda påståenden så får du fan backa upp dina påståenden bättre än att säga Google.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in