Citat:
Ursprungligen postat av
Rugg
Jag tycker inte det är att ta i, jag tycker det är en perfekt beskrivning av vad som sker. Angreppen kommer eskalera hela tiden tills/om de ansvariga stoppas.
Som du säger så förvägrar man redan en sittande president att kommunicera med befolkningen, bara det är en allvarlig indikation på vilka planer dessa bolsjeviker har.
Tyvärr tror jag inte det finns ingenting som kan ändra den här kursen, även om vi leker med tanken att Trump skulle sitta kvar fyra år till så är dem allra flesta som sitter i senaten och i representanthuset inte lojala med väljarna som har röstat fram dem till dem positioner dem sitter på.
Varför man inte gjorde något under dem fyra åren Trump satt mot den ökade censuren av Demokratiska tech-företag beror på att många Republikaner inte såg det som ett problem, dem har helt enkelt andra agendor.
Båda partier är ruttna, förhoppningsvis kan Trump skapa ett utbrytarparti med lojala och lyckas sänka GOP och vinna mot Demokraterna 2024, dock är han alldeles för gammal för att det skulle bli ett realistiskt scenario då hans enda chans är att vinna 2024 och att kunna ta alla GOP väljare fram till dess är orealistiskt.