Citat:
Ursprungligen postat av
kato85
Ja du skulle nog grina om Thailändarna förbjuder europeer resa in till landet bara för att vissa gubbar knullar småbarn därborta.
Nej tack att du verkar ha pedofilböjelser kan du inte lasta mig för

jag har aldrig varit i Thailand och planerar inte att åka dit heller... så för mig får de mer en gärna förbjuda europeer att resa in i landet... har inget emot thailändare heller... de ställer inte till med bråk och jävulskap.
Citat:
Var vänlig och säg då vad Trumps besök med Kim Jong Un har gett för positiva saker till USA och världssamfundet?
Bara bortkastad tid, Trump tror han är en storspelare men det enda han blir är bortspelad och ljugen rakt upp i ansiktet.
Men det spelar ingen roll för Trump att hans möten inte leder till något avtal, det viktiga är att han ses med diktatorerna, likt en kåt groupie som gör allt för att få en selfie med sina idoler.
Det har minskat på spänningarna mellan länderna men det är ju klart för en uppenbar krigshök som du verkar vara något absolut dåligt... då du nog blir lite våt av tanken på miljoner människor lidande.
Citat:
Varje dödad islamist av kurderna är ju en islamist mindre som kan komma tillbaka till Sverige eller ta ett flygplan till USA.
eller så släpper man bara inte in dem i landet måste ju vara väldans mycket lättare...
Citat:
Men visst, bara dra tillbaka alla trupper och isolera USA:s förbindelser med alla andra länder, så får vi se vilken position USA har på världskartan om ett par års tid nu när Kina och Ryssland gör allt för att sprida sina relationer.
Det gäller att tänka ett par steg till när man tar ett politiskt beslut.
förhoppningsvis är den skurkstaten förpassad till historiens soptipp och landets samtliga ledare ställs inför rätta likt Nürnbergrättegångarna och hängs för brott mot mänskligheten.
Citat:
Ghadaffi har aldrig varit allierat med USA, var fick du det ifrån? Vet inte om du pluggade historia men du kanske minns Lockerbie 1988 och Reagans flygattack mot palatset i Benghazi 1986?
Saddam var ingen ängel men ja, det var fel att angripa honom. Men det gjordes av en annan inkompetent republikan.
Måhända att jag kan ha haft fel där om Ghadaffi men han plockade de bort pga att han ville sluta använda dollarn som valuta...
en annan inkompetetn republikan som hade stöd av Biden och massa andra demokrater mao samma jävla träsk som nu klamrar sig fast... men absolut det var Bög Busken som plockade bort Saddam helt rätt.