2021-01-07, 18:02
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Vilka är mest tragiska och skrattretande: psykopaten Trump, hans förvirrade lilla terrorarmé eller högerklantarslena i denna tråd som försvarar freakshowen med näbbar och klor..

Ja, det är ju ganska underhållande att se dom omväxlande skylla på "false flags" och i nästa andetag anse att dom ju bara protesterade "valfusk"
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
JUST NU! FILM NÄR VÅLDSAMMA TRUMP SUPPORTRAR SKANDERAR "WE ARE WHITE AND PROUD!"

https://twitter.com/DanScavino/status/1346882118153023489?s=20

Ser ut att vara en ganska så stor samling om bilderna är äkta, kanske den vi skulle ha sett om media hade valt att vända på kamerorna i sammanband med hans tal?

Din hörsel måste vara bättre än min för jag hör inte vad de skriker.
Citera
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Kanske. Hon kan också ha varig hög på något, eller bara ryckts med i ruset eller euforian av vad hon såg som en fredlig revolution. Svårt att säga säkert.

Det hon i alla fall åstadkom var att göra synligt för världen att när USA:s högsta politiker börjar bli hotade med fysisk närhet, då drar sig inte deras säkerhetsstyrkor för att skjuta.

Många finner det inte förvånande, men trots det är det som visas på filmklippen inga bra optics för USA

USA har inte haft bra optics på 4 år...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Det är du rätt man att avgöra? Återkom när han blir åtalad för mord.

Han kan ha agerat felaktigt fast han inte blir åtalad för mord.
Citera
2021-01-07, 18:03
Medlem
puterealbas avatar
Kommer inte att bli roligt att vara jude i USA om några år
Citera
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Ja, för det är ju inte Trump själv som har haft makten i 4 år nu, som kunde göra allt för att förhindra valfusk.
Nej, det är Judarnas fel!

Va fan babblar du om? Jag pratar om krafterni världordningen och judarna/israel är med ovh styr denna genom usa.
Beträffande valfusk så var Trumph ute långt innan valet och pratade om valfusk. Hade tydligen starka indikationer på att det skulle förekomma.
Citera
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilla74
Ja håller med. Biden vinner tveksamt, och i amerikanska ögon av väldigt många genom fusk. Han får ta emot en strålande ekonomi i alla fall före pandemien. Han ska lotsa in den första kvinnan till mkten på sikt, dessutom svart. Han kan nog glömma att kunna ena landet i någon form. Omvärlden kommer att nagelföra utvecklingen, minsta felsteg och han kommer få höra det. Han måste göra både BLM, Antifa nöjda samt helst starta konflikt någonstans i världen för att blidka Kineser och Ryssar för att inte glömma Judarna.
Tveksamma kinesiska förbindelser plus diverse skit hans son håller på med. Allt detta skall bort från bordet innan VicePresidenten kan ta över och styra landet enligt plan i 8+ år.
Känns som det är bäddat för att gå åt helvete för globalisterna här. Europa har nog inte sett det sista av gula västar heller tror jag. Det kan vara de mest oroliga tider sedan WW2 vi kommer se nu de närmsta 5-10 år framåt.

Globalisterna klarar sig nog. Deras kort är Harris, inte Biden, men du har rätt i att Biden får det nog tufft. Tveksamt om han sitter hela perioden. Gubben är ju dessutom redan mer eller mindre senil.
Citera
2021-01-07, 18:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Att man grips är dock inte detsamma som att man faktiskt åtalas. Precis som här så brukar polisen gripa personer bara för att släppa dem sedan när bevisen inte visat sig hålla, eller då man ibland även knipit fel person.

Vart vill du komma? Att det är smart att ta sig in olagligt på kontor och sen lägga ut erkännande och bilder på nätet?
Citera
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Någonstans inom mig vill jag ändå att Biden vinner så att hela väst blir ordentligt rövknullat, lite nya krig i M.Ö och Asien, flytta några mer miljoner jobb till Kina osv, några skattehöjningar för att klara av "Klimathotet" m.m

Sen börjar folk undra vad för jävla idioter Biden har i sin administration och så ser de, jude efter jude efter jude

Men nu är jag inte en kuksugare som du så Trump i 4 år till blir perfekt
Du måste nog ta ett snack med din läkare om din medicinering. Den måste vara på tok för hög, eller alldeles för låg
Citera
Medlem
PulladSorks avatar
Vad är ni för galningar som tror att allting är en false flag? Ni tror alltså att valet blev stulet och när ni ser bestulna, maktlösa och förbannade människor överreagera mot denna stöld, tror ni att det måste vara meningsmotståndare?
Citera
2021-01-07, 18:05
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Polisen behöver hjälp att identifiera dessa:

https://mpdc.dc.gov/sites/default/files/dc/sites/mpdc/publication/attachments/POIs%20of%20Interest_1.7.21.pdf
Q shamanen bär de ju kunna plocka in på 5 min, han är ju känd
Citera
2021-01-07, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Det är nog bara du och 5 personer till på flashback som fortfarande tror på detta nonsens. Inse att när inte ens din rövslickande vän Mitch McConnell kan stå för Trumps skitsnack längre, då bör man nog försöka dra ut sin tunga ur Trumps röv, oavsett hur långt man har stoppat in den. https://www.youtube.com/watch?v=6PdjAuzszSc
"Traitor-Mitch" bryr sig bara om att vara knähund till "Nancy-Bitch". Att du ens tar upp honom som argument. Finns väl ingen som tar honom på allvar längre. Han och Ulf Kristersson är ju själva nidbilden av vad en "Cuckservative" är!Han lär knappst bli omvald igen efter detta. "Traitor-Mitch" tillhör gårdagens korrupta etablissemangspolitiker. Framtiden tillhör modiga stjärnor som Josh Hawley, Tommy Tuberville, Ted Cruz, Mo Brookes ochflera andra sköna snubbar som har ryggrad att stå upp för sina ideal, till skillnad från korrupta as som Mitch, Mitt och andra tänkbara förrädrare (vars förnamn tydligen ofta börjar med "Mit...")!
Senast redigerad av scrollock 2021-01-07 kl. 18:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in