2021-01-07, 16:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Vore förkastligt av svenska media att backa diktatorer. Varken SVT eller TV4 backar Putin eller Erdogan för den delen, varför skulle de göra det med det förvuxna mansbarnet?
Haha, gå tillbaka till TV tittandet nu..
Citera
2021-01-07, 16:27
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Så länge som du inte hånar Jesus eller bedriver hor med kommunism eller islam så finns det förlåtelse.
Så Trump kommer finnas med mig efter döden också?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det finns ingen koppling till det. Trump har ingenting med Washington DCs police department.

Det fanns inga poliser som kunde stoppa detta. Washington DC är Demokrtiskt och de hade inte förberett sig för detta.

Driver du? Capitol police har ingenting med demokraterna att göra, de är federala. Sluta ljuga.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Till skillnad mot dej "tror" eller "tycker" jag ingenting..

Skönt icke-svar. Vill du vidareutveckla? Annars framstår det dessvärre som att du inte "vet" eller "fattar" någonting heller.
Senast redigerad av Kallsortering 2021-01-07 kl. 16:29.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Haha..precis som jag skrev! Du måste bannemej sugit i dej varenda sekund SVT o TV4 rapporterat från USA. haha..
PS: Jag kan lova dej att du kommer få en rejäl dos antiTrump om du tittar ikväll!!

Jag avskyr vänstermedia så det tänker jag inte titta på. Men jag har väl förfan egna ögon att titta med. Jag ser en maktgalen psykotisk man som inte beter sig friskt.

Jag såg mig själv som republikan 2016 men Trump har verkligen gjort allt för att ändra den bilden. Han har tyvärr skämt ut republikanerna för all framtid.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Men han är ingen ex-president ännu. Formellt är han president i ytterligare några dagar. Och hade det funnits någon gnutta sanning i att Trump hade kastat stenar mot en förskola så hade förmodligen funnits en välgrundad förklaring till stenkastningen. Barn, även småbarn kan provocera och ropa kränkande tillmälen. Något som Trump inte ska behöva ta.

jag låter det här citatet hänga ett litet tag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Javisst men jag har extremt svårt att tro att ens en journalist utan tillstånd får gå in på Nancy Pelosis privata rum, filma hennes email och lägga ut det på nätet.
Hur vet du att det inte var den här herrn som gjorde det då?

https://i.dailymail.co.uk/1s/2021/01/07/03/37689800-9120779-A_supporter_of_US_President_Donald_J_Trump_sits_on _the_desk_of_U-a-85_1609990845761 .jpg

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9120779/PICTURED-Trump-supporter-Air-Force-vet-shot-killed-storming-Capitol.html
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Valfusket är bara valfusket om man är psykotisk. Trumps egenutnämnda konservativa domare i högsta domstolen har t.om. fastslagit dig. Valfusket finns bara i din hjärna.
Ingen har fastslagit detta. Man tog aldrig upp fallet. Däremot undersökte man fantasier om "ryssar" i flera år efter anklagelser om fusk i förra valet.
Citera
2021-01-07, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Om du tycker Trump är en diktator så förstår du inte ordet.

Driver du? Han försöker bokstavligen motsätta sig ett folkligt majoritetsbeslut. Antingen behöver du gå om mellanstadiet där man går igenom begreppen diktatur och demokrati, eller så behöver du släppa flaskan.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Du menar ordna upplopp och kaos över hela USA, använda Big Tech för censur och ordna fusk vid röstningen? Stoppa större direktutbetalningar i Coronastöd till amerikanen?
Eller just ja, det var Demokraterna som gjorde det!

Trump startade inte ett nytt krig, drog hem trupper och krävde att Natoländerna ökade sina budgetar.
Fruktansvärt, verkligen.

Eller hur, och Mussolini drog upp Italien ur en ekonomisk depression och Hitler byggde ut det tyska vägnätet.
Citera
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Men jag tror inte att Trump kommer att lyckas fuska sig till en seger. Hans statskuppsförsök har hittills inte lyckats, och jag tror att det blir svårt för honom nu när han misslyckats med sitt maktövertagande att samla ihop nog med folk som tittar åt andra hållet.

Vilket kuppförsök? Trump manade till lugn. Det verkar vara en dålig strategi om han velat kuppa.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Fernando Arjas säger att det inte fanns några ANTIFA anhängare i Capitolium fast det finns bildbevis. Fattar ni hur jävla hjärntvättande SR är ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in