2021-01-07, 16:23
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Förstår inte, vad har ansiktsscanning med tatueringar att göra öht?

Snömos och skräpnyheter som vanligt, som den hjärndöde som igår hävdade att shamanen skulle tillhöra Antifa, fast han egentligen var ledaren för demonstranterna vid Capitoleum
Fattarr inte hur flashback som en gång i tiden hade "Källa på det" som slagord har gått ner sig att man tar att någon sade, jag hörde som fakta. Tragiskt

Det kan ha funnits infiltratörer men du får någon langa bevis på det.
Citera
2021-01-07, 16:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kallsortering
Eller så kanske många helt enkelt tycker att det andra alternativet (ytterligare fyra år med Trump med andra ord) är ännu värre? Vad är det som är så konstigt med det egentligen? Måste man tycka Trump är bäst av kandidaterna eller vad menar du egentligen?
Till skillnad mot dej "tror" eller "tycker" jag ingenting..
Citera
2021-01-07, 16:24
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Säga vad man vill om detta men i USA har vi parrioter som menar allvar.

Extremhögern i Sverige skulle aldrig ens gå ut med ett plakat på stan, om det så var konstaterat valfusk till SD:s förlust. (Mesar)

När vart SD extremhögern det jävla patetiska pisspartiet har ju liberalisera sig för att få chans att suga kuk på Kristersson eller Löfvén.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nu tror jag vi har sett de sista fria valen i västvärlden för en generation framåt. Globalister, kosmopoliter & tech-oligarker kommer helt att styra opinionsbildningen & alla avvikare kommer att bli tystade. Om inte opinionsövertaget räcker så kommer man att fuska eller helt enkelt förbjuda oppositionen.

Men jag tror inte att Trump kommer att lyckas fuska sig till en seger. Hans statskuppsförsök har hittills inte lyckats, och jag tror att det blir svårt för honom nu när han misslyckats med sitt maktövertagande att samla ihop nog med folk som tittar åt andra hållet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Haha..precis som jag skrev! Du måste bannemej sugit i dej varenda sekund SVT o TV4 rapporterat från USA. haha..
PS: Jag kan lova dej att du kommer få en rejäl dos antiTrump om du tittar ikväll!!

Vore förkastligt av svenska media att backa diktatorer. Varken SVT eller TV4 backar Putin eller Erdogan för den delen, varför skulle de göra det med det förvuxna mansbarnet?
Citera
2021-01-07, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Finns alltid något positivt att säga om någon om man verkligen letar noga.
Kurderna är nog tacksamma för att Trump drog tillbaka trupperna från Syrien.
https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2019/10/trump-betrayed-kurds-whos-next/600004/

Vita amerikaner vilket inkluderar svenskättlingar skall inte dö för ett folk som kurderna, kommunister och marxister. Trump gjorde helt rätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Länka å till CNN klippet där John Sullivan syns.
Här är en stillbild i alla fall:

https://i.dailymail.co.uk/1s/2021/01/07/04/37704624-9120779-Witness_John_Sullivan_right_spoke_to_CNN_s_Anderso n_Cooper_on_We-a-1_1609993113847. jpg
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Av samma anledning som Trump in i det sista vägrade skicka dit nationalgardet? Det är inte direkt rymdfysik.

Det finns ingen koppling till det. Trump har ingenting med Washington DCs police department.

Det fanns inga poliser som kunde stoppa detta. Washington DC är Demokrtiskt och de hade inte förberett sig för detta.
Citera
Medlem
pinnpelle88s avatar
För alla nya läsare, hela denna tråden och vad som hände igår eftermiddag/kväll på 8 minuter;

https://www.youtube.com/watch?v=UhbCqA-3Bjg
Citera
2021-01-07, 16:26
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Vore förkastligt av svenska media att backa diktatorer. Varken SVT eller TV4 backar Putin eller Erdogan för den delen, varför skulle de göra det med det förvuxna mansbarnet?

Om du tycker Trump är en diktator så förstår du inte ordet.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Av samma anledning som Trump in i det sista vägrade skicka dit nationalgardet? Det är inte direkt rymdfysik.
Om man inte skickade nationalgardet när Antifa & BLM brände ner för miljarder dollar & över 30 pers dog, så känns det kanske inte riktigt motiverat i det här fallet heller.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
När vart SD extremhögern det jävla patetiska pisspartiet har ju liberalisera sig för att få chans att suga kuk på Kristersson eller Löfvén.

SD är inte extremhöger och har aldrig varit. De är Sveriges mest Israelvänliga parti och suger nog mer omskurna kukar istället...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in