2021-01-07, 15:33
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Der där är alltså BEVISET? Det stora beviset? Vad hindrar det här från att vara en video med pålagt ljud, vilket det med allra största sannolikhet är?

Du får komma med något mer konkret om du vill vara galen.

Du svarar på din egen fråga..

Det finns noll bevis Allt är bara fake news konspirationsteorier

Trump är fet, narcissist, ond osv osv
Citera
Medlem
Följt händelseutvecklingen sedan igår på CNN. Det står på där i bakgrunden när jag gör annat. Jag märker att jag endast blir intresserad och kollar ditt när en kvinnlig reporter talar. Jag tycker det är sinnes hur jäkla läckra de är allihop. Snacka om att de kvoterar in efter utseende om du är kvinna. Jag gissar att utseendet viktas med 90% av totalen för att få jobbet. Sen har alla vita tänder på CNN inklusive herrarna. Jag antar det är en löneförmån alla anställda får.
Citera
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Dom är numrerade i kronologisk ordning efter när dom blev antagna.

Fast man antog de viktigaste först ser du.
Citera
2021-01-07, 15:34
Medlem
Om låt säga 20 år? Så får vi se muslimerna i Sverige göra något liknande.
När minsta lilla går emot den gruppen som då representerar 30% av Sveriges befolkning.

Fyfan, vänta ni bara Sverige kommer spåra fullständigt, och politikerna med sina familjer kommer fly skiten som de själva har skapat till tryggare länder.
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Må så vara, starkt tvivlande till att aktiviståklagarna kommer göra såvärst mycke

De flesta av oss här brukar kritisera polisen när de bjuder in till saft och bulle istället för att gripa och lagföra. Nu sker en attack mot demokratins högborg Capitol Hill, då ska attackerare bjudas på bullar och saft? Det var det som skedde när de släpptes igenom både avgränsningar och dörrar av "kaffe och bulle polisen" vilket är sjukt bara det. men nu skall alltså sista försvarslinjen ställa sig på knäna när Trumpsupportrar anfaller? Nej, jag tror inte det. Säkerhetspersonalen offrade ett liv för att spara så många fler. Eller är det "kaffe och bulle" som skal gälla även vid dessa situationer?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Det finns vård för dig också. Sök
Haha. Sorgligt.

Men vad betalar dem er?

Vi vet ju vad Schwab sagt, så hur mycket får ni per inlägg?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Såg det ut som om de kunde prata med henne?
Har du ens kollat på filmen?
Många demonstranter var dessutom beväpnade.
Problemet var ju att polisen lät det gå så långt ifrån början.
Istället för att släppa in folk så skulle man markerat hit men inte längre redan utanför.
Ja?
Hur menar du, dom kunde pratat med henne...
Som dom gjorde med ALLA andra trumparna där¿
Eller sköt polisen de andra också, har du kollat på filmen undrar man ju..

Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Vad för nått?
Hm ja hur var tidslinjen nu igen, få se

1. Polisen håller upp grindar för MAGAs
2. Polisen var bara 12 pers inne i Capitolium fast de veta långt i förväg att stop the steal grejen skulle ske på detta datum plus att polisen höll upp grindarna o släppte in dom från början.
Skulle dom inte kommunicerat med varandra eller? Jo tjena
3. Polisen tar selfies med MAGAs, går omkring medans MAGAs instagramar o sitter i talstolen

5. Polisen bara måste döda..
Ett steg tycks Saknas

Om inte visste bättre så tycks någon velat ha en incident..
Men det är ju omöjligt, så polisen är inkompetent bara
Citera
Medlem
Pilla74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Endast idioter stödjer den typ av händelse som skedde i Washington. Det är även bevisat att personer med låg iq har lättare att tro på konspirationsteorier än sanningar.....gäller uppenbart flera här på FB.

Har du något konkret som stödjer din tes?
Citera
2021-01-07, 15:35
Medlem
Gwildors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddoque2
Jag måste säga att jag blir lite mörkrädd. Så många demokratiförnekare som skiver här inne och så mycket. Skriver man det minsta ”trams” så blir man avstängd en månad men här kan man på allvar ifrågasätta USA’s demokrati och rättfärdiga utomdemokrariska aktioner. Hur stor andel av flashbacks skribenter är egentligen vid sunda vätskor? Hur kan det komma sig att Trump har större procentuellt stöd här än i sin hemstat. Svaret är väl att här samlas fler idioter än någonstans annorstäses?

Jag kom till samma slutsats efter den här tråden och överväger nu att lämna Flashback.. Det har ballat ur fullständigt här. Varenda tråd blir ett stort kaos.
Citera
2021-01-07, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Ja som MOTDEMONSTRANT och Q-ANONANHÄNGARE. Han är organiserad nynazist och har en swastika intatuerat, men det kanske är AFA-material tycker du?

https://mashable.com/article/antifa-conspiracies-trump-mob-january-6-capitol-debunk/

Ja precis, jag försökte vara lite skämtsam över hur otroligt långsökt det är att pälssnubben skulle vara AFA-aktivist.
Citera
2021-01-07, 15:36
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
VitruvianskeMannen är ju SD:are och har varit det jävligt länge på forumet, är man verkligen en röding så fort man yttrar ett negativt ord om Trump?
Ja. Man kan vara röd och SD:are.
Citera
2021-01-07, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
Du svarar på din egen fråga..

Det finns noll bevis Allt är bara fake news konspirationsteorier

Trump är fet, narcissist, ond osv osv

Det är lika mycket bevis som ditt påstående att det är ett bevis? Ger det en timme innan det är debunkat och originalvideon kommer fram, återkommer med citat när det är det. Ser fram emot vad du ska hitta på då.

Fortfarande inte ett enda bevis som varken knyter organiserade anti-fascister eller AFA till gårdagen. Bara era fantasier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in