2021-01-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Öppnar antagligen pandoras ask men kan ni väckskallar som hävdar att det var antifascister som utförde statskuppsförsöket a) posta tillförlitliga bevis för er helt bisarra konspirationsteori b) posta tillförlitliga bevis som knyter den utomparlamentarisk gruppen anti-fascistisk aktion till statskuppen?

Vill också att ni tar er kragen och tänker igenom ert liv, men det är för mycket begärt.

Den där barbröstade "vikinga"-snubben i pälsmössa och ansiktsmålning har synts till på en klimatdemonstration, vilket i sin tur tydligen innebär att AFA-aktivister infiltrerat Trumpnissarna...
Senast redigerad av Kallsortering 2021-01-07 kl. 15:32.
Citera
2021-01-07, 15:30
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Då ska jag berätta för dig. Tilläggen är numrerade efter hur viktiga de är. Således är första och andra tillägget de viktigaste och det 25e tillägget är alltså inte lika viktigt. Så klart du tycker god uppfostran och adekvat disciplinering är ”fascism”.

Dom är numrerade i kronologisk ordning efter när dom blev antagna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinnpelle88
https://video.parler.com/yK/zC/yKzCS6NqCVea.mp4

En film säger mer än 6 miljoner ord

Der där är alltså BEVISET? Det stora beviset? Vad hindrar det här från att vara en video med pålagt ljud, vilket det med allra största sannolikhet är?

Du får komma med något mer konkret om du vill vara galen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunt-fornuft
Endast idioter stödjer den typ av händelse som skedde i Washington. Det är även bevisat att personer med låg iq har lättare att tro på konspirationsteorier än sanningar.....gäller uppenbart flera här på FB.
Varför stämmer så många konspirationsteorier om man endast är galen för att tro på det?

E.g massövervakningen, Epstein, Psyops förband, False Flags, Atrazine, Bidens kina kopplingar, Operation mockinbird, MKULTRA, geoengineering etc.

Och hur vet du deras IQ? Och du är givetvis bättre en dem! Du har en Iq på, låt mig gissa... 200?
Citera
2021-01-07, 15:31
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Då ska jag berätta för dig. Tilläggen är numrerade efter hur viktiga de är. Således är första och andra tillägget de viktigaste och det 25e tillägget är alltså inte lika viktigt. Så klart du tycker god uppfostran och adekvat disciplinering är ”fascism”.
Sluta piska min lilla stjärt Detekarvisst! Det gör så oooont!
Citera
Medlem
Davys avatar
Citat:
Endast idioter stödjer den typ av händelse som skedde i Washington. Det är även bevisat att personer med låg iq har lättare att tro på konspirationsteorier än sanningar.....gäller uppenbart flera här på FB.

Japp. Det hela påminner mer om beteende man ser i Afrika. Så jävla låg nivå är det.
Citera
Medlem
Jag måste säga att jag blir lite mörkrädd. Så många demokratiförnekare som skiver här inne och så mycket. Skriver man det minsta ”trams” så blir man avstängd en månad men här kan man på allvar ifrågasätta USA’s demokrati och rättfärdiga utomdemokrariska aktioner. Hur stor andel av flashbacks skribenter är egentligen vid sunda vätskor? Hur kan det komma sig att Trump har större procentuellt stöd här än i sin hemstat. Svaret är väl att här samlas fler idioter än någonstans annorstäses?
Citera
Medlem
mendokses avatar
Citat:

En konspirationsteori och en sanning kan vara samma sak. Om man tror på något istället för en sanning oftare än man tror på sanningen så har man ju fel i minst 50% av fallen så då är man såklart inte så skärpt.
Men själv har jag trott på många så kallade konspirationer under min livstid och min IQ är högre än nästan allas.
Citera
2021-01-07, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallsortering
Den där barbröstade "vikinga"-snubben i pälsmössa och ansiktsmålning synts till på en klimatdemonstration, vilket i sin tur tydligen innebär att AFA-aktivister infiltrerat Trumpnissarna...

Ja som MOTDEMONSTRANT och Q-ANONANHÄNGARE. Han är organiserad nynazist och har en swastika intatuerat, men det kanske är AFA-material tycker du?

https://mashable.com/article/antifa-conspiracies-trump-mob-january-6-capitol-debunk/
Citera
2021-01-07, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Det finns tusentals väldokumenterade anklagelser att utomjordingar besökt jorden, eller att gud existerar också. Men precis som med valfusket finns det inga bevis att det stämmer.

Problemet är att när det framlades absurda anklagelser om Trump och Ryssland så fanns det hur mycket tid och resurser som helst för att utreda detta men när det finns mängder av väldokumenterade bevis för valfusk så finns det plötsligt varken tid eller resurser för att utreda.
Citera
2021-01-07, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Du kanske sov under en sten i somras, men googla BLM aftermath.

Foliehatt? Det är jag gladeligen. Vi har haft rätt om så JÄVLA mycket att ni som avfärdar oss börjar se ut som idioter.
Allt från massövervakningen, Epstein, Psyops förband, False Flags, Atrazine, Bidens kina kopplingar, Operation mockinbird, MKULTRA, geoengineering etc.

Jag skrattade åt dem också, men inte längre.
Det finns vård för dig också. Sök
Citera
2021-01-07, 15:33
Medlem
area50s avatar
En antifa som blir påkommen i full färd av att slå in ett fönster https://video.parler.com/yK/zC/yKzCS6NqCVea.mp4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in