Citat:
Ursprungligen postat av
Vanzi
"Jag var med i en bilolycka när jag var tre år och fick då en skada på ryggmärgen. Med det sagt kan jag alltså inte gå, men det är inget hinder, för jag har lätt för att förflytta mig eftersom jag är liten och stark. Kan rida, stå på alla fyra och även på knä. Jag har mycket känsel kvar så orgasmer får jag lätt."
Kanske det som bidrar till att ni har uppfattat henne som "skum"?
Nej nej nej, utan just det som vi läste om i tidigare inlägg, slutar att höra av sig när träff är bokad, försvinner också i perioder från annonsering vilket givetvis kan förklaras med att hon inte sysslar med detta på heltid. Men man får olika intryck för olika gånger man har kontakt med henne. Ibland är hon supertrevlig och oerhört tillmötesgående och ibland så är det sur och vresig och så.
Svårt att förklara men då vet jag att vi iaf är två som är lite frågande till henne så det inte bara är jag som inbillar något[/quote]
Mycket kanske kan förklaras med att det är barn i hennes liv, men inte att man inte tar emot besök som är bokade eller hör av sig om man inte kan. Att hon har ett handikapp gör mig varken till eller från men ovilja att följa det som är bestämt känns inte bra